De man van een TS is TV of CD

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Carola-Voorvelt
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Carola-Voorvelt »

Chantal C. schreef: Dan is het tijd voor de volgende les...
En zo leren we maar steeds meer bij in onze grijze hersen cellen.
Zo ga maar een wijntje nuttigen, wat Lisa al schreef zou dat goed voor onze Brains moeten zijn. :wink:
•´¯¥¯`•WHÅt §HÂLl w€ DØ•´¯¥¯`•
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Carola-Voorvelt schreef:
Chantal C. schreef: Dan is het tijd voor de volgende les...
En zo leren we maar steeds meer bij in onze grijze hersen cellen.
Zo ga maar een wijntje nuttigen, wat Lisa al schreef zou dat goed voor onze Brains moeten zijn. :wink:
Nu al? Jemig eerst morfine, toen valium en nu wijn... Verslaafde! :D :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Caroline,

Ik ben het helemaal met je eens. Ik denk daarom ook dat er meer is dan alleen maar man of vrouw.

Ik ben nu bezig het boek "Gender blending" (Bonnie Bullough, Vern Bullough en James Elias e.a) aan het lezen, hier staan diverse artikelen in die een bevestiging van dit idee zijn. Ik vind het heel lezenswaardig!

Groetjes,

Frederique
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Carola-Voorvelt schreef:Je ziet het… ratio (evenredige verhouding) ….. weet wat je werkelijke wens is. Is dat een mooie/aardige/zachtaardige vrouw/man, kies dan die vrouw/man. Is het ook nog eens diepgang, maatje zijn, naar de sterren kijken en samen met een warme gloed over alle dingen op deze planeet praten, kies dan die vrouw/man.. Ik weet trouwens hoe mijn meissie eruitziet natuurlijk. JUIST in haar, dus omdat ik weet hoe ze is, zou ik juist alle vertrouwen moeten hebben. Daarnaast valt het wellicht niet mee (wat ik hier elders heb gelezen) over wellicht niet gangbare sekse. Mij heeft het het weleens onzeker gemaakt om een relatie te beginnen.

"Mila schreef eens: Ik zou mezelf nooit een man noemen en nooit een vrouw noemen. Van geen beiden weet ik wat dat is." Bron:Man of Vrouw - Min of Meer, gesprekken over een niet gangbare sekse. Over deze uitspraak heb ik nagedacht en invrijheidstelling heb ik duidelijk kunnen concluderen dat Mila nog gelijk heeft ook.

En laten we nu eens eerlijk wezen wat verstaan jullie nu eigenlijk onder sekse? Sorry ik ben wie ik ben en als ze mij erop zouden aanvallen is hun acceleratiedenkvermogen toch verdomde laag.
Mijn huidige partner heeft het zwaar te verduren met me gehad, dan praat ik niet alleen over bindingsangst, de afstand, onzekerheid (waarom ik, ze ziet er zelf goed uit en neemt ze geen ander) en dan nog in mijn aller eerlijkheid verteld dat ik heb geworsteld of ik nu wel of niet bisexueel zou zijn. Het leek wel of ik een ware terreur actie op haar aan het uitoefenen was.

Ze is een pracht vrouw en heeft met haar geduld gedrag moeten lijden door mij.
Nu hoorde ik van haar dat er a.s. zaterdag een 35 jarig bestaan is van T&T in Amsterdam de Gijs, zij zou kijken of er nog kaarten vrij waren, zo ja dan zullen wij er zeker aanwezig zijn. Want één ding weet ik zeker als er forumers van hier ook aanwezig zullen zijn a.s. zaterdag zal je haar ontmoeten. :D

Meissie ik hou van je.
Een TrOtSe Carola

Ben ik een schaduwmens? Ik weet het niet.
Ben jij iemand die van mij kan houden?
Een mus rustte op de rand van de vensterbank. Een zwoele zomerbries stak op.
Mijn tweede ooglid werd geopend door het felle licht.
De zon! Ik glimlachte en vertelde haar, onhoorbaar:
Vanaf nu ben ik je lief, volgen zal ik je altijd. Ik, ik ben een schaduwmens!
Ik ben een schaduw. Ik zal je volgen je zolang jij mij volgt.
Ik ben bij je op je meest intieme momenten. Ik ben overal en toch nergens.”
Denk je dat vroeg ze me? Een glimlach van mij volgde.

Weet je, en even liet ik een stil moment, ontastbaar, ik heb altijd van je gehouden
en zal het blijven doen.
Zo, dat komt binnen, liefje. En jij snapt niet wat ik in je zie? Lees dan je betoog nog maar eens door. Dan weet je het vast weer. En dat ik alles in je zie zal ook nooit meer veranderen. Dan weet je dat ook alvast.

O ja, had ik vandaag al gezegd dat ik van je hou?

En al is dit honderd keer off-topic, Lisa, ik wou het toch effe kwijt. Ik heb een kanjer van een wijf en iedereen mag het weten!

8)
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Carola-Voorvelt
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Carola-Voorvelt »

:cry:
Laatst gewijzigd door Carola-Voorvelt op vr feb 18, 2005 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
•´¯¥¯`•WHÅt §HÂLl w€ DØ•´¯¥¯`•
patricia^^
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door patricia^^ »

Off topic , maar ja :wink:

Coco en Carola

Roekoe roekoe,
De witte duiven zijn losgelaten
Houd en geniet van mekaar :)

Groetjes
Patricia