emotionele integratie
Moderator: Moderators
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Niks mis met de Spice Girls, Josette. Lekker in het gehoor liggende muziek, gezongen door mooie meiden. Er zijn mensen met slechtere smaak. Zelfs onder Travestie.org leden (je houdt het niet voor mogelijk, maar het is waar.....).Josette schreef:Bah, spice girls. Maar dat kun je puber Violet niet wijs maken
Lisa
If all else fails, buy new shoes
-
- daar ben ik weer
- Contacteer:
He Joost,
Over puber gesproken ben jij wel droog achter je oren?
Waarschijnlijk is de enige muziek waar jij voor valt die van Guus Meeuwis, Per Spoor.
Ik dacht dat we elkaar niet meer af zouden kraken maar dat geldt kennelijk niet voor jou en vervul jij een uitzonderingspositie of krijg jij nu ook een pb'tje van 1 van de moderators.
Wilma_
Over puber gesproken ben jij wel droog achter je oren?
Waarschijnlijk is de enige muziek waar jij voor valt die van Guus Meeuwis, Per Spoor.
Ik dacht dat we elkaar niet meer af zouden kraken maar dat geldt kennelijk niet voor jou en vervul jij een uitzonderingspositie of krijg jij nu ook een pb'tje van 1 van de moderators.
Wilma_
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
Wilma,
bedankt voor he compliment, maar gezien het feit dat ik de naam nog (bijna) wist kun je afleiden dat ik al heel wat jaartjes meedraai.
En gelukkig zie ik er jonger uit dan ik ben (daar ben ik dan ook best wel blij mee).
Maar gezien de naam van de groep moest dat Josette wel aanspreken dacht ik.
En dan is er nog veel country muziek die over treintjes gaat.
bedankt voor he compliment, maar gezien het feit dat ik de naam nog (bijna) wist kun je afleiden dat ik al heel wat jaartjes meedraai.
En gelukkig zie ik er jonger uit dan ik ben (daar ben ik dan ook best wel blij mee).
Maar gezien de naam van de groep moest dat Josette wel aanspreken dacht ik.
En dan is er nog veel country muziek die over treintjes gaat.
Cyn.
-
- daar ben ik weer
- Contacteer:
Hoi Cynthia,
Ja dat lijkt mij echt iets voor Joost al die treintjes.
Is er ook nog niet zoiets als: Op een klein stationnetje 's-morgens in de vroegte stonden 7 wagentjes netjes op een rij en het machinistje draaide aan het wieletje hakke hakke puf puf weg is hij.
Dit is vroeger vast vaak voor Joost gezongen.
groetjes
Wilma_
Ja dat lijkt mij echt iets voor Joost al die treintjes.
Is er ook nog niet zoiets als: Op een klein stationnetje 's-morgens in de vroegte stonden 7 wagentjes netjes op een rij en het machinistje draaide aan het wieletje hakke hakke puf puf weg is hij.
Dit is vroeger vast vaak voor Joost gezongen.
groetjes
Wilma_
Wilma,
En ik heb het weer met mijn dochter gezongen.
Maar ik heb er geen treinen gevoel aan overgehouden, in tegenstelling tot Josette.
Als ik es een keertje met de trein ga, doe ik dat omdat mijn dochter dat een belevenis vindt. Want we pakken meestal de auto of de fiets.
Dat is ook voor mij gezongen hoor.Op een klein stationnetje 's-morgens in de vroegte stonden 7 wagentjes netjes op een rij en het machinistje draaide aan het wieletje hakke hakke puf puf weg is hij.
En ik heb het weer met mijn dochter gezongen.
Maar ik heb er geen treinen gevoel aan overgehouden, in tegenstelling tot Josette.
Als ik es een keertje met de trein ga, doe ik dat omdat mijn dochter dat een belevenis vindt. Want we pakken meestal de auto of de fiets.
Cyn.