Lidmaatschap LKG T&T

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Ben je lid van de LKG T&T?

Nee, wat is dat?
14
61%
Ja, vanwege Transformatie
2
9%
Ja, vanwege de bijeenkomsten bij mij in de buurt
0
Geen stemmen
Ja, om overige redenen
7
30%

Totaal aantal stemmen: 23

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Lidmaatschap LKG T&T

Bericht door Frederique_ »

Ik ben een paar weken geleden lid geworden van de LKG T&T en kreeg vandaag de eerste 4 nummers van hun blad Transformatie in huis. Ik vond het zeer lezenswaardig! Zijn er meer mensen lid van die club?

Groetjes,

Annegreet
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ken het natuurlijk wel maar ben er geen lid van en zal dat nu denk ik ook niet meer worden. Geloof wel dat het erg nuttig kan zijn en wens je dan ook veel plezier ermee.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

LKG-T&T

Bericht door Mara »

Nee, ben er geen lid van, kost geld en informatie krijg ik ook via het net en ovrigens zijn ze niet echt in mijn buurt bezig om bijeenkomsten te organiseren :roll:

De groetjes, Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
isabel
dagelijks aanwezig

Bericht door isabel »

Hoiiii,

Ik ben ook geen lid. Een aantal jaar geleden heb ik drie T&T bijeenkomsten bezocht. Het trok mij toen om heel persoonlijke redenen niet aan.

-x-

Isabel
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Geen lid. Wel enkele T&T-bijeenkomsten bezocht. Ik bezoek echter redelijk vaak hun site. Maar ze kunnen niet tippen aan die van ons :-?

Ik denk dat het een nuttige club is. Maar ze mogen die naam LKGT&T wel veranderen. Landelijke Kontaktgroep Travestie & Transseksualiteit. Is daar nou niets beters op te verzinnen.

Suggesties:
TT-Nederland
Vereniging T&T
enz.

(mss komen er nog wel meer gedachten om die afschuwelijke naam te veranderen)
Laatst gewijzigd door Josette op vr sep 17, 2004 0:25, 1 keer totaal gewijzigd.
liefs, Josette
marian.t
daar ben ik weer

Bericht door marian.t »

Annegreet,

Als je wilt weten hoe veel leden er zijn, kun je misschien beter het secretariaat bellen. Of wil je iets anders weten? En ja, ik ben lid. is toch, afgezien van wat iedereen er nou precies uit haalt toch gewoon een nuttige 'besteding'?
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Op de fotopagina van LKG T&T staan de volgende personen die op Travestie.org een profiel hebben of hadden, danwel op het forum schrijven of schreven:

Franka, Marcha, Anna, Paula, Paulien, Kim, Carola, Nathalie, Tineke, Racine, Abby, Wilma, Hellen.

Zie http://www.lkgtent.nl/leden/album/albumhome.php3

Vermoedelijk heeft deze site een behoorlijke invloed op de LKG T&T, en vooral onbewust.
liefs, Josette
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Ik ken ze wel, maar ben er geen lid van. Ook geen behoefte om lid te worden. Heb antwoord 1 maar gekozen, bij gebrek aan een andere keuze.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Tip: als je een poll plaatst, zorg dan dat je i.i.g. een overloop mogelijkheid hebt .. ik zie nu maar 1 'NEE' (wat voor mij het juiste antwoord is) maar met een onjuiste motivatie daarbij .. een extra NEE met als motivatie '(andere reden)' had dit al opgelost.

Je zult het misschien niet geloven, maar zelfs enqueteren heeft bepaalde regels :)
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Josette schreef:
Ik denk dat het een nuttige club is. Maar ze mogen die naam LKGT&T wel veranderen. Landelijke Kontaktgroep Travestie & Transseksualiteit. Is daar nou niets beters op te verzinnen.

Suggesties:
TT-Nederland
Vereniging T&T
enz.

(mss komen er nog wel meer gedachten om die afschuwelijke naam te veranderen)
Eind 2002 was de lkg van plan om een naamswijziging door te voeren, dat is niet doorgegaan gelukkig.

http://www.lkgtent.nl/show.php3?pag=htt ... 24-01.html

http://www.lkgtent.nl/show.php3?pag=htt ... 24-02.html

Dat de lkg nuttig is, ben ik met je eens. Ze zouden alleen transseksueel uit de naam moeten schrappen omdat ze niks betekenen voor transen.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Violet Skye schreef:Dat de lkg nuttig is, ben ik met je eens. Ze zouden alleen transseksueel uit de naam moeten schrappen omdat ze niks betekenen voor transen.
Dan is het somber gesteld voor transseksuelen in Nederland, want de overheid eist van zichzelf, van hulpverlenende instanties zoals het VU en ook hulpverlenende organisaties zoals Humanitas, dat ze overleg plegen met belangenverenigingen voor hun doelgroepen. Bij mijn weten is er geen andere vereniging in Nederland die invulling kan geven aan dat rol.

Overigens heb ik begrepen dat de meerderheid van het bestuur van de LKG transseksueel is, en een behoorlijke aantal leden.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Lisa met een S schreef: Dan is het somber gesteld voor transseksuelen in Nederland, want de overheid eist van zichzelf, van hulpverlenende instanties zoals het VU en ook hulpverlenende organisaties zoals Humanitas, dat ze overleg plegen met belangenverenigingen voor hun doelgroepen. Bij mijn weten is er geen andere vereniging in Nederland die invulling kan geven aan dat rol.

Overigens heb ik begrepen dat de meerderheid van het bestuur van de LKG transseksueel is, en een behoorlijke aantal leden.
Toen de epilatie vergoeding werd afgeschaft, gaf de lkg niet thuis. Mooie belangenvereniging ben je dan.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Maruscha schreef:Tip: als je een poll plaatst, zorg dan dat je i.i.g. een overloop mogelijkheid hebt .. ik zie nu maar 1 'NEE' (wat voor mij het juiste antwoord is) maar met een onjuiste motivatie daarbij .. een extra NEE met als motivatie '(andere reden)' had dit al opgelost.

Je zult het misschien niet geloven, maar zelfs enqueteren heeft bepaalde regels :)
Zo zie je maar weer wat je van deze website kunt opsteken: nu ook al regels voor enqueteren ;-)

Bedankt voor de tip, ik zal er de volgende keer op letten.

Groetjes,

Annegreet
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Violet Skye schreef:Dat de lkg nuttig is, ben ik met je eens. Ze zouden alleen transseksueel uit de naam moeten schrappen omdat ze niks betekenen voor transen.
Als je hun blad leest dan richten ze zich meer op transen dan op travestieten ;-)

Groetjes,

Annegreet
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Annegreet schreef:
Als je hun blad leest dan richten ze zich meer op transen dan op travestieten ;-)
Ik ben lid geweest in mijn prille begin tijd, ken het blad dus.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Plaats reactie