He Joanne ...nu word ik nieuwsgierig, wat kun jij dan 'meer' dragen ??Joanne schreef:. Door mijn bortimplantaten kan ik dingen dragen die veel bio vrouwen van mijn leeftijd niet meer kunnen of durven dragen en dat maakt het voor die dames verkoopsters en voor mijzelf erg leuk om de mooiste stukken uit de collectie te passen en met trots te dragen. Dat is iets wat ik niet had durven dromen toen ik begon.
Met of zonder BH
Moderator: Moderators
Met of zonder BH
Onderstaande posting zorgde dat de oorspronkelijke draad off-topic ging en is daardoor vanaf hier gesplitst in een nieuwe topic. -- Moderator
- Chantal C.
- Forumdiva
Ik zou Robert Schumacher even bellen als ik jou was...Cynthia schreef:Elsa,
Ik stel me zo voor dat joanne heel goed strapless jurkjes aankan. Haar borsten blijven nl mooi rechtop staan (Jaloers!)
Tegen die tijd dat ik dat ook kan ben ik daar al veel te oud voor.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik kan me aan BH's niet wennen, helaasElsa schreef:Hum, ik heb na 6 kids een borstverkleining gehad. Ben zeer tevreden met het resultaat maar draag toch wel graag een BH. Voelt gewoon prettiger, elsa
Loop altijd zonder, alleen met sport heb ik van die sporttopjes die de boel un beetje in bedwang houden, want rennen zonder lukt niet, doet te zeer, is teveel in beweging
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Joooaaar, is heel wat gegroeit, maar vraag me niet na het maat ik weet het gewoon niet maar fileetjes hoef ik zeker nietElsa schreef:...is het zo erg Mara??
xmarax
Toen ik nog aan de kipfiletjes zat voelde ik me echt vreemd als ik zonder beha liep. Dan zag je die kleine meisjes tietjes van me door mijn trui heen steken en voelde vreemder aan dan nu ik mijn implantaten heb. Nu ik die heb vind ik het ook fijner geen beha te dragen maar heb wel het idee dat daardoor mijn littekens lelijker zijn geworden dan de bedoeling.
Alsof het gewicht van mijn implantaten ze heeft uitgerekt zeg maar. Beha's zal nooit mijn ding worden denk ik draag ze alleen maar als ik iets draag waar het echt nodig is om ze te verbergen. Tule topje of bijvoorbeeld een heel dun truitje waar je alles doorheen ziet.
Alsof het gewicht van mijn implantaten ze heeft uitgerekt zeg maar. Beha's zal nooit mijn ding worden denk ik draag ze alleen maar als ik iets draag waar het echt nodig is om ze te verbergen. Tule topje of bijvoorbeeld een heel dun truitje waar je alles doorheen ziet.
Jij gunt je omgeving ook niksJoanne schreef:Beha's zal nooit mijn ding worden denk ik draag ze alleen maar als ik iets draag waar het echt nodig is om ze te verbergen. Tule topje of bijvoorbeeld een heel dun truitje waar je alles doorheen ziet.
Liefs, Leontine
Freedom is just another word for nothing left to lose
Freedom is just another word for nothing left to lose
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Dat is me dus ook een keer "gebeurd" in de Peppermill hier, een housetent, ik weet nu niet meer onder welke omstandigheden, daar was zeker wat in het drankjeJoanne schreef:Hehehe je moest eens weten heb vorig jaar veelvuldig in mijn blote borsten op het podium gestaan in mijn stamkroeg....
Dat was dus het eerste en laatste keer Peppermill voor mij, maarja vind het toch niet leuk daar
Un andere keer was ik een "Toilettenmann" op de Bahnhof van Essen aan schockeren, die wou me niet op de vrouwenplee laten, nou een vriendin van mij zij, Mara doe ff het shirt omhoog......... de blik van die man had je moeten zien
Maar, voor de rest ben ik best aardig
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Werkte dat goed? Zou je het weer doen als je weer met hoge nood in Essen stond?Mara schreef:Un andere keer was ik een "Toilettenmann" op de Bahnhof van Essen aan schockeren, die wou me niet op de vrouwenplee laten, nou een vriendin van mij zij, Mara doe ff het shirt omhoog......... de blik van die man had je moeten zien
Groetjes,
Frederique