Siliconen prothesen op ebay.de

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Hoi Leontien,

Ik heb deze lead net nog even gloabaal gelezen, maar ik vind dat je groot gelijk hebt. je bent wie je bent.

liefs Nicole
Let it be..
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Annegreet schreef:
Violet Skye schreef: :o Lekker realistisch. 75cm onderwijdte is maat 34/36, dat gecombineerd met cup FF en je komt (nu nog) probleemloos in aanmerking voor een borstverkleining van het ziekenfonds vanwege de rugklachten.
Weer een bevestiging van het feit dat jouw gevoelens niet overeenkomen met 100% van de overige deelnemers/deelneemsters op dit forum.
Waar haal je die 100% vandaan?
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Violet Skye schreef:
leontine schreef: En wat dat betreft hou ik er dus wel degelijk rekening mee dat ik enigszins passabel blijf. Ook al zijn er hier een aantal die deze uitspraak een gotspe zullen noemen gezien een andere draad :wink:
Enigzins passabel, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Nou dat ik alvast rekening hield met jouw reactie als ik had gezegd dat ik probeer er passabel bij te lopen want dat gaat er bij jou sowieso niet in gezien je uitspraak in een andere draad waarin je aangaf mij eerder als een karikatuur te zien.
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

leontine schreef:
Bekend hoef ik er echt niet mee te worden en ik ben me ook heel wel bewust dat ik misschien ook nog wel ergens wat aan het overcompenseren ben, maar momenteel voel ik me hier gewoon het beste bij. M'n rug verteld nog niet dat die er problemen mee heeft en verder met de juiste kleding vind ik het er zeer leuk uitzien, maar ja, dat is dus mijn mening/smaak/... .
Zal ook best meevallen met die rugproblemen hoor.
Dat ene uurtje in de week dat je het vrouwtje mag spelen, hou je vast wel vol.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

leontine schreef: Nou dat ik alvast rekening hield met jouw reactie als ik had gezegd dat ik probeer er passabel bij te lopen want dat gaat er bij jou sowieso niet in gezien je uitspraak in een andere draad waarin je aangaf mij eerder als een karikatuur te zien.
Da's geen antwoord. 75FF is een allesbehalve passabele oftewel gemiddelde bh maat. Lastig bh's kopen lijkt me dan ook. Dat je er probeert enigzins passabel bij te lopen juich ik alleen maar toe.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Violet,

waarom heb je hier zo'n moeite mee?
waarom geef je zo af op andermans gevoelens?

nicole
Let it be..
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Nicole lieverd,
lees dit antwoord van mij (in een andere draad over hetzelfde onderwerp) eens en vertel me dan hoe je erover denkt: http://www.travestie.org/nl/forum/viewt ... 2649#32649
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Esther schreef:
Annegreet schreef:
Violet Skye schreef: :o Lekker realistisch. 75cm onderwijdte is maat 34/36, dat gecombineerd met cup FF en je komt (nu nog) probleemloos in aanmerking voor een borstverkleining van het ziekenfonds vanwege de rugklachten.
Weer een bevestiging van het feit dat jouw gevoelens niet overeenkomen met 100% van de overige deelnemers/deelneemsters op dit forum.
Dat er in ieder geval iemand is die weer anders voelt dan Violet. En al is er maar 1 iemand die iets anders voelt dan Violet, dan voelt niet meer 100% van de overige deelnemers dit hetzelfde ;-).

Is dit een antwoord op je vraag?

Groetjes,

Annegreet
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Esther schreef:Dat ene uurtje in de week dat je het vrouwtje mag spelen, hou je vast wel vol.
Is dit weer zo'n typisch voorbeeld van jouw denigrerende en discriminerende manier om je te profileren in het forum, Esther ?
Of mogen we dit anders uitleggen ?
Afbeelding
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Annegreet schreef:
Esther schreef:
Annegreet schreef:
Dat er in ieder geval iemand is die weer anders voelt dan Violet. En al is er maar 1 iemand die iets anders voelt dan Violet, dan voelt niet meer 100% van de overige deelnemers dit hetzelfde ;-).

Is dit een antwoord op je vraag?

Groetjes,

Annegreet
Euh ja, Annegreet. Luid en duidelijk.
Ik had weer eens niet goed gelezen :oops:
Ik heb nog even gezocht naar een goede smoes, zoals: Telaat op de avond, of erg moe, maar het was gewoon irritatie.
Dom van me.

Groetjes,
Esther
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Nathalie schreef:
Esther schreef:Dat ene uurtje in de week dat je het vrouwtje mag spelen, hou je vast wel vol.
Is dit weer zo'n typisch voorbeeld van jouw denigrerende en discriminerende manier om je te profileren in het forum, Esther ?
Of mogen we dit anders uitleggen ?
Ha, mijn grootste fan :lol:
Nathalie, wat mij betreft mag je het ook anders uitleggen hoor.
Je weet toch hoe ruimdenkend ik daar in ben?

Esther
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Esther schreef:Nathalie, wat mij betreft mag je het ook anders uitleggen hoor.
Je weet toch hoe ruimdenkend ik daar in ben?
Esther
Ik zal mijn best doen, maar het gaat me steeds moeilijker af.
Zal dat iets te maken kunnen hebben met de ongenuanceerde verharding van je kritieken ?
Afbeelding
marceline-jose
is nieuw hier

critiek op violet

Bericht door marceline-jose »

Violet laat iedereen in zijn waarde,ieder heeft haar eigen beleving in het vrouw zijn en met zijn borst size keuze.Ik heb zelf 85c en ben er te vrede mee.Je komt erg irritant over als ik je berichtjes lees met critiek op anderen,maar niet alleen hier maar ook op de chat.Nogmaals respecteer ieder zijn vrouw beleving.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Re: critiek op violet

Bericht door petra_ »

marceline-jose schreef:Violet laat iedereen in zijn waarde,ieder heeft haar eigen beleving in het vrouw zijn en met zijn borst size keuze.Ik heb zelf 85c en ben er te vrede mee.Je komt erg irritant over als ik je berichtjes lees met critiek op anderen,maar niet alleen hier maar ook op de chat.Nogmaals respecteer ieder zijn vrouw beleving.
Je allereerste posting, speciaal voor mij. Wat een eer. Helaas voor jou trek ik me er niks van aan. 't Is een vrij land, iedereen mag er bij lopen zoals zhij wil en ik mag posten wat ik wil. Tenzij forumwatch er wat van zegt. Voor zover ik me het herinner, heb je me 1x getroffen op de chat, knap dat je dan nu al weet dat ik irritant ben. Gelukkig denken de meeste van mijn chatvriendinnen daar anders over.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Re: critiek op violet

Bericht door Frederique_ »

marceline-jose schreef:Violet laat iedereen in zijn waarde,ieder heeft haar eigen beleving in het vrouw zijn en met zijn borst size keuze.
Na Violet ben ik de tweede om je hier hartelijk welkom te heten. Welkom op deze site! Ik hoop dat je er vindt wat je hier zoekt.

Groetjes,

Annegreet
Plaats reactie