leren rok
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
de leren rok
ik heb er ook een, maar die is zo mooi, dat mijn zus die heeft gepikt....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
de rok
Cynthia, ik moet eerlijk toegeven, dat ik die leren rok toen van mijn ex heb gepikt
Zo gaat die maar door, misschien komt die uns bij jou terecht
Liefs Mara
Zo gaat die maar door, misschien komt die uns bij jou terecht
Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- dagelijks aanwezig
Hmmmm........ leer vraagt om meer, toch? Jammergenoeg heeft niet iedereen het figuur om leer te dragen, ik al helemaal niet! Bij mij blijven het gewoon korte soepele rokjes van ergens tussen de 30 en 50 centimeter. Schijnt mij beter te staan, volgens een vriendin die een redelijk goede kijk heeft op welke kleding zij en ik wel kunnen dragen, ondanks dat haar postuur een wereld van verschil is t.o.v het mijne; lang en niet overdreven dun tegen kort en stevig. Erg jammer, leder draagt op zich erg lekker.
Groetjes,
Vivian Michelle
Groetjes,
Vivian Michelle
Live your life, be FREE!!!
leren rok
hallo,ook ik vind het heerlijk om een een leren rok te dragen heb er nu 3,bruin[op de knie] zwart[boven de knie] zwart[lang,20cm boven de voet] en zelfs nu een leren jurk[lange mouwen,strak van boven,wijd uitlopend naar beneden,tot op de enkels]vind het heeeerlijk om dat te dragen.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Re: leren rok
Waar koop je dat heerlijks als ik 't vragen mag?marjan-tv schreef:hallo,ook ik vind het heerlijk om een een leren rok te dragen heb er nu 3,bruin[op de knie] zwart[boven de knie] zwart[lang,20cm boven de voet] en zelfs nu een leren jurk[lange mouwen,strak van boven,wijd uitlopend naar beneden,tot op de enkels]vind het heeeerlijk om dat te dragen.
Groetjes,
Annegreet
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
-
- dagelijks aanwezig
Ja Joanne, die laarzen zijn zeker mooi, en ook absoluut niet goedkoop! In combinatie met een mooi strak leren minirokje en mooi leren kort topje heb je zeker bekijks als je openbaar wandeld. Met een beetje geluk kruipen de mannen voor je ! Maar het kan zeker een mooie combinatie zijn die in principe geen rare ideeen hoeft op te roepen bij anderen.
Groetjes,
Vivian Michelle
Groetjes,
Vivian Michelle
Live your life, be FREE!!!
-
- is nieuw hier
leren rok
Hoi, ik heb twee zwarte en een bruine leren rok(alledrie lang), twee leren broeken en zes(half)lange zwarte leren jassen. Mijn vriendin en ik hebben de zelfde kledingmaat dus we lopen vaak gekleed in het leer.
Hoi, mijn naam is mariska. Ik ben 28 jaar en dus ook tv. Ik woon samen met een schat van een vriendin(evelien) die weet dat ik tv ben en mij altijd helpt en het geweldig vind dat ik dameskleding draag. nou dat was het even, groetjes mariska.