Prostaat enzo

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Prostaat enzo

Bericht door Chantal C. »

Ik zat net te kijken naar Kassa en zag daar een onderwerp over prostaatmiddeltjes. Toen kwam bij mij de vraag boven: wordt bij de SRS de prostaat verwijderd? Of laten ze die zitten?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
esther-marye
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: wo mar 17, 2004 9:14
Locatie: Ergens in Friesland
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

Weet niet zeker, maar volgens mij krimpt die ontzettend door het gebruik van de hormonen, en dat kleine dingetje laten ze dan zitten. omdat bio vrouwen ook een hebben die vele vele malen kleiner is. Maar ik kan me vergissen hoor. Heb het ooit eens gehoord.
Groetjes

Afbeelding
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Bio-vrouwen hebben geen prostaat hoorde ik net op TV. De prostaat zorgt voor het vocht dat het sperma 'vervoerd' door de penis.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Anne D
dagelijks aanwezig
Berichten: 159
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 15:34

Bericht door Anne D »

De prostaat is de 'klapdeur' tussen spermabuis en urinebuis, zodat je nooit zowel kan plassen als tegelijkertijd kan klaarkomen, wellicht maken ze die aan één kant dicht??
Interessant wel....
WilmaB
dagelijks aanwezig
Berichten: 160
Lid geworden op: ma feb 02, 2004 23:33
Contacteer:

Bericht door WilmaB »

ik meen me te herinneren dat ze die bij mij er toendertijd(1983) hebben uitgehaald.
Of ze dat tegenwoordig nog doen weet ik eigenlijk niet.

Groetjes,
Wilma.
Groetjes,
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
Gebruikersavatar
Franciska
ForumFan
Berichten: 427
Lid geworden op: wo nov 28, 2001 1:00
Locatie: Amersfoort.

Bericht door Franciska »

De prostaat blijft zitten waar die zit daar doen ze met de VU techniek helemaal niks mee. hoe dit bij andere artsen in het buitenland zit weet ik ook niet.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

De prostaat blijft zitten, er komt zelfs un klein beetje vocht later uit de urinebuis als je gaat klaarkomen, we hebben het net op een duitse forum erover en die post-OPtjes daar vertelden het, het blijft dus ook de plek waar je je orgasme gaat voelen zeggen ze verder, maare Wilma hoe zie jij dat, hoe voelt dat dan als die is weggehaald, ik geloof dat je schreef, dat je een gelukkig sexleven hebt, als ik dat dan mag vragen, ben nu best benieuwt na je ervaringen :roll:

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
WilmaB
dagelijks aanwezig
Berichten: 160
Lid geworden op: ma feb 02, 2004 23:33
Contacteer:

Bericht door WilmaB »

Mara schreef:De prostaat blijft zitten, er komt zelfs un klein beetje vocht later uit de urinebuis als je gaat klaarkomen, we hebben het net op een duitse forum erover en die post-OPtjes daar vertelden het, het blijft dus ook de plek waar je je orgasme gaat voelen zeggen ze verder, maare Wilma hoe zie jij dat, hoe voelt dat dan als die is weggehaald, ik geloof dat je schreef, dat je een gelukkig sexleven hebt, als ik dat dan mag vragen, ben nu best benieuwt na je ervaringen :roll:

xmarax
zoals ik al zei Mara,
Ik meen me te herinneren dat ze de prostaat er toendertijd uitgehaald hebben.
Zeker weten doe ik dat dus niet.
Maarre............de sex is oke, nat genoeg en klaarkomen is geen probleem :wink: dus het zal er dan nog wel inzitten.
Ik ben trouwens heel benieuwd of er iemand hier is die hier meer over weet.

Groetjes,
Wilma.
Groetjes,
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
fenna69
ForumFan
Berichten: 337
Lid geworden op: di okt 14, 2003 23:08

Bericht door fenna69 »

Hoi Luitjes, dit weet ik nog van de HAVO biologie lessen:

een orgaan.
Wordt je als meisje geboren wordt het je baarmoeder, waar een evt embrio zich kan gaan nestelen
Wordt je als jongen geboren, groeit het uit tot prostaat en levert de vloeistof voor de sperma (oa.)

greetz Fenna :wink:
fenna69
ForumFan
Berichten: 337
Lid geworden op: di okt 14, 2003 23:08

Bericht door fenna69 »

ben ik weer,

voor zover ik weet blijft de prostaat zitten, juist vanwege de vocht productie :)

greetz fenna :wink:
Gebruikersavatar
esther-marye
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: wo mar 17, 2004 9:14
Locatie: Ergens in Friesland
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

Weer wat geleerd.
Groetjes

Afbeelding
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Bij mij zit die prostaat er ook nog steeds en is het ondanks tegenwerpingen van Van Onselen het orgaan waarik mijn orgasme mee bereik. Mijn clitoris zit er wel en is absoluut gevoelig maar ik heb enkel nog prostale orgasmes. Een vriendin van me is een jaar of tien geleden geholpen en daarbij is haar prostaat verwijderd. Resultaat zij kan niet klaarkomen. Blij dus met dat dingetje. Mijn knikkertje van plezier:o)
Gebruikersavatar
esther-marye
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: wo mar 17, 2004 9:14
Locatie: Ergens in Friesland
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

Wordt op korte termijn geopereerd, 17 jan preoperatief onderzoek, (door wat gedonder is het allemaal wat later geworden) Zal de arts nog voor de tijd even vragen hoe het nou precies zit. Zodra ik meer weet zal ik het hier vermelden.
Groetjes

Afbeelding
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Joanne schreef:Bij mij zit die prostaat er ook nog steeds en is het ondanks tegenwerpingen van Van Onselen het orgaan waarik mijn orgasme mee bereik. Mijn clitoris zit er wel en is absoluut gevoelig maar ik heb enkel nog prostale orgasmes. Een vriendin van me is een jaar of tien geleden geholpen en daarbij is haar prostaat verwijderd. Resultaat zij kan niet klaarkomen. Blij dus met dat dingetje. Mijn knikkertje van plezier:o)
Hoe zit het dan met de kans op problemen met je prostaat op latere leeftijd?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
no-one
dagelijks aanwezig
Berichten: 140
Lid geworden op: vr jul 27, 2001 2:00

Bericht door no-one »

hoi
zover ik weet is de kans op aandoening van de prostaat erg klein ook op latere leeftijd omdat deze sterk krimpt door het ontbreken of nauwelijks aanwezig zijn van testoseron gehalte.
eerst door de andro en later door de castratie.
Plaats reactie