Lidmaatschap LKG T&T
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Lidmaatschap LKG T&T
Ik ben een paar weken geleden lid geworden van de LKG T&T en kreeg vandaag de eerste 4 nummers van hun blad Transformatie in huis. Ik vond het zeer lezenswaardig! Zijn er meer mensen lid van die club?
Groetjes,
Annegreet
Groetjes,
Annegreet
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
LKG-T&T
Nee, ben er geen lid van, kost geld en informatie krijg ik ook via het net en ovrigens zijn ze niet echt in mijn buurt bezig om bijeenkomsten te organiseren
De groetjes, Mara
De groetjes, Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Geen lid. Wel enkele T&T-bijeenkomsten bezocht. Ik bezoek echter redelijk vaak hun site. Maar ze kunnen niet tippen aan die van ons
Ik denk dat het een nuttige club is. Maar ze mogen die naam LKGT&T wel veranderen. Landelijke Kontaktgroep Travestie & Transseksualiteit. Is daar nou niets beters op te verzinnen.
Suggesties:
TT-Nederland
Vereniging T&T
enz.
(mss komen er nog wel meer gedachten om die afschuwelijke naam te veranderen)
Ik denk dat het een nuttige club is. Maar ze mogen die naam LKGT&T wel veranderen. Landelijke Kontaktgroep Travestie & Transseksualiteit. Is daar nou niets beters op te verzinnen.
Suggesties:
TT-Nederland
Vereniging T&T
enz.
Laatst gewijzigd door Josette op vr sep 17, 2004 0:25, 1 keer totaal gewijzigd.
liefs, Josette
Op de fotopagina van LKG T&T staan de volgende personen die op Travestie.org een profiel hebben of hadden, danwel op het forum schrijven of schreven:
Franka, Marcha, Anna, Paula, Paulien, Kim, Carola, Nathalie, Tineke, Racine, Abby, Wilma, Hellen.
Zie http://www.lkgtent.nl/leden/album/albumhome.php3
Vermoedelijk heeft deze site een behoorlijke invloed op de LKG T&T, en vooral onbewust.
Franka, Marcha, Anna, Paula, Paulien, Kim, Carola, Nathalie, Tineke, Racine, Abby, Wilma, Hellen.
Zie http://www.lkgtent.nl/leden/album/albumhome.php3
Vermoedelijk heeft deze site een behoorlijke invloed op de LKG T&T, en vooral onbewust.
liefs, Josette
- Chantal C.
- Forumdiva
Tip: als je een poll plaatst, zorg dan dat je i.i.g. een overloop mogelijkheid hebt .. ik zie nu maar 1 'NEE' (wat voor mij het juiste antwoord is) maar met een onjuiste motivatie daarbij .. een extra NEE met als motivatie '(andere reden)' had dit al opgelost.
Je zult het misschien niet geloven, maar zelfs enqueteren heeft bepaalde regels
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Eind 2002 was de lkg van plan om een naamswijziging door te voeren, dat is niet doorgegaan gelukkig.Josette schreef:
Suggesties:
TT-Nederland
Vereniging T&T
enz.
http://www.lkgtent.nl/show.php3?pag=htt ... 24-01.html
http://www.lkgtent.nl/show.php3?pag=htt ... 24-02.html
Dat de lkg nuttig is, ben ik met je eens. Ze zouden alleen transseksueel uit de naam moeten schrappen omdat ze niks betekenen voor transen.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Dan is het somber gesteld voor transseksuelen in Nederland, want de overheid eist van zichzelf, van hulpverlenende instanties zoals het VU en ook hulpverlenende organisaties zoals Humanitas, dat ze overleg plegen met belangenverenigingen voor hun doelgroepen. Bij mijn weten is er geen andere vereniging in Nederland die invulling kan geven aan dat rol.Violet Skye schreef:Dat de lkg nuttig is, ben ik met je eens. Ze zouden alleen transseksueel uit de naam moeten schrappen omdat ze niks betekenen voor transen.
Overigens heb ik begrepen dat de meerderheid van het bestuur van de LKG transseksueel is, en een behoorlijke aantal leden.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Toen de epilatie vergoeding werd afgeschaft, gaf de lkg niet thuis. Mooie belangenvereniging ben je dan.Lisa met een S schreef: Dan is het somber gesteld voor transseksuelen in Nederland, want de overheid eist van zichzelf, van hulpverlenende instanties zoals het VU en ook hulpverlenende organisaties zoals Humanitas, dat ze overleg plegen met belangenverenigingen voor hun doelgroepen. Bij mijn weten is er geen andere vereniging in Nederland die invulling kan geven aan dat rol.
Overigens heb ik begrepen dat de meerderheid van het bestuur van de LKG transseksueel is, en een behoorlijke aantal leden.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Zo zie je maar weer wat je van deze website kunt opsteken: nu ook al regels voor enqueterenMaruscha schreef:Tip: als je een poll plaatst, zorg dan dat je i.i.g. een overloop mogelijkheid hebt .. ik zie nu maar 1 'NEE' (wat voor mij het juiste antwoord is) maar met een onjuiste motivatie daarbij .. een extra NEE met als motivatie '(andere reden)' had dit al opgelost.
Bedankt voor de tip, ik zal er de volgende keer op letten.
Groetjes,
Annegreet
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer: