Siliconen prothesen op ebay.de
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Weer een bevestiging van het feit dat jouw gevoelens niet overeenkomen met 100% van de overige deelnemers/deelneemsters op dit forum.Violet Skye schreef: Lekker realistisch. 75cm onderwijdte is maat 34/36, dat gecombineerd met cup FF en je komt (nu nog) probleemloos in aanmerking voor een borstverkleining van het ziekenfonds vanwege de rugklachten.
Zelf vind ik het alleen maar fijn dat de gender-diversiteit zo groot is en dat we op dit forum mogen genieten van de ervaringen die een ander daarmee heeft! Alleen wel jammer dat jij altijd zo negatief reageert op mensen die hun T*-zijn anders beleven dan jij.
Jouw berichten doen iets met mij. Ik vind het behoorlijk vervelend worden dat ik ieder bericht dat ik schrijf 17x begin door te lezen omdat ik telkens weer denk "Violet zal wel struikelen over het woordje xxx, of het zinnetje yyy, dan moet ik dat maar anders schrijven"...
Zeg nu zelf, dat mensen zich continue moeten verdedigen tegen jouw normen en jouw waarden en jouw optimale vrouw-beeld, dat kan toch niet het bedoeling van dit forum zijn? Geef een ander eens meer ruimte en als je dat niet kunt, denk dan eens aan de mogelijkheid om niet op ieder bericht van iemand die het T*-zijn anders beleeft dan jij te reageren...
Groetjes,
Annegreet
Gelukkig niet zeg.Annegreet schreef: Weer een bevestiging van het feit dat jouw gevoelens niet overeenkomen met 100% van de overige deelnemers/deelneemsters op dit forum.
Welke genderdiversiteit? 75FF weerspiegelt de mannelijke fascinatie voor dikke tieten, daar is niks vrouwelijks aan. Een vrouw met zo'n bouw zou er juist hinder van ondervinden.Annegreet schreef: Zelf vind ik het alleen maar fijn dat de gender-diversiteit zo groot is en dat we op dit forum mogen genieten van de ervaringen die een ander daarmee heeft! Alleen wel jammer dat jij altijd zo negatief reageert op mensen die hun T*-zijn anders beleven dan jij.
Mooi.Annegreet schreef: Jouw berichten doen iets met mij. Ik vind het behoorlijk vervelend worden dat ik ieder bericht dat ik schrijf 17x begin door te lezen omdat ik telkens weer denk "Violet zal wel struikelen over het woordje xxx, of het zinnetje yyy, dan moet ik dat maar anders schrijven"...
Mensen die gespeend van enig realiteitsbesef vrouwen karikaturiseren kunnen een reactie van mij verwachten. Noem het maar kwaliteitscontrole.Annegreet schreef: Zeg nu zelf, dat mensen zich continue moeten verdedigen tegen jouw normen en jouw waarden en jouw optimale vrouw-beeld, dat kan toch niet het bedoeling van dit forum zijn? Geef een ander eens meer ruimte en als je dat niet kunt, denk dan eens aan de mogelijkheid om niet op ieder bericht van iemand die het T*-zijn anders beleeft dan jij te reageren...
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Probeer jij nou eerst maar eens een echte vent te zijn door je scheldpostings te laten staan. Je laat je nu wel erg kennen door na de wijziging een partijtje te gaan zitten schelden in mijn privébox. Probeer niet te hard met je hoofd tegen de muur te bonken...Josette schreef: Precies
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Je stopt nu, en direct. Je hebt me bijzonder kwaad gemaakt en bent me aan het uitproberen hoever je kunt gaan, in de hoop dat ik over de schreef ga en uit wordt gesloten van dit forum. Een copie hiervan komt per pb naar jou persoonlijk alsmede naar Pamela en Lisa en Forumwatch. reacties per PB, mail of wat dan van jou verdwijnen direct in de prullenbak, Petra.Violet Skye schreef:Probeer jij nou eerst maar eens een echte vent te zijn door je scheldpostings te laten staan. Je laat je nu wel erg kennen door na de wijziging een partijtje te gaan zitten schelden in mijn privébox. Probeer niet te hard met je hoofd tegen de muur te bonken...
liefs, Josette
Ik zeg wat ik zie, meer niet. Als iemand daar aanstoot aan neemt, tsja, niet mijn probleem. Of ik gelijk heb weet ik niet maar zolang mensen zich aangesproken voelen zit ik er vast niet ver naast. Niemand hoeft te voldoen aan mijn vrouwbeeld, het enige wat ik vraag is als je vrouw(elijk) wilt zijn, doe het dan met een beetje respect voor wat je imiteert. Een persiflage neerzetten kan iedereen. Je pas compleet voelen met iets wat een ander als handicap ervaart, wil er bij mij niet in.Lisa met een S schreef:wat moet het mooi zijn om altijd zo zeker van je eigen gelijk te zijn.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Joost, ik laat me door jou niks zeggen. Ik heb ook geen enkele behoefte aan een discussie per PB met jou, mijn reactie op je scheldpartij was daar wel duidelijk over mag ik hopen. Je over de schreef krijgen is ook niet mijn intentie. Jij bent degene die mij van een gebrek aan levensgenot beschuldigd en mij eeuwige genderdysforie toewenst. Zoals gezegd, Ilona all over again. Je doet maar. Meer kun je ook niet lijkt het want in draadjes als man en vrouw voelen doe jij niet mee. Ik zit hier open over mijn diepste gevoelens te posten, het enige wat jij daarmee doet is pogen een kwetsende opmerking te maken. Tevergeefs ook nog, mij raak je niet zo snel, daarvoor ben ik net een tikkeltje te hard geworden door de transitie. Het stopt pas als jij stopt met opmerkingen over mij te maken en tot die tijd heb je mijn verweer maar te vreten.Josette schreef:
Je stopt nu, en direct. Je hebt me bijzonder kwaad gemaakt en bent me aan het uitproberen hoever je kunt gaan, in de hoop dat ik over de schreef ga en uit wordt gesloten van dit forum. Een copie hiervan komt per pb naar jou persoonlijk alsmede naar Pamela en Lisa en Forumwatch. reacties per PB, mail of wat dan van jou verdwijnen direct in de prullenbak, Petra.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Dat is jouw mening en die mag je hebben. Ik ken zat vrouwen met enorm dikke borsten, ik heb ze weliswaar nooit gevraagd wat hun BH-maat is, maar ze waren wel groot en die vrouwen hadden daar inderdaad best last van. Maar: die vrouwen bestaan ook, ook als ze niet in jouw en mijn ideaalbeeld van een vrouw passen. Maar als een ander daar nu eens anders over voelt? Als een ander zich nu juist wel identificeert met een vrouw met grote borsten? Mag dat dan niet?Violet Skye schreef:Welke genderdiversiteit? 75FF weerspiegelt de mannelijke fascinatie voor dikke tieten, daar is niks vrouwelijks aan. Een vrouw met zo'n bouw zou er juist hinder van ondervinden.
Mijn probleem met je postings is met name dat je mensen ontmoedigt om te schrijven waarom zij daar anders over denken dan jij. En was het niet juist het doel van dit forum om mensen de ruimte te geven om hun gevoelens te delen in plaats dat ze zich zelfs hier moeten schamen voor hun gevoelens?
Over het realiteitsbesef heb ik al geschreven. En over de kwaliteitscontrole: als ik een karikatuur van jou zou moeten maken zou ik een schooljuffrouw tekenen met een zwart knotje in het haar, een brilletje waar ze spiedend de klas mee doorloert en een rood potlood in de hand . In alle eerlijkheid vind ik dat die kwaliteitscontrole van jou afbreuk doet aan het doel van de website:Violet Skye schreef:Mensen die gespeend van enig realiteitsbesef vrouwen karikaturiseren kunnen een reactie van mij verwachten. Noem het maar kwaliteitscontrole.
Er zit naar mijn mening te vaak te weinig acceptatie en respect in jouw berichten.homepage schreef:welke tot doel heeft de verschillende facetten van travestie, transgenderisme en transseksualiteit te belichten. Een ieder kan het T* zijn op een andere wijze beleven. Daarom is het belangrijk om elkaar hierin te accepteren en respecteren. Wij streven dan ook naar respect onderling en van buitenaf.
Groetjes,
Annegreet
- Caroline B
- dagelijks aanwezig
Waarom mogen wij geen vrouwen karikaturiseren terwijl ze dat zelf ook doen.Violet Skye schreef: Mensen die gespeend van enig realiteitsbesef vrouwen karikaturiseren kunnen een reactie van mij verwachten.
Je moet eens weten, hoe heerlijk het is om de realiteit, zo af en toe, te kunnen ontvluchten.
Caroline
- Caroline B
- dagelijks aanwezig
Nee absoluut niet. Die vrouw zit in me, daar ontvlucht daar niks mee. Integendeel.wiccan schreef:Effe vraagje : Gebruik jij je vrouw zijn om je eigen leven te ontvluchten of om dat je je er beter in voelt zonder meer?
mja klinkt raar kweet het maja ben nieuwsgierig
Nou ja ik ontvlucht het man zijn, maar niet mijn eigen leven. Caroline is een onderdeel van mijn leven.
Maar ik vind het zo nu en dan heerlijk om weg te dromen, en dat hoeft niets met vrouw zijn te maken te hebben. Het lijkt mij b.v. prachtig om piloot te zijn. Naar al die verre landen reizen en nog betaald krijgen ook. Maar ik heb geen piloten pak die ik aantrek, om vervolgens met flightsimulator achter de computer te gaan zitten. Daar heb ik geen behoefte aan.
Je kunt je misschien als vrouw een topmodel wanen,. Dat is ook leuk. Maar een "catwalk" in je huis bouwen gaat weer wat ver.
Laatst gewijzigd door Caroline B op do sep 30, 2004 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Caroline