Ok, ik heb gewoon een paar vraagjes

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Lieke schreef: Wat is er dan niet beleeft aan hoe ik wat zeg? Heb ik rare afkortingen gebruikt (op dat stukje na, dat was lollig bedoelt, sorry dat je je daar zo aan ergert)
Noem mij maar ouderwets, maar als iemand met een vraag zit en zhij krijgt daar een serieus antwoord, dan verwacht ik of geen reactie of een serieuze reactie. Geen lollig bedoelt antwoord op het stukje wat je niet welgevallig is.
Lieke schreef: Zo komt het wel over (waarom wordt er anders zo achterlijk tegen mij gedaan?)
Heel makkelijk, jij begon je te gedragen als een klein kind, dan kun je verwachten dat je ook zo behandeld wordt.
Lieke schreef: :lol: Probeer ik de 'ruzie' te stoppen, is het weer niet goed :-?
Welke ruzie?
Lieke schreef: Denk je dat ik dat niet weet? :-? En ik post zoveel op engelse fora dat ik meer engels denk, dus dan is het seX en niet seKS
Duh... Het was een uitwijding over waarom viespeuken op transen afkomen dat we op het woordje seks in geaardheidsomschrijvingen kwamen.
Lieke schreef: Kunnen er best bij zitten... Dat weet je toch nooit...
Zitten er hoogstwaarschijnlijk bij, baart je dat geen zorgen?
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Re: Ok, ik heb gewoon een paar vraagjes

Bericht door Josette »

Lieke, lieverd,

Als je die behoefte hebt om jezelf op te maken en te kleden in vrouwenkleding, gewoon doen.

Je kunt het toch niet afleren. Doe je dat wel dan komt het vanzelf weer boven. Velen hebben het hier onderdrukt, vaak voor jaren. En het is veel eleganter als mannenkleren. Verder, laat je niet door figuren als klazien afschrikken. Gewoon doorgaan. Het moet er toch uit, dus doe het dan goed. En de eerste malen gaat met erotische opwinding gepaard. Naarmate je jezelf meer de ruimte daarin geeft neemt die opwinding af en brengt het ook meer rust.

Dus het is geen raar iets.
liefs, Josette
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Oh ja, en wat Violet en Klazien betreft, dit is het enige wat ik op jullie geblaat hebben: :evil:
liefs, Josette
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Josette schreef:Oh ja, en wat Violet en Klazien betreft. :evil:
Rustig aan, wannabe. Als je dit draadje gelezen had, had je kunnen zien dat mijn posting een advies van dezelfde strekking bevatte als de jouwe. Alleen durf ik te beweren dat ik iets beter weet waar ik het over heb dan jij.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Violet Skye schreef: Sex is officieel nog steeds geen Nederlands woord, seks vind ik ook veel mooier, maar ja 1 lettertje minder typen scheelt zeeën van tijd natuurlijk.


Inderdaad, scheelt heel erg veel tijd!!! 8)
En zie je wel dat wist ik NIET dat sex geen nederlands woord is.
seks of sex wat is het verschil???

ja ik weet het een paar letters.

Ik snap het F... en N.....
:roll: 8) :wink:

SORRY!!!

Natas
Niets is blijvend, alleen de verandering
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Nataschja schreef:Violet Skye schreef: Sex is officieel nog steeds geen Nederlands woord, seks vind ik ook veel mooier, maar ja 1 lettertje minder typen scheelt zeeën van tijd natuurlijk.


Inderdaad, scheelt heel erg veel tijd!!! 8)
En zie je wel dat wist ik NIET dat sex geen nederlands woord is.
seks of sex wat is het verschil???

ja ik weet het een paar letters.

Ik snap het F... en N.....
:roll: 8) :wink:

Natas
To be or not to be................... Elsa
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Meiden meiden is het nou zo erg dat het zomer vakantie is?
Dit forum is openbaar er staat nergens een leeftijdsgrens en Lieke weet kennelijk goed van zich af te bijten. Misschien toch maar wat meer inhoudelijk kletsen dan maar? Want inmiddels gedragen de dames zich zelf als pubertjes.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Ik kan me slechts bij jou aansluiten Joanne.
liefs, Josette
Joanne(ke)
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 13:29
Locatie: Veluwe

Bericht door Joanne(ke) »

Joanne schreef: Want inmiddels gedragen de dames zich zelf als pubertjes.
Is het weer die tijd van de maand?
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hahaha dat zou leuk zijn ja :D
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Leuk in de betekenis van vruchtbaar zijn mag ik hopen want iedere vrouw heeft er een gloeiende rothekel aan. Ik vind het ook een typische mannenopmerking vragen of het weer die tijd van de maand is.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Violet Skye schreef:Leuk in de betekenis van vruchtbaar zijn mag ik hopen want iedere vrouw heeft er een gloeiende rothekel aan. Ik vind het ook een typische mannenopmerking vragen of het weer die tijd van de maand is.
Ja psies er wordt me regelmatig door dames gezegd dat ik geluk heb niet ongesteld te kunnen worden. Mijn antwoord is steevast dat als ik er de mogelijkheid tot het baren van kinderen mee zou kunnen krijgen ik die PMS ook voor lief zou nemen.
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Ja psies er wordt me regelmatig door dames gezegd dat ik geluk heb niet ongesteld te kunnen worden. Mijn antwoord is steevast dat als ik er de mogelijkheid tot het baren van kinderen mee zou kunnen krijgen ik die PMS ook voor lief zou nemen.

Helaas is het niet mogelijk om zelf kindjes te krijgen.
Het lijkt me het mooiste wat er is om moeder te worden/zijn.
En dan maakt het voor mij ook die PMS niet uit. Wat het ook mag wezen.
Ik denk dat je daarbij het ongestelt worden bedoel.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Derya schreef:
Helaas is het niet mogelijk om zelf kindjes te krijgen.
Het lijkt me het mooiste wat er is om moeder te worden/zijn.
En dan maakt het voor mij ook die PSM niet uit. Wat het ook mag wezen.
Ik denk dat je daarbij het ongestelt worden bedoel.



Ja moeder worden is toch heel bijzonder( ben deskundige na 6x...)maar die psm(en) zijn niet leuk. Je bent door het wisselen van je hormonen totaal van slag en labiel. Maar inderdaad, dat neem je maar voor lief. Wie weet he wat de toekomst nog in petto heeft ! :wink: Elsa
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Ja moeder worden is toch heel bijzonder( ben deskundige na 6x...)maar die psm(en) zijn niet leuk. Je bent door het wisselen van je hormonen totaal van slag en labiel. Maar inderdaad, dat neem je maar voor lief. Wie weet he wat de toekomst nog in petto heeft ! :wink: Elsa

Dat sommige vrouwen veel last van de psm(en) krijgen en als ze het niet krijgen ook heel veel last van hebben weet ik alles van.
Het liefst was ik dan mijlen ver weg.
Of het ooit mogelijk is om zelf een kindje te krijgen? ik weet het niet.

Derya
Plaats reactie