Geen libido meer..

Algemeen

Moderator: Moderators

An
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: wo dec 29, 2004 19:08

Bericht door An »

Maruscha schreef:
Cynthia schreef:Maar wat was er nou mis met Kapitein Haak?
Het was te flauw?
Maruscha, nee ik vond het niet flauw, praktisch kon het niet meer.
Ik houd wel van een geintje, dit was ook een als een geintje bedoelt, maar zoiets moet je nooit te lang doen.
Dan gaat de grap er af.

Anouk
x
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

An schreef:Maruscha, nee ik vond het niet flauw, praktisch kon het niet meer.
Ik houd wel van een geintje, dit was ook een als een geintje bedoelt, maar zoiets moet je nooit te lang doen.
Dan gaat de grap er af.
Ben ik met je eens, wel verschillen we denk ik van mening wat precies 'te lang' is (ik had het na 2x posten al gezien).
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Bericht door Loesje »

Cynthia schreef:
marloes20tv schreef:Voor mij is het verlaagde libido juist een van de redenen waarom ik niet aan de androcur zou willen beginnen! Ik zou het alleen maar heel zonde vinden om een lager libido te krijgen.
Marloes,

daarom zijn wij TS en ben jij TV. Dat is nl. een van de kenmerkende verschillen.

Volgens mij heeft gender identiteit en libido/sex drive niet per se iets met elkaar te maken.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Marloes20tv schreef: Volgens mij heeft gender identiteit en libido/sex drive niet per se iets met elkaar te maken.
Ik weet het eerlijk gezegd niet; maar ik denk dat testosteron zowel op je lichaam als je geest werkt. Want ik kan lichamelijk niet meer opgewonden raken (erectie) maar geestelijk ook absoluut niet meer. Dus ik denk dat het weghalen van die testosteron toch wel een grote rol spelen.
En daarbij; voor ik androcur slikte voelde ik me ook helemaal niet prettig in mijn eigen lichaam en was dus de seks zelf ook niet prettig. (In je achterhoofd weet je dat er iets essentieels mis is..)

xxx
An
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: wo dec 29, 2004 19:08

Bericht door An »

Marloes20tv schreef:
Cynthia schreef:
marloes20tv schreef:Voor mij is het verlaagde libido juist een van de redenen waarom ik niet aan de androcur zou willen beginnen! Ik zou het alleen maar heel zonde vinden om een lager libido te krijgen.
Marloes,

daarom zijn wij TS en ben jij TV. Dat is nl. een van de kenmerkende verschillen.

Volgens mij heeft gender identiteit en libido/sex drive niet per se iets met elkaar te maken.
Blijkbaar vind het genderteam dit wel.
Bij mensen waar ze vraagtekens bij hebben geven ze een tijdje androcur.
Om zo te kijken of hun wens wel gebaseerd is op ts en niet iets seksueels heeft.
Het oranje licht.
Sommigen missen dan hun libido en krabbelen dan haastig terug.
Dit was niet de bedoeling!
Kun je vergelijken met wat jij zegt Marloes.

Anouk
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Bericht door Loesje »

An schreef:
Blijkbaar vind het genderteam dit wel.
Bij mensen waar ze vraagtekens bij hebben geven ze een tijdje androcur.
Om zo te kijken of hun wens wel gebaseerd is op ts en niet iets seksueels heeft.
Het oranje licht.
Sommigen missen dan hun libido en krabbelen dan haastig terug.
Dit was niet de bedoeling!
Kun je vergelijken met wat jij zegt Marloes.

Anouk
Dat snap ik, en het lijkt me ook erg verstandig omdat ik denk dat er behoorlijk wat TV's rondlopen die het door een erg groot libido erg geil vinden om een 'echte' vrouw te zijn.
Ik vond het echter erg overhaast om te concluderen dat een wens om een libido te behouden automatisch betekent dat je een TV zou zijn, en geen TS. Het lijkt me immers dat het voor sommige TSen ook erg prefereerbaar zou zijn om een libido te behouden. Een bio-vrouw heeft toch ook gewoon een libido?

Overigens: Als Cynthia mij in mijn specifieke geval zou hebben bedoeld vanwege de 'tv' aanduiding in mijn naam, komt dat omdat een gebruikersnaam op een forum niet te veranderen is, en de informatie inmiddels al twee jaar oud is :)
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Marloes20tv schreef: Overigens: Als Cynthia mij in mijn specifieke geval zou hebben bedoeld vanwege de 'tv' aanduiding in mijn naam, komt dat omdat een gebruikersnaam op een forum niet te veranderen is, en de informatie inmiddels al twee jaar oud is :)
Euhhhh, dat is zo niet waar, ik heb mijn naam ook al veranderd en mijn counter liep gewoon door, ik had eerst nog de eerste letter van mijn achternaam erbij staan, maar ik vond dit stom, en de andere Mara hier op de site komt toch niet op het forum, vandaar, ik ben echt niet die Mara van de Profielensektie van deze site :wink: maar als dan deze Mara niet op het forum komt, nou daar liet ik dan de ene letter weg, dus je kunt je naam wel degelijk veranderen hoor.....

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Bericht door Loesje »

Ah, wat vreemd, ik was er stellig van overtuigd dat je je gebruikersnaam niet kon veranderen :-?
Verandert :)
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Marloes1982 schreef:Ah, wat vreemd, ik was er stellig van overtuigd dat je je gebruikersnaam niet kon veranderen :-?
Verandert :)
En nu maar hopen dat je niet binnenkort in een ander jaar geboren bent. ;)
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Maarreh om even wat duidelijkheid te scheppen dat libido is maar tijdelijk weg hoor. Alleen in de pre op periode bij het gebruik van antiandrogenen. Na de SRS en het stoppen met die troep komt het langzaam weer terug alleen in een wat vrouwelijker mate. En mijns inziens heeft het niks met de diagnostiek te maken. Bij oranje licht geeft men androcur om verdere vermannelijking tegen te gaan. Niet om het libido te onderdrukken, de reactie daarop te zien en mee te nemen in de diagnose. Wel is het zo dat men bij het afnemen van dat libido de serieusheid van de behandeling in gaat zien. Dat mensen die niet zeker zijn van hun zaak dan terugschrikken is een mooi bijkomend gevolg. Zorgt ervoor dat je een weloverwogen besluit neemt als je tot verdere behandeling overgaat.
Gebruikersavatar
Anne D
dagelijks aanwezig
Berichten: 159
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 15:34

Bericht door Anne D »

Maruscha schreef:
Marloes1982 schreef:Ah, wat vreemd, ik was er stellig van overtuigd dat je je gebruikersnaam niet kon veranderen :-?
Verandert :)
En nu maar hopen dat je niet binnenkort in een ander jaar geboren bent. ;)
damn, weer wijn op de monitor, niet meer dit soort dingen typen terwijl ik een slok neem plz ;)
marjan
dagelijks aanwezig
Berichten: 231
Lid geworden op: wo okt 13, 2004 12:24

Bericht door marjan »

Marloes1982 schreef: Ik vond het echter erg overhaast om te concluderen dat een wens om een libido te behouden automatisch betekent dat je een TV zou zijn, en geen TS. Het lijkt me immers dat het voor sommige TSen ook erg prefereerbaar zou zijn om een libido te behouden. Een bio-vrouw heeft toch ook gewoon een libido?
Ja, maar zoals Joanne al schreef is dat een wat milder libido al verschilt dat natuurlijk per vrouw. De reden dat de meeste pre op transseksuelen graag van het libido af willen heeft te maken met de onvrede met of zelfs afkeer van het eigen geslachtsdeel. En zolang dat er nog zit, dan maar liever een zaakje in ruste dan iets dat met regelmaat ongewild actief wordt. :roll:

Marjan
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

marjan schreef: Ja, maar zoals Joanne al schreef is dat een wat milder libido al verschilt dat natuurlijk per vrouw. De reden dat de meeste pre op transseksuelen graag van het libido af willen heeft te maken met de onvrede met of zelfs afkeer van het eigen geslachtsdeel. En zolang dat er nog zit, dan maar liever een zaakje in ruste dan iets dat met regelmaat ongewild actief wordt. :roll:

Marjan
Ja hoor :roll: zo kun je het wel stellen :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Mijn laatste ogewilde activiteit was de avond voor mijn SRS in de douche bij het VU. Door alle spanning voor mijn operatie had ik toch nog even een moment van wil ik het wel of wil ik het niet. Ik kan nu nog terug als het moet maar toen dat onding op begon te spelen door het gebrek aan Andro de maand ervoor wist ik het antwoord meteen weer. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE dat ding wil ik niet meer... weg ermee :D :D En toen ik een paar maanden na mijn SRS weer libido begon te krijgen was ik er heel blij mee omdat het niet meer gekoppeld was aan dat wormvormig aanhangsel.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Juist dat hoop ik ook te verwachten, ik wil geen opwinding meer verdringen, ik wil me eigenlijk ook best weer wel laten gaan :roll: :oops: heb ik ook recht op, maar nu heb ik daar nog zo'n handycap :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie