ladyBwear
Moderator: Moderators
ladyBwear
hallo,heb net mijn leren jurk binnengekeregen die ik bij ladyBwear besteld heb,postordebedrijf uit Engeland,maken ze daar op maat speciaal voor T,s,ik heb hem nu aan zir heel mooi met wijduitlopende onderkanr,echt een aanrader!!
Mmm kan niet wachten tot ik weer werk heb. Geloof me een leren jurk is het eerste wat ik wil aanschaffen. Maar dan wel kort, zonder mouwen met spaghettibandjes en een decolletee tot aan mijn navel. Kheb er nu de borsten voor hihihi... Maar gefeliciteerd met je jurk. Kan heerlijk zijn he zoiets nieuws aan je lijf.
Re: ladyBwear
Ik heb de site bekeken, leuk dat ze rekening houden met T's in de kledingsnit, wel een dikke dooddoener dat het dan male cut heet. Helaas heb (ben) ik een moeilijk figuur en zou de ideale snit een combinatie van beide zijn, de lengte van de malecut en de wijdte van de female cut. Duur spul trouwens daar en helaas niet echt geschikt voor dagelijks dragen.marjan-tv schreef:hallo,heb net mijn leren jurk binnengekeregen die ik bij ladyBwear besteld heb,postordebedrijf uit Engeland,maken ze daar op maat speciaal voor T,s,ik heb hem nu aan zir heel mooi met wijduitlopende onderkanr,echt een aanrader!!
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.