Moderator: Moderators
Ja gewoon naakt slapen dan heb je alle bewegingsvrijheid van de hele wereld.maar waar ik
het meest moeilijke aan vind is dat als je lange draagt je in je bed moeilijk kunt draaien .
of zijn daar oplossingen voor ?
Is simpel hoor, je pakt aan de zijkant een stukje stof vast en geeft een kleine ruk naar de kant waar je naar toe gaat. Weten jullie ook een van mijn' bed-geheimen' ElsaPamela- schreef:Hoi hoi,
Larissa schreef :
maar waar ik
het meest moeilijke aan vind is dat als je lange draagt je in je bed moeilijk kunt draaien .
of zijn daar oplossingen voor ?
Liefs,
Je ligt voor, 2500 postjes... Get a lifeJoanne schreef:Hmm dan kan ik niet achter blijven he:o)
Doe je dat ook als je slaapt? Een mens draait zich per nacht zo'n 60 keer om namelijk.Elsa schreef: Is simpel hoor, je pakt aan de zijkant een stukje stof vast en geeft een kleine ruk naar de kant waar je naar toe gaat. Weten jullie ook een van mijn' bed-geheimen' Elsa
![]()
![]()
![]()
Mmm orgie's??? Of hou je van slumberparties?Violet Skye schreef:Je ligt voor, 2500 postjes... Get a lifeJoanne schreef:Hmm dan kan ik niet achter blijven he:o)
Wat ik draag in bed is afhankelijk van het aantal mensen dat er in liggen. Als ik alleen ben niks en anders een slip. Nog een half jaartje ongeveer en dan is het altijd niks.