Onthaar jij ook niet je benen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Onthaar jij ook niet je benen

Bericht door Martiene »

Ja hoor, alle T-girl ontharen hun benen, niets is minder waar natuurlijk.
TOch lees ik meestal alleen maar hoe onthaar jij je benen en zo. Helaas is het voor veel meiden niet mogelijk om verschillende redenen.

Ik geef toe ...bij mij over het algemeen ook niet. Hoe spijtig maar het is niet anders. Heel soms kan het wel of gedeeltelijk wel maar meestal... :x :cry: :cry:
Herkenbaar? :roll:
Ik vermoed van wel maar helaas hoor ik hier niet veel over.

Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Gebruikersavatar
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Berichten: 182
Lid geworden op: di jun 26, 2001 2:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

mijn vriendin wil niet dat ik 't doe :( Heel jammer maar 't is part of the deal. Hopelijk ooit onderhandelbaar...

groetjes,

marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Sta op het punt geharst te worden door een vriendin maar twijfel nog iets omdat ik over 5 weken naar Turkije ga maar hety lijtk me super om is te doen.

Groet

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Tara
dagelijks aanwezig
Berichten: 172
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 0:29
Locatie: Ergens in het Gelderse (Genderse?) land

Re: Onthaar jij ook niet je benen

Bericht door Tara »

Martiene schreef:Helaas is het voor veel meiden niet mogelijk om verschillende redenen.
Ik heb wel eens gelezen dat wielrenners hun benen scheren.
Het had volgens mij iets te maken met het tegengaan van ontstekingen (bij massage?)
Misschien is dat een goede smoes?
Moet je natuurlijk wel een racefiets aanschaffen, denk ik, anders val je gauw door de mand.
En misschien weet iemand anders nog wel een makkelijkere smoes.

Succes van Tara.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Desi
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: vr jan 04, 2002 1:00
Locatie: Boring Lelystad + Exciting Bangkok

Onthaar jij ook niet je benen

Bericht door Desi »

Mijn benen zijn gewoon glad. Geen smoesjes, gewoon glad omdat ik dat fijn vind.

Groetjes Desirée
Identifying flying objects: Is it a bird? Is it a plane? No, it's Superwoman!
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Re: Onthaar jij ook niet je benen

Bericht door Maruscha »

Een paar jaar geleden sportte ik nog regelmatig (als man), maar ik heb daarbij nooit een opmerking over het gebrek aan haar op mijn lichaam (incl. schaamstreek) gehad. Waarom niet? Omdat mensen het echt geen zier interesseert of een man gladde benen heeft of niet!!

Dit is in dezelfde orde als het bang wezen om gaatjes in je oren te laten schieten :roll:

Het is natuurlijk anders als het niet mag van een partner (been there, done that), maar als die er niet is of geen bezwaar heeft: wat let je?
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Nou, ik kan niets anders zeggen dat ik het helemaal eens ben met Marusha. Ik heb er ook nog nooit commentaar op gehad dat ik mijn benen/ armen/ oksels en schaamhaar hars. En ik heb al vanaf mijn 11de ofzo twee gaatjes in mijn oren en dat valt mensen niet eens op. Laatst vroeg iemand bijvoorbeeld: "Hey, sinds wanneer heb jij oorbellen??" En dat is iemand die ik al heel lang ken, maar het was haar gewoon nooit opgevallen. En ik profileer me op dit moment nog steeds fulltime als man in de maatschappij... (Misschien wel een beetje een zij-ige man met mijn gelaserde gezicht en lange haar, maar in principe ben ik voor de maatschappij een man..)

Als het niet mag van je lover...tsja, daar begrijp ik niet zoveel van; voor mij is dit zo'n belangrijk deel van mezelf dat ik het nooit voor een ander zou opgeven, maar aan de andere kant zit natuurlijk in een hele andere situatie. (Ik ben bijvoorbeeld niet getrouwd met kinderen zoals ik weleens lees van een aantal van jullie...) En natuurlijk niet te vergeten; ik ben een transsexueel en geen travestiet... (Ook niet onbelangrijk..)
Gebruikersavatar
Tara
dagelijks aanwezig
Berichten: 172
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 0:29
Locatie: Ergens in het Gelderse (Genderse?) land

Re: Onthaar jij ook niet je benen

Bericht door Tara »

Maruscha schreef:Omdat mensen het echt geen zier interesseert of een man gladde benen heeft of niet!!
Ik heb ook nooit opmerkingen gehad, maar voor degenen die het toch wel eng vinden:
Verwijder het stapsgewijs, zodat het niet opvalt.

Suc7 (is iets meer dan 6) van Tara.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Gebruikersavatar
Carla van Eibergen
dagelijks aanwezig
Berichten: 91
Lid geworden op: di dec 23, 2003 15:01
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Bericht door Carla van Eibergen »

Nou ik heb alleen maar positieve reacties gehad op mijn oorknopjes.
En wat betreft mijn lichaam, nou ik ben glad, en thats it.
Hooguit zegt m'n vriendin wel eens "je prikt", nou dan is het weer tijd om je lijf wat te onderhouden.

Kus, Carla
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Ik mijn geval is het vrouw en kids die hoofdzakelijk voor de rem zorgen.
Part of the deal zeg maar.
Maar ik vermoed zo dat er meer zijn. en misschien nog wel om andere redenen.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Tja soms denk ik ook dat ik bij wijze van spreken het liefste in een bad met veet zou willen duiken, maar de verandering zou wel ineens heel confronterend kunnen zijn, ook voor mijzelf. Jammer dat er niet een soort knopje is waar je het zou mee kunnen regelen :-?

Toch maar eens gaan fietsen voor het sluitende alibi :wink:

Aan de andere kant is het tegenwoordig ook normaal voor de man om te ontharen, als je nm de mannenprodukten van veet eens bekijkt (tussen twee haakjes, iemand daar ervaring mee ?)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Carla van Eibergen
dagelijks aanwezig
Berichten: 91
Lid geworden op: di dec 23, 2003 15:01
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Bericht door Carla van Eibergen »

Hoi hoi,

Ik lees vaker dat "vrouw en kinderen" voor een rem zorgen. niet alleen in dit draadje, maar ook in andere draadjes met uiteenlopende onderwerpen
Ik ben van mening dat zodra er sprake is van een relatie die wat moeite heeft met het "T zijn" en je die wilt behouden dat je een deal sluit.
Verder kun je toch gewoon je eigen gang gaan?
Je partner bezit je toch niet?
Of heb ik het nu helemaal mis

Kus, Carla
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Tja Carla, als partnervan vind ik het best een 'verlies' die kale benen. Omdat dit toch het beeld is wat ik van mijn man heb en juist erg mooi vind. Wanneer je eenmaal zegt ' ok doe het maar' dan blijven de benen voor altijd glad is mijn ervaring.
groetjes elsa
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

mireille schreef:Aan de andere kant is het tegenwoordig ook normaal voor de man om te ontharen, als je nm de mannenprodukten van veet eens bekijkt (tussen twee haakjes, iemand daar ervaring mee ?)
Veet voor mannen wel eens gebruikt. Ik heb het gevoel dat het beter op ons is afgestemd. Tevens heb ik bij de dames veet sneller last van branderigheid.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Carla van Eibergen schreef:Hoi hoi,

Ik lees vaker dat "vrouw en kinderen" voor een rem zorgen. niet alleen in dit draadje, maar ook in andere draadjes met uiteenlopende onderwerpen
Ik ben van mening dat zodra er sprake is van een relatie die wat moeite heeft met het "T zijn" en je die wilt behouden dat je een deal sluit.
Verder kun je toch gewoon je eigen gang gaan?
Je partner bezit je toch niet?
Of heb ik het nu helemaal mis

Kus, Carla
Natuurlijk ben je niet elkaars eigendom, maar je hebt wel samen iets. Dus ook respect voor elkaars mening en ideen. Als dan je wederhelft er (op dit moment) veel moeite mee heeft om bepaalde delen te ontharen moet je dat respecteren.
Van de andere kant mag je natuurlijk een zeker respect terug verwachten, en dat is er denk ik al met het fijt dat ze mij als Martiene een heel eind de ruimte geeft.

Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Plaats reactie