T-gevoel en sex

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Wendy B
ForumFan
Berichten: 381
Lid geworden op: di apr 05, 2005 22:39
Locatie: Hilversum

Bericht door Wendy B »

Mmmmh, ik voel me aangetrokken tot bi omdat ik tegenover de ander zowel mannelijk als vrouwelijk ben.

Bij mij moet sex sowieso gebaseerd zijn op vertrouwen, wat in de praktijk inhoud dat ik me graag beperk tot een relatie.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

[quote="Lisa met een S"
Coco schreef:Overigens, Coco, ga ik ervan uit dat je ook bedoelt dat als je partner ook behoefte zou krijgen in (andere) vrouwelijk gezelschap, de gevolgen dezelfde zouden zijn.

Lisa
Uiteraard geldt dat ook in het geval ze met een andere vrouw zou slapen, Lisa. Maar omdat het hier over biseksualiteit ging, heb ik specifiek het vreemdgaan met een man aangehaald. Voor mij maakt het dus geen verschil of er een andere man dan wel andere vrouw in het spel is. Ik ben erg conservatief waar het relaties betreft.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Nou, Coco, had ook niets anders verwacht. Wat dat betreft zitten wij op een lijn op dit punt. Maar wat ik mij wel afvraag, is of dezelfde dynamiek zich afspeelt in een homorelatie als in een heterorelatie. Dwz, je hebt een partner met wie je jarenlang samenwoont, die altijd trouw aan je is gebleven, en waarvan je geen aanleiding hebt om daaraan te twijfelen. In zover als jij dat weet, is je partner volledig homo, dus valt (in jouw geval) op uitsluitend op vrouwen. Nou op een dag biecht ze op "weet je, eigenlijk voel ik mij ook tot mannen aangetrokken". Zou dat voor dezelfe onrust zorgen in een homorelatie als tussen een man en vrouw?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat veel uitmaakt. Je houdt immers van de persoon waar je mee samenleeft. Of dat nu een man, een vrouw is of in een heterorelatie of een homorelatie is. Liefde is universeel en is in principe geslachtloos. We houden tenslotte allemaal van mannen en van vrouwen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je iedereen waar je van houdt, in je bed wilt hebben. Daar hebben we onze seksuele voorkeuren weer voor.

Ik vermoed dat mijn lief van haar voetstuk zou vallen, als ze met zo'n mededeling kwam. Want dan blijkt ineens dat je niet meer exclusief van haar bent, maar dat ze je deelt met anderen (al is het tot dan toe alleen nog maar in gedachten). Het idee dat ze dan nadenkt over andere sexpartners zou me verdriet doen.

Maar weet je, Lisa, aan de andere kant dienen we niet te vergeten dat mensen zoogdieren zijn en blijven. En monogamie is nu eenmaal geen standaardgedrag bij zoogdieren. Alhoewel daar ongetwijfeld wel weer voorbeelden van te vinden zijn.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Lisa, wil je even een compliment geven over je nieuwe foto, mooi hoor :wink:
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Lisa is op vakantie nu maar denk dat ze nog wel ergens in gaat loggen zodra er een mogelijkheid is.

Groetjes

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Pamela- schreef:...... maar denk dat ze nog wel ergens in gaat loggen zodra er een mogelijkheid is.
.....hoe bedoel je dat nou weer, waar we het hier over vreemdgaan hebben :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Poky
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: ma nov 01, 2004 23:15
Locatie: oost vlaanderen

Bericht door Poky »

Ik spring vrij laat in op deze topic, en dan nog wel met een quote die niet echt recentelijk werd getypt door Wendy...
Wendy B schreef: Ik geloof dus ook dat het eigenlijk nog het best klikt met iemand die bi-sexueel is. Die die beide kanten aantrekkelijk vind. Je kunt dan vrouwelijke 'verleiding' gebruiken en als je uit de kleren gaat ben je man, maar voor mij is die overgang niet zo groot meer.
Kijk, dat houdt me de laatste maanden nu net zo erg bezig. Zowel in mannen- als vrouwengedaante vind ik mijn vriend erg aantrekkelijk. Onlangs vroeg hij me of ik bi was? Vrij impulsief antwoordde ik nee. Maar ben erover blijven denken. Wat denken jullie?? Als een (natuurlijke) vrouw zowel de mannelijke als de vrouwelijke kant aantrekkelijk vindt... (Ja, ook tussen de lakens!!) Is ze dan bi?? :-?
Step out of the ordinary...
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Ik denk het niet, want het idee dat je een biovrouw in je bed zou hebben, doet je waarschijnlijk kokhalzen.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Poky liefje,

Wat maak je toch weer een zorgen. Waarom ben je zo doende om dat bi stempeltje ? Als jij je er gelukkig bij voelt, helemaal goed toch ?

Geniet ervan, droppie !

XXX
Nath
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Poky schreef:Als een (natuurlijke) vrouw zowel de mannelijke als de vrouwelijke kant aantrekkelijk vindt... (Ja, ook tussen de lakens!!) Is ze dan bi?? :-?
.....niet persé, ik zal je wel feliciteren, je hebt blijkbaar de perfekte man voor je gevonden :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Poky
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: ma nov 01, 2004 23:15
Locatie: oost vlaanderen

Bericht door Poky »

Wat een (h)eerlijk lieve antwoorden :)
Tja bi? Niet bi? What's in a name he? :wink:
Nee, over 1 of andere stempel maak ik me niet druk. Maar 't is toch een vraag die bleef spoken bij mij :) Ach, laten we het dan houden op 85% hetero en 15% bi... of zoiets... 8)
Step out of the ordinary...
in-sanne-ty
ff weer wat posten
Berichten: 51
Lid geworden op: za mar 01, 2003 0:02

Bericht door in-sanne-ty »

En een beetje bi is niet bah... ;)
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Poky schreef:Wat een (h)eerlijk lieve antwoorden :)
Tja bi? Niet bi? What's in a name he? :wink:
Nee, over 1 of andere stempel maak ik me niet druk. Maar 't is toch een vraag die bleef spoken bij mij :) Ach, laten we het dan houden op 85% hetero en 15% bi... of zoiets... 8)
Wat maakt het uit hoeveel bi je denk te zijn. Wat mij aangaat heb ik (als Martiene) niets met mannen maar kan ik een T-girl erg aantrekkelijk vinden en zou ik daar best meer mee kunnen dan aleen naar kijken. Voorop staat dat ze echt vrouwelijk is.

Ja wat ben je dan. lesbisch, bi? Ik maak me er niet meer druk om, gewoon genieten van de momenten die je hebt zou ik zo zeggen.
Of dat nu gewoon gezellig samen tutten, kleren passen of een intiem samenzijn is. :wink:

Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Re: T-gevoel en sex

Bericht door kim dietrich »

Ja, natuurlijk ben je dan bi. Maar wat geeft dat? Waarom zou dat erg moeten zijn? Ik denk wel eens dat iedereen uiteindelijk in beginsel bi is, maar niet iedereen wil het toegeven.


Ik heb het idee dat de discussie nog afgedwaald is. Het ging over het T-gevoel en de sexuele uitspattingen.
Martiene schreef:Ik denk voor vele een taboe, maar ik denk dat dit bespreekbaar moet zijn.
Heel veel T-meiden combineren het T gevoel met sexueele uitspattingen.
Ze worden opgewonden bij het kleden als en misschien ook het gevoel van het vrouw zijn.
Ze "doen" het met mede T's of mannen en een enkeling zoekt een vrouw.

Ik weet dat de meningen hierover erg verdeeld zijn, Varierend van uit den boze tot ja hoor ik ook. Wat mij aangaat, hmm, ergens er tussen in denk ik.
Het kan denk ik een onderdeel van het T-gevoel zijn.

Wilde ik gewoon even posten en ben wel benieuwd naar meningen.
Voor mij was travestie in het begin wel gekoppeld aan sexuele opwinding. Het was streng verboden en dat alleen al maakte het erg opwindend. Vervolgens kon je tijden lang in de spiegel kijken naar dat opwindende plaatje etc.

Voor mij is die koppeling verdwenen op het moment dat ik echt, overdag naar buiten ging. Als je echt overdag naar buiten gaat, heb je geen gelegenheid en tijd meer voor sexuele opwinding. Je focust dan helemaal op hoe je overkomt. Tegen de tijd dat je terug komt, ben je vaak te moe voor wat dan ook. Kortom, de sexuele lol is er op die manier wel behoorlijk vanaf helaas.

Kim.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Plaats reactie