Van jou schrik ik niet hoor. Verre van...Pamela- schreef:Hoi hoi,
Joanne schreef :
Das lekker, zal volgende keer me masker af doen, ok ?Vooral Pamela laat me schrikken
Liefs,
Met en zonder makeup
Moderator: Moderators
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Je moet ook niet vergeten dat die 'glamourfoto's ' zijn genomen vanuit de perfecte hoek en met de perfecte verlichting he? Ik vind PAM niet eens zo lelijk als natuurlijke vrouw hoor. Voor films en series moet je nu eenmaal veel makeup dragen. Trouwens, wie ziet er wel uit als een prinses als ze net heftig gesport heeft, met loodzware boodschappen sjouwt of net uit bed komt? )Joanne schreef:Hehehe en iedereen zich maar spiegelen aan deze haast onmogelijk mooie dames. Terwijl het ook maar gewone meiden zijn zonder die tierlantijnen. Vooral Pamela laat me schrikken
Inderdaad, het zijn ook maar mensen!
Liefs,
Zohra
- PaulasBeauty
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoi make-up is een kunst een ware art om het zomaar te zeggen inderdaad kan je heel veel doen met licht en een camera en make-up vergeet niet wanneer je prachtige foto's ziet dat dit wel speciale foto make-up is de tecnieken zijn anders en de produkten zijn zwaarder om de juiste en gewenste effecten te krijgen.Setsuna schreef:Ik had dit soort fotos eerder al gezien van diaz etc.. maar wat me opvalt is.. t lijkt helemaal niet of ze tonnen make up op hebben ( behalve p . anderson ) en toch een wereld van verschil... humm licht inval en fotolens amateur of studio doet er ook heeel erg toe dus wat dat betreft denk ik dat je misschien te veel accent leg t op de make up...
Toen ik nog destijds op chineze sc hool zat ( jAJA ik ging zaterdags naar chineze school om wa chinees op te doen ) hadden we ook een meisje in de klas die er niet bepaald " goed " uitzag. Anywayz, op een dag liet ze studio fotos laten zien op msn iedereen vroeg zich af wie die "actrice en of zangeres was " ( ja zo glamorious stond ze er namelijk op). Toen ze ons vertelde dat zij t was, was iedereen een beetje geschrokken en kon t maar nauwelijks bevatten HE?! zo'n lelijk eend ... net een fotomodel? teehee~~ jaja fotocamera, licht, make up doet echt wonderen
Zelf gebruik ik ook wel make up, alleen ik zie ook niet veel verschil, en gezien de reacties van anderen denk dat zij t ook niet zien maar goed ik doe t meer dat ik me prettiger bij voel .
Je wilt wel es meer dan een biovrouw als je een "vent " bent ...
^_^;;
Maar een verzorgende dag make-up of een avond make-up of de make-up of je nu een travestiet bent of niet wanneer je de juiste produkten gebruikt en alleerst je basis goed is dan zie je wel degelijk verschil maar oefening baart kunst dus veel oefenen.
Lukt het niet dan bestaan er altijd leuke workshops om de kneepjes van het vak bij te brengen zodat ook jij een prachtige make-up op kan zetten en dat zeker zichtbaar is dat je uiterlijk ook goed kunt veranderen.
Succes, Paula
- Tara
- dagelijks aanwezig
Patat met, maar niet te veel a.u.b.
Nu wordt ik wel een beetje nieuwsgierig naar foto's van Michael Jackson.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Te veel mensen vallen er van af.