Noem mij maar ouderwets, maar als iemand met een vraag zit en zhij krijgt daar een serieus antwoord, dan verwacht ik of geen reactie of een serieuze reactie. Geen lollig bedoelt antwoord op het stukje wat je niet welgevallig is.Lieke schreef: Wat is er dan niet beleeft aan hoe ik wat zeg? Heb ik rare afkortingen gebruikt (op dat stukje na, dat was lollig bedoelt, sorry dat je je daar zo aan ergert)
Heel makkelijk, jij begon je te gedragen als een klein kind, dan kun je verwachten dat je ook zo behandeld wordt.Lieke schreef: Zo komt het wel over (waarom wordt er anders zo achterlijk tegen mij gedaan?)
Welke ruzie?Lieke schreef: Probeer ik de 'ruzie' te stoppen, is het weer niet goed
Duh... Het was een uitwijding over waarom viespeuken op transen afkomen dat we op het woordje seks in geaardheidsomschrijvingen kwamen.Lieke schreef: Denk je dat ik dat niet weet? En ik post zoveel op engelse fora dat ik meer engels denk, dus dan is het seX en niet seKS
Zitten er hoogstwaarschijnlijk bij, baart je dat geen zorgen?Lieke schreef: Kunnen er best bij zitten... Dat weet je toch nooit...