leren rok

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

marjolein
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: vr sep 03, 2004 21:35
Locatie: ergens in noordholland

leren rok

Bericht door marjolein »

zijn er hier meer die een voorliefde hebben voor het dragen van leren rokken?ik vind het zelf het prettigste dameskledingstuk
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi

Leer is inderdaad lekker. Ik heb 1 leren rokje, maar daarnaast ook een leren broek. Van dat hele zachte,. soepele leer. En eigenlijk geef ik nog de voorkeur aan die broek boven die rok vanwege het soort leer.
Maar ik draag meestal iets anders, dus echt een voorliefde, dat niet.
Cyn.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

de leren rok

Bericht door Mara »

ik heb er ook een, maar die is zo mooi, dat mijn zus die heeft gepikt....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

ik heb er ook een, maar die is zo mooi, dat mijn zus die heeft gepikt....
Ben ik even blij dat ik alleen broers heb :lol: .
Cyn.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

de rok

Bericht door Mara »

Cynthia, ik moet eerlijk toegeven, dat ik die leren rok toen van mijn ex heb gepikt :roll:

Zo gaat die maar door, misschien komt die uns bij jou terecht :wink:

Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig
Berichten: 130
Lid geworden op: za aug 21, 2004 12:55
Locatie: omg. Rotterdam

Bericht door Vivian Michelle »

Hmmmm........ leer vraagt om meer, toch? Jammergenoeg heeft niet iedereen het figuur om leer te dragen, ik al helemaal niet! Bij mij blijven het gewoon korte soepele rokjes van ergens tussen de 30 en 50 centimeter. Schijnt mij beter te staan, volgens een vriendin die een redelijk goede kijk heeft op welke kleding zij en ik wel kunnen dragen, ondanks dat haar postuur een wereld van verschil is t.o.v het mijne; lang en niet overdreven dun tegen kort en stevig. Erg jammer, leder draagt op zich erg lekker.

Groetjes,

Vivian Michelle
Live your life, be FREE!!!
marjan-tv
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: di sep 03, 2002 13:38
Locatie: amsterdam

leren rok

Bericht door marjan-tv »

hallo,ook ik vind het heerlijk om een een leren rok te dragen heb er nu 3,bruin[op de knie] zwart[boven de knie] zwart[lang,20cm boven de voet] en zelfs nu een leren jurk[lange mouwen,strak van boven,wijd uitlopend naar beneden,tot op de enkels]vind het heeeerlijk om dat te dragen.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Re: leren rok

Bericht door Frederique_ »

marjan-tv schreef:hallo,ook ik vind het heerlijk om een een leren rok te dragen heb er nu 3,bruin[op de knie] zwart[boven de knie] zwart[lang,20cm boven de voet] en zelfs nu een leren jurk[lange mouwen,strak van boven,wijd uitlopend naar beneden,tot op de enkels]vind het heeeerlijk om dat te dragen.
Waar koop je dat heerlijks als ik 't vragen mag?

Groetjes,

Annegreet
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Ik heb een lange en korte leren rok en vind het ook de mooiste kledingstukken die ik bezit.
In mijn profiel staat er een foto van.

Die lange is wel erg zwaar en warm maar in de winnter natuurlijk geen enkel probleem.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Mijn leertijd komt nog als ik wat ruimer in de eurie's zit. Hoewel ik eigenlijk meer een latexfan ben. Maar een mooie leren rok of broek is natuurlijk ook niet te versmaden. Of van die mooie leren over de knie laarzen met naald hakken.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Joanne schreef:Mijn leertijd komt nog als ik wat ruimer in de eurie's zit. Hoewel ik eigenlijk meer een latexfan ben. Maar een mooie leren rok of broek is natuurlijk ook niet te versmaden. Of van die mooie leren over de knie laarzen met naald hakken.
... Kinky! :lol:

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig
Berichten: 130
Lid geworden op: za aug 21, 2004 12:55
Locatie: omg. Rotterdam

Bericht door Vivian Michelle »

Ja Joanne, die laarzen zijn zeker mooi, en ook absoluut niet goedkoop! In combinatie met een mooi strak leren minirokje en mooi leren kort topje heb je zeker bekijks als je openbaar wandeld. Met een beetje geluk kruipen de mannen voor je :lol: :lol: :lol: ! Maar het kan zeker een mooie combinatie zijn die in principe geen rare ideeen hoeft op te roepen bij anderen.

Groetjes,

Vivian Michelle :wink:
Live your life, be FREE!!!
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Ik zag niet al te dure neplakleren over de knie laarzen bij Silhouette. Voor maar 89 euro das nog te doen en ja Lisa das inderdaad lekker kinky. Hou ik wel van. Ben dan ook wel een fan van de kinkyfashion en de bijbehorende party's
marjan-tv
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: di sep 03, 2002 13:38
Locatie: amsterdam

leren rok

Bericht door marjan-tv »

leren rok bij neckermann[postorder]vorig jaar,en de lange jurk bij ladyBwear[engels postorderbedrijf]wel prijzig[220.euro]
mariska
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: vr nov 10, 2006 5:35
Locatie: Zaandam, The Netherlands

leren rok

Bericht door mariska »

Hoi, ik heb twee zwarte en een bruine leren rok(alledrie lang), twee leren broeken en zes(half)lange zwarte leren jassen. Mijn vriendin en ik hebben de zelfde kledingmaat dus we lopen vaak gekleed in het leer.
Hoi, mijn naam is mariska. Ik ben 28 jaar en dus ook tv. Ik woon samen met een schat van een vriendin(evelien) die weet dat ik tv ben en mij altijd helpt en het geweldig vind dat ik dameskleding draag. nou dat was het even, groetjes mariska.
Plaats reactie