Slapen
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
Hoi Joost,
Nou om een kort antwoord te geven op je intieme vraag.
Nu het zo lekker koud is op me kamertje heb ik een wit shirt met lange mouwen aan en panty's.
In de zomer slaap ik helemaal naakt en zelfs de dekens en lakens zijn er af dan voel ik lekker de wind van de ventilator,effe denken dat ik aan een lekker warm strand lig bij de atlantische oceaan en hup knorren maar.
Liefs:Lisa
Nou om een kort antwoord te geven op je intieme vraag.
Nu het zo lekker koud is op me kamertje heb ik een wit shirt met lange mouwen aan en panty's.
In de zomer slaap ik helemaal naakt en zelfs de dekens en lakens zijn er af dan voel ik lekker de wind van de ventilator,effe denken dat ik aan een lekker warm strand lig bij de atlantische oceaan en hup knorren maar.
Liefs:Lisa
Stukje bij beetje vind ik mezelf.
Gelukkig hoeft dat vinden van mijzelf niet meer in eenzaamheid.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Hoi Lisa,
Nee niet elke nacht hoor,ik slaap ook weleens in een legging.
Wil er normaal niet dood in gevonden worden maar zo in de nacht is het heerlijk comfortabel.
Dus maak je geen zorgen hoor Lisa:-)))
Maar bedankt voor de waarschuwing,sjees wat ben jij snel trouwens zeg!!!
Liefs:Lisa Hart
Nee niet elke nacht hoor,ik slaap ook weleens in een legging.
Wil er normaal niet dood in gevonden worden maar zo in de nacht is het heerlijk comfortabel.
Dus maak je geen zorgen hoor Lisa:-)))
Maar bedankt voor de waarschuwing,sjees wat ben jij snel trouwens zeg!!!
Liefs:Lisa Hart
Stukje bij beetje vind ik mezelf.
- pinkslipper
- ForumFan
Hoi hoi,
Larissa schreef :
Zalig.
Liefs,
Larissa schreef :
Ja gewoon naakt slapen dan heb je alle bewegingsvrijheid van de hele wereld.maar waar ik
het meest moeilijke aan vind is dat als je lange draagt je in je bed moeilijk kunt draaien .
of zijn daar oplossingen voor ?
Zalig.
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
- pinkslipper
- ForumFan
Gosh, ik zou het eigenlijk jammer vinden om bloot te slapen hoor.
Lekker 's nachts in bed, da's toch wel de makkelijkste plaats waar je
lekker je vrouwelijke zelf kunt zijn.
Tenzij je toevallig een partner hebt dan.
Maar ik, lekker nachtjapon aan en heerlijk dromen
Ow, en over dat draaien met een lange.
M'n zus zei altijd : 'ik kan het ook, dus je moet maar goed oefenen.'
groetjes,
Willeke
Lekker 's nachts in bed, da's toch wel de makkelijkste plaats waar je
lekker je vrouwelijke zelf kunt zijn.
Tenzij je toevallig een partner hebt dan.
Maar ik, lekker nachtjapon aan en heerlijk dromen
Ow, en over dat draaien met een lange.
M'n zus zei altijd : 'ik kan het ook, dus je moet maar goed oefenen.'
groetjes,
Willeke
Hmm dan kan ik niet achter blijven he:o)
Ik slaap zomers in een kanten slip of een katoenen ligt er maar net aan welke net uit de was komt en in de winter draag ik graag van die Big Shirts. Je weet wel van die heerlijke katoenen Tshirts tot halverwege je dijen maat XXXXXXXXL. Is voor mij de enige optie omdat ik geen satijn of iets dergelijks kan dragen in bed. Daar ga ik te erg van zweten en plakt allemaal aan me vast en zo yukkkkk!!!!
Ik slaap zomers in een kanten slip of een katoenen ligt er maar net aan welke net uit de was komt en in de winter draag ik graag van die Big Shirts. Je weet wel van die heerlijke katoenen Tshirts tot halverwege je dijen maat XXXXXXXXL. Is voor mij de enige optie omdat ik geen satijn of iets dergelijks kan dragen in bed. Daar ga ik te erg van zweten en plakt allemaal aan me vast en zo yukkkkk!!!!
Is simpel hoor, je pakt aan de zijkant een stukje stof vast en geeft een kleine ruk naar de kant waar je naar toe gaat. Weten jullie ook een van mijn' bed-geheimen' ElsaPamela- schreef:Hoi hoi,
Larissa schreef :
maar waar ik
het meest moeilijke aan vind is dat als je lange draagt je in je bed moeilijk kunt draaien .
of zijn daar oplossingen voor ?
Liefs,
Je ligt voor, 2500 postjes... Get a lifeJoanne schreef:Hmm dan kan ik niet achter blijven he:o)
Wat ik draag in bed is afhankelijk van het aantal mensen dat er in liggen. Als ik alleen ben niks en anders een slip. Nog een half jaartje ongeveer en dan is het altijd niks.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Doe je dat ook als je slaapt? Een mens draait zich per nacht zo'n 60 keer om namelijk.Elsa schreef: Is simpel hoor, je pakt aan de zijkant een stukje stof vast en geeft een kleine ruk naar de kant waar je naar toe gaat. Weten jullie ook een van mijn' bed-geheimen' Elsa
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Mmm orgie's??? Of hou je van slumberparties?Violet Skye schreef:Je ligt voor, 2500 postjes... Get a lifeJoanne schreef:Hmm dan kan ik niet achter blijven he:o)
Wat ik draag in bed is afhankelijk van het aantal mensen dat er in liggen. Als ik alleen ben niks en anders een slip. Nog een half jaartje ongeveer en dan is het altijd niks.