T-gevoel en sex

Algemeen

Moderator: Moderators

Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Om eerlijk te zijn vind ik het wel meevallen wat de pikante foto's aangaat hier.
Tja of je moet de dames in sexy korte rokjes mee willen tellen.

Daarbij, wie bepaalt wat een ander moet dragen, als jij je daar goed in voelt, vrouwelijk in voelt of op een andere mannier je (vrouw)gevoelens daar in kwijt kan wie zijn wij om daarover te oordelen. Dat ze misschien op deze groep misstaan is iets waar in wel in mee kan gaan.
Ergens past het niet bij deze groep, daar zijn wel weer andere groepen voor te vinden.

Nog even ove de opmerking van Elsa en Cynthia, ik heb ook het idee dat na verloop van tijd de opwinding van het kleden gaat veranderen in een meer serieuse transformatie waarbij de opwinding snel verdwijnt en andere gevoelens ervoor in de plaats komen. :wink:
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
iamsaskia
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: wo mar 06, 2002 1:00
Locatie: Zuid Holland

Bericht door iamsaskia »

Hoi Martiene en alle anderen natuurlijk!

Interessante vraag waar ik zelf ook mee rond loop, zal proberen te omschrijven wat ik ervaar. Een van de redenen dat ik Saskia ben, is omdat ik vrouwen en hun kleding fantastisch vind. Hun kleding vind ik echt vele malen leuker en gevarieerder dan die van mannen. Op een gegeven moment wilde ik die leuke kleding ook dragen en dan niet als man want dat is dan een vlag op een modderschuit. Dus ga je een stapje verder en probeert er zo goed mogelijk uit te zien als vrouw. In 't begin droeg ik kleding die ik vooral als man erg sexy vind: korte rokjes strakke truitjes ed. Langzamerhand koop ik steeds meer gewone vrouwelijke kleding.

Op zich heeft dit alles nog niets met je vraag te maken denk ik. Het punt is dat ik als man ook af en toe opgewonden word van een mooie vrouw in mooie, leuke en sexy kleding. Als ik Saskia ben ik happy dat ik die kleding dan ook kan dragen en omdat ik kennelijk als man toch wel een mooie meid zie word ik daar ook wel opgewonden van. Bovendien speelt ook dat ik het ook heel spannend vind om Saskia te zijn omdat het toch niet alledaags is. Ik merk echter wel dat als ik wat langer Saskia kan zijn ik het na verloop van tijd wel steeds gewoner vind worden om zo gekleed te zijn en er minder opgewonden van word. Net zoals Frederique voel ik me dan beter omdat ik Saskia wil zien als een vrouwelijk persoon en juist niet als een sexuele uitspatting.

Stel dat ik "het" zou doen, hihi da's tot nu toe alleen in m'n fantasie omdat Saskia nog veel te bang is, dan zou dat alleen met een vrouw zijn, Saskia is hardstikke lesbisch haha. Wel zou het me een kick geven als er mannen zouden zijn die naar me kijken maar dat is dan alleen omdat ik er dan leuk uitzie......

Tja een heel verhaal ben benieuwd of iemand dit herkent.

Groetjes,

Saskia
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Nou, mijn libido was al dramatisch laag en nadat ik met Androcur ben begonnen leek dat libido er bijna niet meer te zijn... (Nu zijn mijn testikels verwijderd dus dat geeft bijna het zelfde effect als Androcur..)
Ik heb weleens in een experimentele fase aan sex gedaan maar ik voelde me dan echt een levende opblaaspop... Het was 1 groot stuk acteerwerk vanuit mijn kant zegmaar...

En van het dragen van vrouwenkleding word ik wel heel erg blij maar dat heeft niets met sexuele opwinding te maken denk ik... :roll:
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Jamie,
Ik denk ook dat er een groot verschil zit of je nu TV/TGof TS bent.
Ik denk dat bijvoorbeeld voor een TS en het kleden als vrouw ook natuurlijker overkomt en dus niet asl iets opwindend wordt ervaren.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Ik wil toch nog iets kwijt. :-?

Ondanks dat ik op zich geen opwinding voel bij het kleden als Vrouw of mijn vrouwelijke gevoelens hou ik wel van sex.
Tja, wie niet zou je zeggen. Afgezien van een laag libido door hormonen o.i.d. zou ik zeggen bijna iedereen wel.
Dus combineer ik die 2 wel.

Wat is er dan mis met het combineren van je gevoelens als T-meisje en sex. :o
Het lijkt soms wel of dat niet mag of zo, nou ja niet zo zwart wit maar ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel.

Begrijp me niet verkeerd. Ik wil niets promoten, iemand op de tenen stamp of zo.
Nogmaals binnen deze groep past het ook niet echt maar ik weet zeker dat er meer zijn die hun T-gevoelens combineren met sex.
:)
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Gebruikersavatar
Wendy B
ForumFan
Berichten: 381
Lid geworden op: di apr 05, 2005 22:39
Locatie: Hilversum

Bericht door Wendy B »

Tsja, sex en T*. Heeft voor mij een tijdje geduurd voordat ik er een beetje uit was.

Vroeger vond ik het heel opwindend om vrouwenkleren te dragen, maar tegenwoordig doe ik het vooral om lekker mezelf te kunnen zijn.

Voor mij zijn mijn mannelijke kant en vrouwelijke kant ook zo dicht bij elkaar gekomen, dat er eigenlijk geen onderscheid meer is.

Ik geloof dus ook dat het eigenlijk nog het best klikt met iemand die bi-sexueel is. Die die beide kanten aantrekkelijk vind. Je kunt dan vrouwelijke 'verleiding' gebruiken en als je uit de kleren gaat ben je man, maar voor mij is die overgang niet zo groot meer.

Neem het niet persoonlijk, maar een relatie met een andere T* zie ik echt niet zitten; Een gevoel van concurrentie denk ik.

Ben overigens wel een beetje monogaam. Ben niet zo'n one-night-stand type.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Hoi even een reactie

Bericht door Anastacia »

Hoi Girls in grote lijnen ben ik het met jullie eens, ikzelf raak best vaak opgewonden als ik vrouwenkleren draag en als Anja op stap ga, maar ik ben wel eerlijk we moeten opleten dat we onzelf geen al te negatiev beeld aanmeten, het is nu zo dat algemeen travestie toch meer en meer geacepteerd word en de meeste mensen er toch spontaan en leuk op reageren, maar als meer en meer van die sites Tranies in allerhanden verleidelijke standen en poses komen kan ons bestande beeld snel omslaan en dat we alleen maar op sex gericht zouden zijn....wat totale onzin is natuurlijk!! :evil:
De meeste van ons doen dit omdat ze zich vaak meer vrouw voelen als man en juist daarom in vrouwenkleren lopen, rondlopen in vrouwenkleren heeft in mijn ogen niks met sex of dergelijke te doen, maar goed net zoals overal heb je ook bij ons zulke die er wel sexuele neigingen bij hebben en het dus doen met zowel man als vrouw..nu heb ik daar ook nog geen probleem me want het begrip BI is algemeen bekend.
Maar we moeten opleten dat we geen negatief beeld van ons zelf creeren want dat zou jammer zijn net dat we toch meer en meer geacepteerd worden in deze maatschapij :wink:
Maar laten we eerlijk wezen we zijn wie we zijn en dat laten we ons van niemand afpakken toch? :wink:
En ik vindt het ook jammer als sommige vinden dat deze site de laatste tijd meer weg heeft van een sexuele getinte site met inbegrepen dating-bureau... mischien dat we daar met zijn alle eens hard aan moeten werken om dat nogal negatiefe beeld te verwijderen..want het zou toch jammer zijn als deze site daaraan ten onder ging :cry:
Ik zie dit toch echt als een trefpunt van mensen die allemaal het zelfde voelen toch en er gewoon lekker over kletsen willen.....laten we dat zo houden.
Groetjes en Knuffels jullie Anja 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Anja Bonnete schreef:Hoi Girls in grote lijnen ben ik het met jullie eens, ikzelf raak best vaak opgewonden als ik vrouwenkleren draag en als Anja op stap ga, maar ik ben wel eerlijk we moeten opleten dat we onzelf geen al te negatiev beeld aanmeten, het is nu zo dat algemeen travestie toch meer en meer geacepteerd word en de meeste mensen er toch spontaan en leuk op reageren, maar als meer en meer van die sites Tranies in allerhanden verleidelijke standen en poses komen kan ons bestande beeld snel omslaan en dat we alleen maar op sex gericht zouden zijn....wat totale onzin is natuurlijk!! :evil:
De meeste van ons doen dit omdat ze zich vaak meer vrouw voelen als man en juist daarom in vrouwenkleren lopen, rondlopen in vrouwenkleren heeft in mijn ogen niks met sex of dergelijke te doen, maar goed net zoals overal heb je ook bij ons zulke die er wel sexuele neigingen bij hebben en het dus doen met zowel man als vrouw..nu heb ik daar ook nog geen probleem me want het begrip BI is algemeen bekend.
Maar we moeten opleten dat we geen negatief beeld van ons zelf creeren want dat zou jammer zijn net dat we toch meer en meer geacepteerd worden in deze maatschapij :wink:
Maar laten we eerlijk wezen we zijn wie we zijn en dat laten we ons van niemand afpakken toch? :wink:
En ik vindt het ook jammer als sommige vinden dat deze site de laatste tijd meer weg heeft van een sexuele getinte site met inbegrepen dating-bureau... mischien dat we daar met zijn alle eens hard aan moeten werken om dat nogal negatiefe beeld te verwijderen..want het zou toch jammer zijn als deze site daaraan ten onder ging :cry:
Ik zie dit toch echt als een trefpunt van mensen die allemaal het zelfde voelen toch en er gewoon lekker over kletsen willen.....laten we dat zo houden.
Groetjes en Knuffels jullie Anja 8)
Strikt gezien zijn de 'viezerikken' op deze sites ook wie ze zijn. En wat maakt jou of mij beter dan hen?

Zolang de travestie.org organisatie een ruimte wil creeren voor alle soorten 't-girls' zul je dit blijven houden, leer er dus mee leven. Er zullen er hier genoeg zijn die tenslotte ook liever niet met jouw beleving geassocieerd willen worden, maar die hoor je toch ook niet klagen?

Bovendien vind ik dat je wel erg snel hier de boel probeert te veranderen: sommige van die 'viezerikken' lopen hier al veel langer rond dan die paar dagen van jou.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Hoi Maruscha

Bericht door Anastacia »

Beste Maruscha sorry als ik je de indruk heb gegeven dat ik hier probeer dingen te willen veranderen..dat is hellemaal niet zo,ook gezien dat ik er nog niet zo lang bij ben :wink:
Ik zei toch ook we zijn zoals we zijn..en btw ik heb in mijn mailtje nooit het woord "Viezeriken" gebruikt, dat gaat me een beetje te ver vindt ik..iedereen doet wat ie lekker vindt toch?
Wie ben ik om me met andermans prive of zelfs sex-leven te bemoeien..wat ik zei bedoelde ik algemeen zonder een aanval te doen op wie van jullie dan ook. :wink:
Hoop dat je me begrijpt beste Maruscha en dat we gewoon als vriendinen verder kunnen nu oke?

Groetjes & Knuffels Anja 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Gebruikersavatar
Carla van Eibergen
dagelijks aanwezig
Berichten: 91
Lid geworden op: di dec 23, 2003 15:01
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Bericht door Carla van Eibergen »

Martiene schreef
Ze worden opgewonden bij het kleden als en misschien ook het gevoel van het vrouw zijn.
Nou, ik raak best opgewonden van het kleden en alles wat er bij hoort.
Het idee om weer eens uit te gaan, vrouw te zijn, is soms behoorlijk opwindend.
Het verschilt van keer op keer, maar opwinden doet het me zeker
Kus, Carla
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Hoi lieve Carla

Bericht door Anastacia »

Nou ben blij dat we eindelijk weer op thema zijn want daar draaide het toch eigenlijk allemaal om...het was de vraagsteling van deze topic :D
Blij je reactie te horen Carla, ik denk dat hetzelde geldt voor mij hoor..het gevoel is de ene keer groter als de andere keer.
Soms kun je wel stelen dat het je een soort kick geeft, wat niet negatief of sexuel getint hoeft te zijn.
Maar ik hoor hier wel dat onze gevoelens nogal verschilen als ik de reacties van andere Girls hier lees.
Gelukkig maar want wat zou de wereld saai zijn als we allemaal het zelfde voelden :D
Be How You Are....Be You! :wink:

Groetjes & knuffels Anja 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Re: Hoi even een reactie

Bericht door Mara »

Anja Bonnete schreef:Ik zie dit toch echt als een trefpunt van mensen die allemaal het zelfde voelen toch en er gewoon lekker over kletsen willen.....laten we dat zo houden.
Klopt niet, want je zegt zelf:
Anja Bonnete schreef:Maar ik hoor hier wel dat onze gevoelens nogal verschilen als ik de reacties van andere Girls hier lees.
Gelukkig maar want wat zou de wereld saai zijn als we allemaal het zelfde voelden.
Snap je.....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Hahaha

Bericht door Anastacia »

hey ik zie al je let goed op zeg hahaha maar je hebt gelijk hoor...een beetje verwaring van mijn kant..mmm mischien een vroege verschijning van alzheimer??? lol :D
Laten we hier op houden: We zijn zoals we zijn, mensen met hun ups & Downs.

Veel Liefs Anja 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Re: Hoi lieve Carla

Bericht door Mara »

Nou Anja, ben nog niet klaar:
Anja Bonnete schreef:Soms kun je wel stelen dat het je een soort kick geeft, wat niet negatief (.....) getint hoeft te zijn.
Wat bedoel je daarmee.......is het maar soms dat je een positieve kick beleeft....??? Is het dus dan vaak een *negatief kick*....??? Kun je dat uitleggen??? :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 840
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Maruscha schreef: Zolang de travestie.org organisatie een ruimte wil creeren voor alle soorten 't-girls' zul je dit blijven houden, leer er dus mee leven.

Sterker nog, zolang de wereld plaats moet bieden aan iedereen zal je dit blijven houden, ook al erger je groen en geel aan mensen die hun lege chocoladereep wikkel op straat gooien in plaats van de vuilnisbak 1 meter verderop. Om het maar eens even buiten de T* beleving te plaatsen...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Plaats reactie