Geaardheid travo's
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
Geaardheid travo's
Dit vroeg ik me af. Niets verkeerd denken, hoor, maar ik heb ergens gelezen dat er meer hetero mannen zijn die travestiet zijn dan homo. Wil eens kijken of dit waar is [/list]
Live, and let live!
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik ben biologisch man en val op vrouwen (en heb dan ook maar hetero ingevuld); maar mijn gender zweeft ergens tussen mannen en vrouwen. Ik moet onwillekeurig toch denken aan een spreuk van Lisa: "I'm a lesbian trapped in a man's boddy". Stel dat ik me gendertechnisch gezien 100% vrouw zou voelen dan weet ik nog niet wat ik ingevuld zou hebben...
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Tessy,
Zowel hier als in je andere vraag, heb je gevraagd over travestieten. Wilde je het expliciet weten van de mensen die zich als travestieten beschouwen, of bedoelde je meer in het algemeen, ook transgenders en transseksuelen?
Lisa
Zowel hier als in je andere vraag, heb je gevraagd over travestieten. Wilde je het expliciet weten van de mensen die zich als travestieten beschouwen, of bedoelde je meer in het algemeen, ook transgenders en transseksuelen?
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Re: Geaardheid travo's
Hoef je geen poll voor te doen, hoor . De statistieken die je gelezen hebt kloppen beslist, om dezelfde reden waarom er meer hetero mannen in de trein zitten dan homo en er meer koffie wordt gedronken door hetero mannen dan door homo mannen. En zo kun je nog wel even doorgaan .miss_tessy schreef:Dit vroeg ik me af. Niets verkeerd denken, hoor, maar ik heb ergens gelezen dat er meer hetero mannen zijn die travestiet zijn dan homo. Wil eens kijken of dit waar is [/list]
<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Ja, dat moet haast wel waar zijn. Ik bedoel maar, "hetero mannen die homo zijn", waar vind je die?miss_tessy schreef:maar ik heb ergens gelezen dat er meer hetero mannen zijn die travestiet zijn dan homo. Wil eens kijken of dit waar is [/list]
Lisa zei het al:esther1 schreef:Ja, dat moet haast wel waar zijn. Ik bedoel maar, "hetero mannen die homo zijn", waar vind je die?miss_tessy schreef:maar ik heb ergens gelezen dat er meer hetero mannen zijn die travestiet zijn dan homo. Wil eens kijken of dit waar is [/list]
<<groetjesSoms worden vragen toch anders gesteld dan dat ze bedoeld zijn.
Nu nog eens van een andere kant bekeken: er was laatst een tv-programma over heteromannen die na twintig jaar huwelijk erachter kwamen dat ze toch homo waren. Dus zo gek nog niet?esther1 schreef:
Ja, dat moet haast wel waar zijn. Ik bedoel maar, "hetero mannen die homo zijn", waar vind je die?
En wat te denken van heteromannen, die er na twintig jaar huwelijk achter komen dat ze vrouw zijn? Gebeurt ook; niet vaak, maar toch...
Kortom, heteromannen, waar vind je die ?
<<groetjes
Ach, als je weet dat slechts tien procent van de wereldbevolking homosexueel is, lijkt het me niet meer dan logisch dat dat zo is. Daar hoef je geen knappe kop voor te zijn.miss_tessy schreef:Dit vroeg ik me af. Niets verkeerd denken, hoor, maar ik heb ergens gelezen dat er meer hetero mannen zijn die travestiet zijn dan homo. Wil eens kijken of dit waar is [/list]
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Gelet op het aanwezige publiek was het mischien beter geweest als de topic-starter de poll had opgezet conform de vragenlijst van de VU die precies hierover gaat:miss_tessy schreef:Dit vroeg ik me af. Niets verkeerd denken, hoor, maar ik heb ergens gelezen dat er meer hetero mannen zijn die travestiet zijn dan homo. Wil eens kijken of dit waar is [/list]
1. Heteroseksueel - Mannelijk perspectief
2. Homoseksueel - Mannelijk perspectief
3. Biseksueel - Mannelijk perspectief
4. Heteroseksueel - Vrouwelijk perspectief
5. Homoseksueel - Vrouwelijk perspectief
6. Biseksueel - Vrouwelijk perspectief
7. Aseksueel
Die zevendeling doet recht aan alle mogelijke geaardheden en genderorientaties. Voor de nieuwsgierigen: ik hang dan ergens tussen optie 4 en 6 in; lees doorgaans val ik niet op vrouwen een heel enkele daargelaten
- Chantal C.
- Forumdiva
4 en niks anders...jenni_b schreef:Gelet op het aanwezige publiek was het mischien beter geweest als de topic-starter de poll had opgezet conform de vragenlijst van de VU die precies hierover gaat:
7. Aseksueel
Die zevendeling doet recht aan alle mogelijke geaardheden en genderorientaties. Voor de nieuwsgierigen: ik hang dan ergens tussen optie 4 en 6 in; lees doorgaans val ik niet op vrouwen een heel enkele daargelaten
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
5 en niks anders.jenni_b schreef:Gelet op het aanwezige publiek was het mischien beter geweest als de topic-starter de poll had opgezet conform de vragenlijst van de VU die precies hierover gaat:
7. Aseksueel
O ja, ik mis nummer 8 nog. De interseksuelen. Die heb je ook nog.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Uh... nee die heb je NIET. Interseksualiteit is een medische conditie die niets met seksuele geaardheid van doen heeft. Bovendien een interseksueel heeft ongetwijfeld een genderidentiteit en een geaardheid en past dus keurig in deze zevendeling. Nuja... uitzonderingen zul je ongetwijfeld hebben, maar dan weet ik nog wel een paar extra uitbreidingen op het lijstje.Coco schreef: O ja, ik mis nummer 8 nog. De interseksuelen. Die heb je ook nog.
Volgens mij staat die wel in het lijstje van de VU erbij, maar niet met het doel de seksuele geaardheid te bepalen èn dat was de vraagstelling hier.