Nu dan echt weg

Algemeen

Moderator: Moderators

Vivian Michelle
dagelijks aanwezig

Bericht door Vivian Michelle »

Ik hoop dat voor jou nu ECHT de zon gaat schijnen!!!!! Al die jaren ellende....ieder mens heeft recht op een gelukkig gevoel, dus waarom jij niet? Klaarblijkelijk heeft DE ZOMERZON jouw geest en lijf gevonden, dusdanig dat jij gelukkig bent.
En dat je elke dag jezelf pleziert.......zoveel mogelijk zonder remmingen....met wie of wat dan ook, zolang jij maar het geluk beleeft ECHT jezelf te zijn....zonder dat je allerlei onzinnigheden worden toegesproken of toegezegd.
JIJ hebt wel het lef gehad toe te geven aan je geestelijke verlangens, iets wat ik ook best zou willen, ware het niet dat ik in het verkeerde deel van de wereld woon, maar dat is mijn eigen keuze. MIJN ABSOLUTE BEWONDERING voor jou, zij die is geworden zoals ze eigenlijk altijd al is geweest.....!!!!!
Het ga je goed lieverd......en als het dus goed is, zien we je nooit meer terug......de toekomst zal het leren!
Voor jouzelf wens ik "TOT NOOIT MEER ZIENS!!!!", hetgeen betekenen zou dat je echt het geluk hebt gevonden bij of met iemand die al de ellende uit het verleden doet/heeft doen vergeten.

Ik wens je het aller allerbeste voor nu en de toekomst.....zoals jij dat zelf zou wensen......

Vivian Michelle (die muts uit Saoedi Arabie)
Live your life, be FREE!!!
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi Joanne,

je schrijft dat je niet meer weet wat je moet schrijven, kan alleen maar zeggen dat dit mischien het fijnste is wat je al die jaren heb geschreven hier, ik denk dat je begrijpt wat ik bedoel.

Betekend dat je die hele malle molen van transitie en alles wat er daarna op je afkomt hebt doorstaan en verwerkt, eindelijk toekomt aan waar het om draaid, leven zoals je wilt en als je ware zelf. zonder belemmeringen, zoals ieder mens zich wenst.

Over wat je hebt betekend voor anderen door al die jaren van posten waarin o.a. je je ervaringen met anderen wilde delen , dit zal je waarschijnlijk niet kunnen inschatten, kan alleen maar voor mijzelf spreken maar geldt misschien ook voor velen hier, het was goed en fijn dat je hier was, dank je wel voor alles..

Veel geluk Joanne, :D

liefs Adriana
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Thanks allemaal voor de lieve afscheidswoorden en als ik alles zo lees krijg ik een beetje kippevel. Met dit soort lovende woorden kun je moeilijk een negatief zelfbeeld houden :D
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Joanne schreef:Met dit soort lovende woorden kun je moeilijk een negatief zelfbeeld houden :D
Waarom zou je ook? :D

Groetjes,

Frederique
Plaats reactie