Prostaat enzo
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
Prostaat enzo
Ik zat net te kijken naar Kassa en zag daar een onderwerp over prostaatmiddeltjes. Toen kwam bij mij de vraag boven: wordt bij de SRS de prostaat verwijderd? Of laten ze die zitten?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- esther-marye
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
- Chantal C.
- Forumdiva
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
De prostaat blijft zitten, er komt zelfs un klein beetje vocht later uit de urinebuis als je gaat klaarkomen, we hebben het net op een duitse forum erover en die post-OPtjes daar vertelden het, het blijft dus ook de plek waar je je orgasme gaat voelen zeggen ze verder, maare Wilma hoe zie jij dat, hoe voelt dat dan als die is weggehaald, ik geloof dat je schreef, dat je een gelukkig sexleven hebt, als ik dat dan mag vragen, ben nu best benieuwt na je ervaringen
xmarax
xmarax
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
zoals ik al zei Mara,Mara schreef:De prostaat blijft zitten, er komt zelfs un klein beetje vocht later uit de urinebuis als je gaat klaarkomen, we hebben het net op een duitse forum erover en die post-OPtjes daar vertelden het, het blijft dus ook de plek waar je je orgasme gaat voelen zeggen ze verder, maare Wilma hoe zie jij dat, hoe voelt dat dan als die is weggehaald, ik geloof dat je schreef, dat je een gelukkig sexleven hebt, als ik dat dan mag vragen, ben nu best benieuwt na je ervaringen
xmarax
Ik meen me te herinneren dat ze de prostaat er toendertijd uitgehaald hebben.
Zeker weten doe ik dat dus niet.
Maarre............de sex is oke, nat genoeg en klaarkomen is geen probleem dus het zal er dan nog wel inzitten.
Ik ben trouwens heel benieuwd of er iemand hier is die hier meer over weet.
Groetjes,
Wilma.
Groetjes,
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
- esther-marye
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Bij mij zit die prostaat er ook nog steeds en is het ondanks tegenwerpingen van Van Onselen het orgaan waarik mijn orgasme mee bereik. Mijn clitoris zit er wel en is absoluut gevoelig maar ik heb enkel nog prostale orgasmes. Een vriendin van me is een jaar of tien geleden geholpen en daarbij is haar prostaat verwijderd. Resultaat zij kan niet klaarkomen. Blij dus met dat dingetje. Mijn knikkertje van plezier:o)
- esther-marye
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
- Chantal C.
- Forumdiva
Hoe zit het dan met de kans op problemen met je prostaat op latere leeftijd?Joanne schreef:Bij mij zit die prostaat er ook nog steeds en is het ondanks tegenwerpingen van Van Onselen het orgaan waarik mijn orgasme mee bereik. Mijn clitoris zit er wel en is absoluut gevoelig maar ik heb enkel nog prostale orgasmes. Een vriendin van me is een jaar of tien geleden geholpen en daarbij is haar prostaat verwijderd. Resultaat zij kan niet klaarkomen. Blij dus met dat dingetje. Mijn knikkertje van plezier:o)
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.