Nou zijn er verschillende van dat soort apparaatjes te koop tegenwoordig... wie hebben er goede en slechte ervaringen mee?Joanne schreef:de Braun Silképil eroverheen te halen.
-x-
Isa
Moderator: Moderators
Hoe doe je dat dan? Ik doe dat met een pincet. Alleen blijf ik haartjes trekken. Na een week zitten er al weer verdwaalde haartjes onder mijn wenkbrauwen...Joanne schreef:Overigens ook belangrijk bij het epileren van je wenkbrauwen.
Nou, ik had eerst de Braun silkepil(oudere model), nu heb ik de Philips satinelle en ik moet zeggen dat me het apparatje van Philips stukken beter bevalt als dat van Braun, de grijpers hebben een V-vorm en pakken het haar beter, dit viel tegen bij het Brauntoestel, maar er is tegenwoordig geloof ik, van Braun ook een nieuwe op de markt met deze vorm van de grijpers! Prijzen tussen de 40-50euro bij de Kijkshop!isabel schreef:Nou zijn er verschillende van dat soort apparaatjes te koop tegenwoordig... wie hebben er goede en slechte ervaringen mee?Joanne schreef:de Braun Silképil eroverheen te halen.
-x-
Isa
Anouk, slik je alleen andros? Of gebruik je ok de oestros? Bij mij was er na un paar maanden al effekt, maar ik moet ook erbij zeggen, dat ik al zeker meer dan 10jaar me zuf epileer, en van dit epileren worden de haartjes ook wat minder, ook zie je dit pas na jaren..........~~**~~ schreef:9 maanden slik ik het, effekt nog niet gezien.Cynthia schreef:Anouk,
Jij slikt toch ook andro? Dat zou dan ook op jouw beenhaar het effect moeten hebben dat Joanne beschreef.
Anouk
x
Moet ik nu weer een nieuwe aanschaffen? Ik heb de eversoft. Maar volgens Heidi Klum, zie hier, is de Softperfection geweldig.Vivian Michelle schreef:Hai Mara,
Inderdaad, Braun heeft ook zo'n epileerding met grijpertjes, dat is dus de uitvoering SoftPerfection. Is in verschillende kleuren met bijbehorende uitvoeringen te verkrijgen,