Alleen een beetje jammer dat ze, heel cliche, in een voor haar leeftijd (50+) eigenlijk veel te kort rokje is gefotografeerd
![:-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Moderator: Moderators
Ach... Als zij het mooi vindt...Maruscha schreef:Alleen een beetje jammer dat ze, heel cliche, in een voor haar leeftijd (50+) eigenlijk veel te kort rokje is gefotografeerd
Ja, en?mila schreef:Dat eeuwige cliche verhaal heb ik nou al zo vaak gelezen.........stoere heteroman die op 40-50+ leeftijd een vrouw word na minstens 3 mislukte relaties met vrouwen.... (tuurlijk met lange joekels van knalrode nagels, tuurlijk met een kort rokje aan)..........
Mila.
Ik vraag me af waar jij je nu zo druk om maakt, als je alles goed gelezen had, had je gezien dat het over een Transseksueel gaat en niet over een travestiet.Frederique_ schreef:Ja, en?mila schreef:Dat eeuwige cliche verhaal heb ik nou al zo vaak gelezen.........stoere heteroman die op 40-50+ leeftijd een vrouw word na minstens 3 mislukte relaties met vrouwen.... (tuurlijk met lange joekels van knalrode nagels, tuurlijk met een kort rokje aan)..........
Mila.
Kijk, het is ook niet mijn vorm van travestie. Ik vind mijzelf mooier in een wat langer rokje of lange rok en korte rokjes passen op dit moment niet bij mij. Maar aan de andere kant vind ik wel dat ook haar travestiebeleving er gewoon mag zijn. En als zij zichzelf mooi vindt met lange nagels en een kort rokje... Waarom zou ze zich dan niet zo laten fotograferen?
Als jij (of Maruscha) je verzet tegen het beeld van travestie wat zij neerzet, wat weerhoudt jullie ervan om de media op te zoeken om aandacht te vragen voor jullie beeld van travestie?
Groetjes,
Frederique
Met travestie bedoel ik hier: het vrouwbeeld wat je neerzet.WilmaB schreef:Ik vraag me af waar jij je nu zo druk om maakt, als je alles goed gelezen had, had je gezien dat het over een Transseksueel gaat en niet over een travestiet.
Jeetje, deze opmerking had van mij kunnen zijn.....zo herkenbaar.Janiek schreef:Ach, ik denk wel eens, ligt het soms niet meer aan met wat voor vrouwen je bent opgegroeid of hoe de vrouwen zijn in het milieu waarin je later leeft. Dat je je aan hen spiegelt.
Je drukt het eufemistisch uit, Lisa.Lisa met een S schreef:Frederique,
Het schijnt een stereotype van vrouwelijk gedrag te zijn om commentaar, het liefst zo kattig of vernietigend mogelijk, te geven over het uiterlijk van andere vrouwen. Heb je bijvoorbeeld nooit de rapportages van Joan Rivers en haar dochter Melissa bij de Oscaruitreiking gezien?
Gelukkig storen de meeste vrouwen zich hier niet aan, dus willen wij ons aan hen spiegelen, doen wij verstandig om de wijze raad van Wilma op te volgen en ons daarover niet druk te maken.
Groetjes,
Lisa
En dat werkt, toch? Maar waarschijnlijk is dat in de wereld waarin Carly zich beweegt heel anders.Renate den Heijer schreef: maar gewoon in de kledingsstijl die bij mijn werkgever gewoon is.
Lisa met een S schreef:Het schijnt een stereotype van vrouwelijk gedrag te zijn om commentaar, het liefst zo kattig of vernietigend mogelijk, te geven over het uiterlijk van andere vrouwen....
Gelukkig storen de meeste vrouwen zich hier niet aan...
Coco,Coco schreef:Je drukt het eufemistisch uit, Lisa.
Het ligt volgens jou namelijk niet aan de vrouwen zelf, maar aan het vrouwelijk gedrag. En de meeste vrouwen storen zich er niet aan.
Ehhh...ja. Het zal wel.