T-gevoel en sex

Algemeen

Moderator: Moderators

Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Nou ff dit

Bericht door Anastacia »

Hahah ik ben zeker klaar hoor :wink:
Nou om even terug te komen op je vraag of het om een negatieve kick gaat of andersom.
Nou dat kan ik vrij makkelijk beantwoorden hoor, bij mij is het een positiefe gevoel..maar wat ik bedoel met positief en negatief is dat een beginende Tv nogal zijn uitingen als negatief beschouwd, met andere woorden hij beleeft zijn uiting door vrouwenkleren te dragen wel als een kick (mischien zelfs opgewonden). Dit negatiefe gevoel denk ik komt teminste zo heb ik dat in begin ervaren doordat je het stiekem moet doen en altijd bang bent ontdekt te worden (reacties van je ouders enzo..).
Later als je verder bent en de meeste mensen in je omgeving het weten, wordt het algemeen als positief ondervonden, tenminste zo ervar ik het voor mezelf, maar zoals je al zei iedereen beleeft dat weer anders toch?
Hoop je daarmee een beetje uitleg hierover te hebben kunnen geven.

Veel Liefs Anja 8)

p.s. nu stop ik er ff mee hahah anders wordt je nog gek van me :wink:
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Meiden, ik denk dat veel persoontjes bij het woord opwinding gelijk denken aan sexueele opwinding.
Nou je mag toch ook gewoon opgewonden worden zonder dat je gelijk ehh, sexueel opgewonden raakt. Ja ik weet het zit soms dicht bij elkaar maar er is wel verschil. Zie het maar al ergens een kik van krijgen.....is toch ook een soort opwinding.
:roll:

Bij Martiene heb ik zeker een kik, een bevredigt gevoel of hoe je het maar wil noemen. En bij bevredigt niet denken dat ze klaar is gekomen. :oops: :oops:
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Dank je voor de uitleg Anja :wink:
Martiene schreef:Bij Martiene heb ik zeker een kik, een bevredigt gevoel of hoe je het maar wil noemen. En bij bevredigt niet denken dat ze klaar is gekomen. :oops: :oops:
Martiene, snap je wel :wink: als je je gewoon kleed, ben je immers niet persé op sex uit.....

Maar is het niet ook zo dat als je een sexueel kick wilt beleven, dan ook sexy kleren mee in het spel kan brengen, doe ik tenminste zo, de andere zal ja ook iets aan hebben :roll: dus verpak ik me dan voor diegene in wat leuks :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Hoi Martiene

Bericht door Anastacia »

Wel Beste Martiene ik denk hellemaal niks ik weet wat je ermee bedoeld dus :wink:
Denk wel dat je gelijk hebt...het woord opwinding wordt wel erg vaak in verbinding gebracht met sexuele gevoelens, denk dat ze toch echt wel los staan van elkaar hoor...ook al ligt die grens erg dicht bij elkaar.

Veel Liefs Anja 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Martiene,

Nee, van de vrouwenkleding op zich raak ik niet meer opgewonden. Vroeger wel, en dan bedoel ik natuurlijk wel sexueel opgewonden. Maar dat is net als met je puberteit, daar groei je overheen. (Het staat ook zo raar in een strakke broek.) Het geeft me nog wel altijd een prettig gevoel om Monica te zijn, natuurlijk, anders kon ik het net zo goed niet doen, dus in die zin is er een zekere vorm van opwinding. Spanning, dus eigenlijk meer, maar dat is tegenwoordig toch meer de spanning of me niks vervelends gaat overkomen op straat of in het OV.

Wat betreft de sex. Tsja, je leert uit de boekjes altijd dat alle travestieten heteroseksueel zijn, en de meesten houden daar ook krampachtig aan vast, zeker als ze een vrouw hebben. Want ja, één 'afwijking' is wel genoeg, je wilt er niet ook nog eens bij hoeven vertellen dat je misschien wel bi bent. Het is waarschijnlijk zelfs wel waar dat de meesten hetero zijn. En zelfs dan zitten de meeste echtgenotes er niet op te wachten dat je met ze wilt vrijen terwijl jij de sexy lingerie draagt. Maar in mijn ervaring lopen er ook veel T's rond die, in elk geval in hun hoofd, maar vaak ook in de praktijk, wel degelijk bi zijn. (Dat weet ik doordat we erover hebben gepraat, niet omdat ik met ze heb liggen rollebollen.)

Martiene heeft gelijk als ze zegt dat daar een groot taboe op ligt. Je zou denken dat er in ons wereldje niet veel taboe's meer zouden hoeven te zijn, maar deze is levensgroot. Terwijl er genoeg T's zijn die in hun vrouwelijke hoedanigheid sex zouden willen hebben. Met hun vrouw, een vrouw, een andere T of een man. En waarom zou je niet? Het feit dat je T bent betekent niet automatisch dat je daardoor sexloos bent geworden. Als je geniet van je vrouw-zijn, kan je ook genieten van seks als vrouw.

Veel plezier dus ;-)

Monica
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Monica Dreamgirl schreef:Want ja, één 'afwijking' is wel genoeg, je wilt er niet ook nog eens bij hoeven vertellen dat je misschien wel bi bent.
Bi zijn is geen afwijking hoor. Overigens vind ik geen enkele sexuele voorkeur een afwijking.

Tja als je graag je ... in een bijenkorf steekt, ja dat is dan weer wel een afwijking! :D
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Chantal C. schreef:Tja als je graag je ... in een bijenkorf steekt, ja dat is dan weer wel een afwijking! :D
.....nou ja, bijengif is goed tegen reuma, maar meestals treed dit op andere plaatsen op :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Hoi Girls

Bericht door Anastacia »

Ik denk ook dat elke sexuele voorkeur geen afwijking hoeft te zijn hoor, de ene houdt van dit de andere van dat, ik zeg maar zo: zo lang je er plezier aan beleefd en niemand gedwongen wordt is alles oke. :wink:
Niet dat ik Bi ben hoor, ik weet niet of het anders is als twee T-Girls het gewoon fijn vinden om wat met elkaar te beginnen...je hoort het wel enns...maar kan me er niet echt wat bij voorstellen..tenslote ga je toch uiteindelijk met een man naar bed hahaha. Ach hoe dan ook als ze het lekker vinden vindt ik alles goed :D

Veel Liefs Anja 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Chantal,

Leuke nieuwe foto, staat je goed, je haar kort.

ik vind bi zijn ook geen afwijking, maar daar denken veel andere mensen anders over.

Als je als getrouwde travestiet je vrouw vertelt dat je travestiet bent is dat voor de vrouw meestal wel effe genoeg, dus ga je er niet ook nog bij vertellen dat je bi bent, als dat zo is. De eerste reactie van de echtgenote die er achter komt is namelijk altijd: 'je bent toch geen homo?' Bang als ze is dat je wat met een man zou willen. Een liefhebbende echtgenoot die z'n zojuist nogal geschokte vrouw gerust wil stellen zal dus altijd zeggen 'natuurlijk niet, schat.' Ook als dat een leugen is. Dat bedoelde ik.

groetjes,

Monica
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

En dus ligt vreemdgaan weer erg dicht om de hoek. Ik veroordeel de bisexuele medemens er niet om, maar my cup of tea is het niet. Mijn lief is van mij en van mij alleen. En mocht ze behoefte krijgen aan mannelijk gezelschap, mag ze direct haar koffers meenemen. Zo simpel is het voor mij.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Monica Dreamgirl schreef:Hoi Chantal,

Leuke nieuwe foto, staat je goed, je haar kort.
Dank je, alleen me haar is niet kort. Het zat opgestoken... Zie ook: http://www.flickr.com/photos/chantalcoolsma/22154241/
Monica Dreamgirl schreef:ik vind bi zijn ook geen afwijking, maar daar denken veel andere mensen anders over.
Ik denk dat dat wel meevalt. Tegenwoordig is het redelijk geaccepteerd door de massa dat iemand bi of homo/lesbisch is.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Chantal,

Jawel, door de massa wel, maar voor de 'partners van' die ik ken ligt het toch effe anders als het om hun vriend/man gaat.

Oké, opgestoken. Hoe dan ook, het staat je leuk. En je katje is een droppie.

groetjes,

Monica
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Coco schreef:Mijn lief is van mij en van mij alleen.
Jau, dat houd me ook tegen, vind dit niet jek, val immers alleen op vrouwen en als ik verlieft raak.....ojjeeeee, niet aan te denken, maar zonder deze verlieftheid kan en wil ik ook niet, ook bezweren mensen iets anders, bij mij gaat het alleen maar samen, ik bedoel, eerst verlieft zijn en dan kom ik los........ik snap ook niet de vele Bi's om me heen, maar dat is dan weer hun keuze en voor mij dan afgeschreven.......doen ze maar......als ze het voor nodig en leuk vinden.....toe maar :wink: niet met mij, voor mij alleen vaste relatie :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Monica_dreamgirl schreef:Hoi Chantal,

Leuke nieuwe foto, staat je goed, je haar kort.
Mag ik me daar bij aansluiten ? Very au naturel .. Very you.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Coco schreef:En dus ligt vreemdgaan weer erg dicht om de hoek. Ik veroordeel de bisexuele medemens er niet om, maar my cup of tea is het niet. Mijn lief is van mij en van mij alleen. En mocht ze behoefte krijgen aan mannelijk gezelschap, mag ze direct haar koffers meenemen. Zo simpel is het voor mij.
Coco, ik denk dat je de spijker op z'n kop heeft geslagen. Kijkend vanuit hoe mijn vrouw dat heeft ervaren met mij, de vrees dat ik homoseksueel was (geworden) zou betekenen dat ik niet (meer) tot haar aangetrokken zou voelen. De vrees dat ik biseksueel was zou betekenen dat ik een behoefte zou hebben op seksueel gebied dat noodzakelijkerwijs buiten haar om moest gaan. Wanneer het verband tussen travestie en seksualiteit zo dichtbij elkaar zou liggen, zou dit betekenen dat het onhoudbare behoefte om als vrouw te verschijnen gepaard zou gaan met een onhoudbare behoefte om (met mannen) vreemd te gaan. Het gaat niet omdat de daad is gebeurt, maar om de angst dat het wel kan gebeuren, dat sterker werd door de vertrouwensbreuk veroorzaakte door het opbiechten van mijn travestie.

In mijn geval, ben ik niet bi- en ben ik ook van mening dat mijn belofte van trouw aan mijn vrouw boven alles staat, zelfs in de jaren dat ze van mijn travestie wel wist maar het niet accepteerde.

Overigens, Coco, ga ik ervan uit dat je ook bedoelt dat als je partner ook behoefte zou krijgen in (andere) vrouwelijk gezelschap, de gevolgen dezelfde zouden zijn.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie