Onthaar jij ook niet je benen
Moderator: Moderators
Ja hoor, alle T-girl ontharen hun benen, niets is minder waar natuurlijk.
TOch lees ik meestal alleen maar hoe onthaar jij je benen en zo. Helaas is het voor veel meiden niet mogelijk om verschillende redenen.
Ik geef toe ...bij mij over het algemeen ook niet. Hoe spijtig maar het is niet anders. Heel soms kan het wel of gedeeltelijk wel maar meestal...
Herkenbaar?
Ik vermoed van wel maar helaas hoor ik hier niet veel over.
Martiene
TOch lees ik meestal alleen maar hoe onthaar jij je benen en zo. Helaas is het voor veel meiden niet mogelijk om verschillende redenen.
Ik geef toe ...bij mij over het algemeen ook niet. Hoe spijtig maar het is niet anders. Heel soms kan het wel of gedeeltelijk wel maar meestal...
Herkenbaar?
Ik vermoed van wel maar helaas hoor ik hier niet veel over.
Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
liefs.
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
- Tara
- dagelijks aanwezig
Re: Onthaar jij ook niet je benen
Ik heb wel eens gelezen dat wielrenners hun benen scheren.Martiene schreef:Helaas is het voor veel meiden niet mogelijk om verschillende redenen.
Het had volgens mij iets te maken met het tegengaan van ontstekingen (bij massage?)
Misschien is dat een goede smoes?
Moet je natuurlijk wel een racefiets aanschaffen, denk ik, anders val je gauw door de mand.
En misschien weet iemand anders nog wel een makkelijkere smoes.
Succes van Tara.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
-
- ff weer wat posten
Mijn benen zijn gewoon glad. Geen smoesjes, gewoon glad omdat ik dat fijn vind.
Groetjes Desirée
Groetjes Desirée
Identifying flying objects: Is it a bird? Is it a plane? No, it's Superwoman!
Een paar jaar geleden sportte ik nog regelmatig (als man), maar ik heb daarbij nooit een opmerking over het gebrek aan haar op mijn lichaam (incl. schaamstreek) gehad. Waarom niet? Omdat mensen het echt geen zier interesseert of een man gladde benen heeft of niet!!
Dit is in dezelfde orde als het bang wezen om gaatjes in je oren te laten schieten
Het is natuurlijk anders als het niet mag van een partner (been there, done that), maar als die er niet is of geen bezwaar heeft: wat let je?
Dit is in dezelfde orde als het bang wezen om gaatjes in je oren te laten schieten
Het is natuurlijk anders als het niet mag van een partner (been there, done that), maar als die er niet is of geen bezwaar heeft: wat let je?
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Nou, ik kan niets anders zeggen dat ik het helemaal eens ben met Marusha. Ik heb er ook nog nooit commentaar op gehad dat ik mijn benen/ armen/ oksels en schaamhaar hars. En ik heb al vanaf mijn 11de ofzo twee gaatjes in mijn oren en dat valt mensen niet eens op. Laatst vroeg iemand bijvoorbeeld: "Hey, sinds wanneer heb jij oorbellen??" En dat is iemand die ik al heel lang ken, maar het was haar gewoon nooit opgevallen. En ik profileer me op dit moment nog steeds fulltime als man in de maatschappij... (Misschien wel een beetje een zij-ige man met mijn gelaserde gezicht en lange haar, maar in principe ben ik voor de maatschappij een man..)
Als het niet mag van je lover...tsja, daar begrijp ik niet zoveel van; voor mij is dit zo'n belangrijk deel van mezelf dat ik het nooit voor een ander zou opgeven, maar aan de andere kant zit natuurlijk in een hele andere situatie. (Ik ben bijvoorbeeld niet getrouwd met kinderen zoals ik weleens lees van een aantal van jullie...) En natuurlijk niet te vergeten; ik ben een transsexueel en geen travestiet... (Ook niet onbelangrijk..)
Als het niet mag van je lover...tsja, daar begrijp ik niet zoveel van; voor mij is dit zo'n belangrijk deel van mezelf dat ik het nooit voor een ander zou opgeven, maar aan de andere kant zit natuurlijk in een hele andere situatie. (Ik ben bijvoorbeeld niet getrouwd met kinderen zoals ik weleens lees van een aantal van jullie...) En natuurlijk niet te vergeten; ik ben een transsexueel en geen travestiet... (Ook niet onbelangrijk..)
- Tara
- dagelijks aanwezig
Ik heb ook nooit opmerkingen gehad, maar voor degenen die het toch wel eng vinden:Maruscha schreef:Omdat mensen het echt geen zier interesseert of een man gladde benen heeft of niet!!
Verwijder het stapsgewijs, zodat het niet opvalt.
Suc7 (is iets meer dan 6) van Tara.
De wereld is toch plat.
- Carla van Eibergen
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
- mireille
- Eredivisie
Tja soms denk ik ook dat ik bij wijze van spreken het liefste in een bad met veet zou willen duiken, maar de verandering zou wel ineens heel confronterend kunnen zijn, ook voor mijzelf. Jammer dat er niet een soort knopje is waar je het zou mee kunnen regelen
Toch maar eens gaan fietsen voor het sluitende alibi
Aan de andere kant is het tegenwoordig ook normaal voor de man om te ontharen, als je nm de mannenprodukten van veet eens bekijkt (tussen twee haakjes, iemand daar ervaring mee ?)
Toch maar eens gaan fietsen voor het sluitende alibi
Aan de andere kant is het tegenwoordig ook normaal voor de man om te ontharen, als je nm de mannenprodukten van veet eens bekijkt (tussen twee haakjes, iemand daar ervaring mee ?)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Carla van Eibergen
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoi hoi,
Ik lees vaker dat "vrouw en kinderen" voor een rem zorgen. niet alleen in dit draadje, maar ook in andere draadjes met uiteenlopende onderwerpen
Ik ben van mening dat zodra er sprake is van een relatie die wat moeite heeft met het "T zijn" en je die wilt behouden dat je een deal sluit.
Verder kun je toch gewoon je eigen gang gaan?
Je partner bezit je toch niet?
Of heb ik het nu helemaal mis
Kus, Carla
Ik lees vaker dat "vrouw en kinderen" voor een rem zorgen. niet alleen in dit draadje, maar ook in andere draadjes met uiteenlopende onderwerpen
Ik ben van mening dat zodra er sprake is van een relatie die wat moeite heeft met het "T zijn" en je die wilt behouden dat je een deal sluit.
Kus, Carla
Veet voor mannen wel eens gebruikt. Ik heb het gevoel dat het beter op ons is afgestemd. Tevens heb ik bij de dames veet sneller last van branderigheid.mireille schreef:Aan de andere kant is het tegenwoordig ook normaal voor de man om te ontharen, als je nm de mannenprodukten van veet eens bekijkt (tussen twee haakjes, iemand daar ervaring mee ?)
liefs.
liefs.
Natuurlijk ben je niet elkaars eigendom, maar je hebt wel samen iets. Dus ook respect voor elkaars mening en ideen. Als dan je wederhelft er (op dit moment) veel moeite mee heeft om bepaalde delen te ontharen moet je dat respecteren.Carla van Eibergen schreef:Hoi hoi,
Kus, Carla
Van de andere kant mag je natuurlijk een zeker respect terug verwachten, en dat is er denk ik al met het fijt dat ze mij als Martiene een heel eind de ruimte geeft.
Martiene
liefs.
liefs.