ladyBwear

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
marjan-tv
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: di sep 03, 2002 13:38
Locatie: amsterdam

ladyBwear

Bericht door marjan-tv »

hallo,heb net mijn leren jurk binnengekeregen die ik bij ladyBwear besteld heb,postordebedrijf uit Engeland,maken ze daar op maat speciaal voor T,s,ik heb hem nu aan zir heel mooi met wijduitlopende onderkanr,echt een aanrader!!
marjan-tv
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: di sep 03, 2002 13:38
Locatie: amsterdam

Bericht door marjan-tv »

het is een hele lange jurk,lange mouwen,strak in de nek,strak bovenlijf en tot op de enkels en naar achteren onderaan wijduitlopend.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Mmm kan niet wachten tot ik weer werk heb. Geloof me een leren jurk is het eerste wat ik wil aanschaffen. Maar dan wel kort, zonder mouwen met spaghettibandjes en een decolletee tot aan mijn navel. Kheb er nu de borsten voor hihihi... :wink: Maar gefeliciteerd met je jurk. Kan heerlijk zijn he zoiets nieuws aan je lijf.
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Re: ladyBwear

Bericht door petra_ »

marjan-tv schreef:hallo,heb net mijn leren jurk binnengekeregen die ik bij ladyBwear besteld heb,postordebedrijf uit Engeland,maken ze daar op maat speciaal voor T,s,ik heb hem nu aan zir heel mooi met wijduitlopende onderkanr,echt een aanrader!!
Ik heb de site bekeken, leuk dat ze rekening houden met T's in de kledingsnit, wel een dikke dooddoener dat het dan male cut heet. Helaas heb (ben) ik een moeilijk figuur en zou de ideale snit een combinatie van beide zijn, de lengte van de malecut en de wijdte van de female cut. Duur spul trouwens daar en helaas niet echt geschikt voor dagelijks dragen.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Plaats reactie