Geaardheid travo's

Algemeen

Moderator: Moderators

Wat is jouw geaardheid?

Hetero
30
65%
Homo
5
11%
Weet het niet/ Wil het niet zeggen
11
24%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Janiek, precies jou cijvers zijn die die ik in mijn huis ook constateer, maarja als ik mijn huisdieren mee in de berekening opneem, we zijn dan met zijn 6sen, de helft heeft geen sex, zegge de 3 katten, ik zo heel af en toe, nou eens per jaar vindik ram voldeoende, en de degoes poppen om de beurt, het zijn mannekes maar ik wil niet zien hoe ze tekeer gaan als er vrouwtjes bijkomen, nee dat wil ik niet weten, nu al erg genoeg :roll:

We are all mammles or so.... :o

Ja okee, offtopic, geen van de 6 is een trafje, maar wel interessant hoe het afspiegelt in het klein.... :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Coco schreef: Heb dat ook ergens gelezen, maar weet niet meer waar. Misschien hier ergens op het forum? De cijfers lijken me trouwens ook erg onwaarschijnlijk. Straks hebben we helemaal geen hetero's meer in deze wereld. Worden er geen kindertjes meer geboren. Extinction human race. Lijkt me geen goed idee.
Dat is het probleem met het internet: "if it's on the net, it's gotta be true!". Mensen kunnen de grootst mogelijke onzin uitkramen (en in dit geval gebeurde dit inderdaad een paar maanden geleden door iemand die beweerde dat vrijwel alle mannen eigenlijk praktiserend bisexueel waren), het blijft hangen en voordat je het weet ..

Overigens, zelfs al mocht het zo zijn (wat niet zo is, maar zelf al was het zo): het schijnt dat bisexuelen & homo's ook kinderen kunnen verwekken :)
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Nou, dan heb ik zeker niet goed opgelet tijdens de biologieles vroeger. Bedankt voor de les. Ik mag er graag wat bijleren :roll:.

En ach, als je IQ beperkt is, zijn er altijd mensen om je heen die wel weten hoe het zit. Who needs a book anyway :o?
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
miss_tessy
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: vr mei 21, 2004 16:57
Locatie: Borgerhout, België

Bericht door miss_tessy »

Monica Dreamgirl schreef:Hoi Tessy,

Ik? Een bitch??? Darling, ik ben de vriendelijkheid zelve. Het woord oen was misschien wat ongelukkig gekozen, waarvoor bij deze mijn excuses.

Maar ik blijf er wel bij dat je poll niet goed is. Je zet er als kop boven 'geaardheid travo's', maar geeft vervolgens maar twee keuzemogelijkheden. Zeker in een regenbooggemeenschap als de T-scene is dat een ontkenning van de vele mogelijkheden die er zijn en de vele geaardheden waarmee mensen rondlopen. Dat alles anders dan hetero of homo je niet interesseert getuigt ofwel van een gebrek aan kennis over wat er zoal leeft in de T-gemeenschap of een gebrek aan echte interesse in je transgender medemens.

Als er nou één deel van de samenleving is waar we, hoop ik toch, met z'n allen van de tweedeling afwillen (er zijn nou eenmaal grijstinten tussen het zwart/wit van man/vrouw en hetero/homo, wij vormen het levende bewijs) dan is het wel in de T-gemeenschap. Zolang wij zelf halsstarrig blijven volhouden dat er maar twee opties zijn krijgen we de rest van de maatschappij nooit overtuigd van het tegendeel. Dus vandaar dat er wat mij betreft een heel lijstje had moeten staan. Naast bi bijvoorbeeld ook nog lesbisch travestiet, hetero she-male, homo drag-king, hetero vrouw-naar-man-trans en ga zo maar door.

Overigens denk ik niet dat je op deze site een getrouw beeld zou krijgen.

Tenslotte heb ik het ook niet zo op het woord travo's, dat klinkt me altijd wat denigrerend, maar dat is een slak waar ik geen zout aan zal verspillen.

En Jenny, dank voor je steun en je complimentje.

groetjes,

Monica
Oke, sorry, khad niet zo moeten reageren. Bij nader inzien had er beter van gemaakt: "ben jij homo?" (ja/nee). Maar whatever, ik heb er toch wat van opgestoken.
Live, and let live!
miss_tessy
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: vr mei 21, 2004 16:57
Locatie: Borgerhout, België

Bericht door miss_tessy »

adriana schreef:Hi, Tessy

ik vind je vraag duidelijk, je wilt gewoon percentages weten en ofdat er meer travestieten zijn dan homo's, niets meer en niets minder:

Eerst travestieten:
Seksuele gerichtheid Travestie in Nederland:
Aan travestie doen 1-5% van de mannen in cijfers 70.000/300.000
Van deze percentages is:
87% hetero seksueel
7% homo
4% aseksueel (opm. dit cijfer verbaasd mij)
2% geen

Cijfers van Nisso onderzoek 1997, denk dat deze cijfers weinig veranderd zullen zijn.

Ik heb altijd begrepen dat als vuist regel wordt gehanteerd dat 1 op de 20 mensen homo is, als dat zo is dan komt dat neer op 5% van de bevolking, dus er zijn meer homo's dan travestieten. (5% travestieten is over 50% van de bevolking en 5% homo's is over 100% van de bevolking dus in feite er zijn minimaal 2x zoveel homo's als travestieten.

Verdere vergelijking gaat niet op omdat voor de ene "groep" (homo's) we het hebben over seksuele geaardheid ("voorkeur" - voor het eigenlijke/zelfde geslacht) en travestie heeft niets temaken met seksuele geaardheid, het gaat om omkleden alhoewel dit soms zo ver kan gaan dat men zich permanent zich presenteerd als "vrouw", :D maar niet verder dan dit. :-?

groetjes
Dankjewel, hier zat ik eigenlijk op te wachten :D .
Live, and let live!
Gebruikersavatar
Janiek
ForumFan
Berichten: 459
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 18:06
Locatie: Amsterdam

Bericht door Janiek »

marjan schreef: Enig idee waar dat onderzoek is te vinden? Deze cijfers lijken me namelijk erg onwaarschijnlijk.

Groetjes,
Marjan
Helaas niet; ik heb het me laten vertellen door iemand die het zich had laten vertellen.... :oops:
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Coco schreef:Nou, dan heb ik zeker niet goed opgelet tijdens de biologieles vroeger. Bedankt voor de les. Ik mag er graag wat bijleren :roll:.
Mijn lievelings-tante (51) is lesbisch. Mijn lievelings-tante is moeder van mijn lievelings-nicht (32). De vriendin (34) van mijn lievelings-tante heeft onlangs een kind gekregen. Mijn lievelings-tante heeft dus, ondanks haar geaardheid, 2 kinderen.

Het is dus heel goed mogelijk. Dus ook al zouden we met zijn allen homo of lesbisch worden, voortgeplant wordt er toch wel.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi,

even off topic, schoonzoon heeft vader die gaat een homo relatie aan na tig jaar huwelijk en er zijn kinderen uit voort gekomen, de moeder van die kinderen nu alleen gaat een lesbische relatie aan, schoonzoon huwt met een van mijn dochters, zover alles hetero, maar je kunt je voorstellen dat schoonzoon erg opgelucht :D :D was toen bleek dat er aan de aangetrouwde kant een schoonvader was die ook "afwijkt van de norm (een man is altijd een man,toch :-? )" :D, en nu zijn we weer on topic :wink:

Moraal van het verhaal, :D voor voortplanting hoef je niet altijd hetero te zijn, dus geen paniek, want wie en wat je ook bent er zullen altijd weer nieuwe mensjes komen, en daar gaat het uiteindelijk allemaal om :roll:

groetjes
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

adriana schreef:Hi,

even off topic, schoonzoon heeft vader die gaat een homo relatie aan na tig jaar huwelijk en er zijn kinderen uit voort gekomen, de moeder van die kinderen nu alleen gaat een lesbische relatie aan, schoonzoon huwt met een van mijn dochters, zover alles hetero, maar je kunt je voorstellen dat schoonzoon erg opgelucht :D :D was toen bleek dat er aan de aangetrouwde kant een schoonvader was die ook "afwijkt van de norm (een man is altijd een man,toch :-? )" :D, en nu zijn we weer on topic :wink:

Moraal van het verhaal, :D voor voortplanting hoef je niet altijd hetero te zijn, dus geen paniek, want wie en wat je ook bent er zullen altijd weer nieuwe mensjes komen, en daar gaat het uiteindelijk allemaal om :roll:

groetjes
Goh, dat zijn een hoop woorden om precies hetzelfde te zeggen wat ik daarboven ook al zei ;)
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Jajaja, jullie hebben allemaal natuurlijk gelijk. Ik geef het direct toe. Zolang die zaadjes mijn deur maar voorbij gaan. Dan vind ik alles best.

:roll:
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Plaats reactie