Mijn grootste T-blooper

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

En? Was de vlaai lekker? ('k heb laatst nog eentje gegeten toen ik in Limland was... Heerlijk!)

Een echte T* blooper... even denken... dat was tijdens een feestje, al wat jaartjes terug. Ik was net uit de kast, allemaal nog wat onwennig en vol spanning. Ik viel dan ook uiteraard op. En niet alleen omdat ik vrij hoge hakken droeg, maar ook omdat ik mijn hoofd stootte aan de hanglamp. Die hanglamp hing wel hoog genoeg, maar ik was met mijn 1,85 plus 10cm naaldhakken in staat om de lamp een aardige zwieper te geven. Dat zou dan tot daar aan toe zijn, maar mijn pruik bleef erin hangen!

Ik kan je eerlijk zeggen dat je je dan niet echt lekker voelt, hoor! Maar goed, de meesten kenden mij wel en wisten ook al een beetje hoe ik in elkaar stak. We hebben er (naderhand zeker) om gelachen!

Liefs,

Kitty.
Gebruikersavatar
claudia66
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: do dec 02, 2004 22:35

Bericht door claudia66 »

Als ik (als Claudia) bijvoorbeeld op het station sta te wachten op
de eerstvolgende aankomende trein dan wil ik nog weleens een
mooie vrouw/meisje die langs komt lopen geinteresseerd nakijken.
Dat is nog het mannelijke in mij en aangezien ik op vrouwen val
(ook als Claudia) zal dat ook wel niet zo eenvoudig veranderen maar
iets minder "gretig zijn" dat probeer ik dus wel.
please try to understand
take my hand
be free of all the pain
you hold inside
you cannot hide
I know you tried
to feel
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Beetje off-topic (maar deze post is op dat punt toch al niet meer te redden).

Lesbische vrouwen kijken toch ook naar andere vrouwen, neem ik aan, Claudia? Wel wat subtieler dan mannen misschien. Maar dat is ook niet zo moeilijk gezien hoe sommige mannen vrouwen kunnen aanstaren en nakijken.
Ander punt: als TV kijk je weer veel naar vrouwen om hele andere redenen. Ik vraag me wel eens af of dat vrouwen opvalt.

Maar nu graag weer die bloopers. Kitty Mermaid: kijk dat zijn de verhalen waar we op zitten te wachten!

Joyce
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Vrouwen kijken uberhaupt naar andere vrouwen, lesbisch of niet. Moet je maar eens goed opletten in de stad welke opmerkingen vrouwen krijgen die zich iets opzichtelijker/opvallender kleden dan gebruikelijk. De zus van mijn vriendin is daar een uitstekend voorbeeld van. Voor nagenoeg iedere vrouw heeft ze een oordeel klaar :)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Joyce_ schreef:Beetje off-topic (maar deze post is op dat punt toch al niet meer te redden).

Maar nu graag weer die bloopers. Kitty Mermaid: kijk dat zijn de verhalen waar we op zitten te wachten!

Joyce
Nou, Joyce,

Ik heb getracht deze draad te redden, maar het is op niets uitgelopen. Ik heb nog meer kleine bloopers van mijn begin periode, maar het heeft geen zin meer die te posten...

Erg jammer,

Kitty.
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Joyce_ schreef:Beetje off-topic (maar deze post is op dat punt toch al niet meer te redden).

Maar nu graag weer die bloopers. Kitty Mermaid: kijk dat zijn de verhalen waar we op zitten te wachten!

Joyce
Nou, Joyce,

Ik heb getracht deze draad te redden, maar het is op niets uitgelopen. Ik heb nog meer kleine bloopers van mijn begin periode, maar het heeft geen zin meer die te posten...

Erg jammer...

Kitty.
SabineX
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: wo aug 17, 2005 22:27

Bericht door SabineX »

[quote="Joyce_"]Beetje off-topic (maar deze post is op dat punt toch al niet meer te redden).

Nou bientje toe de rescjoe dan maar.

Ik ging enige tijd geleden regelmatig naar T vrienden van mij in Zeeland, op een zeker weekend was daar iemand die heel goed was in het opmaken en dus werden we allemaal mooi opgemaakt, we zagen er echt prachtig uit.
Maar ik voelde mezelf niet zo lekker dat weekend dus ging diezelfde avond laat nog terug naar friesland, in plaast van de volgende middag.
Onderweg inmiddels midden in de nacht moest ik nog even tanken, terwijl ik stond te tanken bedacht ik opeens dat ik nog volledig opgemaakt was.
Daar was geen redden aan ik moest dat kantoortje in om te betalen.
Gelukkig was ik de enige auto dus hoefde geen pompnummer te noemen
en toen ik mijn Pin pas liet zien aan de pompbediende zei die tot mijn grote opluchting "ga u gang mevrouw" ik heb hem vriendelijk toegelachen en angstvallig mijn mond gehouden en ben stikkend van het lachen naar buiten gelopen en weg gereden volgens mij heeft hij nooit doorgehad dat ik een T-Girl was.
Achteraf was dus deze blooper een geweldige kick, maar toen ik het kantoortje inliep gebeurde dat wel met knikkende knieen kan ik je vertellen.
Groetjes
Sabine
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Mijn grootste blooper is maar een kleintje en tot nu toe (gelukkig) de enige.
Aan tafel van mijn dochter de opmerking krijgen: pap het lijkt wel of je maskara op hebt zo donker zijn je wimpers.
Mijn reactie Oh ja? goh, en :oops: :oops:

Toen was ik er dus ook achter dat er zoiets als watervast maskara bestaat. :P
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Gebruikersavatar
Evelieneke
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mei 01, 2004 12:40
Locatie: Enschede

Bericht door Evelieneke »

Ik was al eerder als vrouw bij mijn buren op bezoek geweest, en toen mijn buurvrouw mij uitnodigde voor haar verjaardag besloot ik als Evelien te gaan, omdat ze had gezegd dat ze alleen buren uitnodigde en de ouders een dag later zouden komen.
Het was wel schrikken toen haar ouders toch die avond kwamen, maar er was eigenlijk niets aan de hand, alleen een verbaasde blik toen ik binnen kwam.

Voortaan vraag ik toch maar wie er nog meer komen, en of die er problemen mee hebben dat ik als vrouw kom.
Meestal ga ik als man omdat er toch wel veel mensen komen, maar twee keer met kerst ben ik wel als vrouw gegaan, één keer was haar oma er ook, en de andere keer een vriendin met haar twee zoontjes (2 en 4 jaar).

Het komt wel vaker voor dat als ik bij iemand op bezoek gaat er ook andere mensen op bezoek komen, doodnerveus stel ik me dan voor (met mijn meisjersnaam), en altijd bleek dat ik me voor niets bang maakte.

Evelien.
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Kijk nou... het lijkt erop dat de oorspronkelijke draad dan toch nog in ere wordt hersteld... Zal ik dan mijn tweede duit maar in het zakje doen? Echt een blooper is het niet, wel een ervaring die mij de stuipen op het lijf heeft gejaagd.

Het zal misschien een jaartje geleden geweest zijn, en mij werd gevraagd om even op de katten te passen van mijn ouders. Geen probleem. Dus ik reis af naar het huis van mijn ouders - als Kitty, zoals zo vaak. Ik kleed mij veelal casual en wat sportief, en de buren zwaaiden mij vrolijk toe toen ik lang hun huis reed en mij herkenden. Na mijn rol als oppas, rijd ik terug, maar er blijkt een ongeval gebeurd te zijn. Omdat ik de omgeving goed ken neem ik een route parallel aan de weg waar dat ongeval gebeurd is. Veel politieauto's, zwaailichten, noem maar op. Maar de weg is vrij, en ik wil dan ook verder, naar huis. Ineens een klap achter op mijn auto. Een wild zwaaiende agent met zo'n zwarte lange zaklantaarn komt op mij af. Kwaad schreewt hij dat ik onmiddelijk achteruit moet en ergens op een graslandje moet wachten. Ik bleek dwars over de plaats van het ongeval te hebben gereden, maar de weg was niet afgezet met lint, auto's of wat dan ook. De wrakken waren al afgevoerd. Maar er moesten nog foto's van de weg worden gemaakt bleek achteraf. (remsporen e.d.)
Nu had ik al in vele situaties verkeerd en mij eruit gered, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik toch wel wat nerveus was. :oops: Wat nu?
Later komt die agent weer op mij af, en hij wil mijn rijbewijs zien. Tja, die is nog niet aangepast, maar ik heb er een dubbele foto erin zitten - van mijn oude ik en van Kitty. Vreemd genoeg maakt hij er geen enkel probleem van en ik kan later mijn weg vervolgen. Nou ja!!

Toch heb ik van dit voorval melding gemaakt bij de politie. Immers, wanneer er niemand op een bepaald gedeelte van de weg mag komen, zet je dat toch af, nietwaar? Twee maanden later ontvang ik een e-mail van politie. Met hun excuses....

Op de een of andere manier pikt politie mij er altijd uit, want ik ben al meerdere keren eruitgehaald voor alcoholcontrole... :-?

Kitty.
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Om het weer een beetje goed te maken met Kitty (sorry for my derailing, dear ;-)) een gelijkwaardige politieblooper. Of ook niet echt een blooper maar meer een smakelijke anecdote.

Een aantal jaar geleden nadat we met een aantal T's waren wezen stappen in het altijd vrije en gezellige Amsterdam, waren we gevieren in mijn auto onderweg terug naar huis. Midden in Amsterdam worden we echter voor het verkeerslicht gewenkt door een alleraardigst lijkende en bovendien vrouwelijke motoragente die mij wenkt het raampje neer te draaien. (Kwestie van een knopje indrukken maar goed weet zij veel ;-))
Of ze ons even mocht voorgaan. Maar natuurlijk, mevrouw, gaat u lekker voor, antwoorde ik. Ervan uitgaande dat ze vóór onze auto rechtsaf wilde slaan.

Nadat het verkeerslicht op groen sprong maakte de motoragente in kwestie inderdaad de bocht naar rechts. En wilde ik, zoals gepland, rechtdoor rijden. Mijn medepassagiers hadden de vraag van de agente echter heel anders opgevat en gaven aan dat ik toch echt achter haar aan moest omdat ze ons wilde controleren ofzo. Na enige twijfel midden op het kruispunt stuurde ik rechtsaf achter de mooie dame aan. Na een kleine honderd meter stonden we weer stil achter de agente voor het volgende rode verkeerslicht. De agente had nog niet laten doorschijnen dat ze ons in de gaten hield: geen spiegelen, geen achterom kijken of we wel volgden. En rechts uit de auto kijkend zagen het al: zo'n kleine 25 meter voor ons, rechtsaf op een brug stond de complete amsterdamse politiemacht al klaar voor een grootste nachtelijke controle. Inclusief hondenbrigade, douane, technische controle en uiteraard de onvermijdelijke alcoholcontrole. Allemaal handig bij elkaar verzameld. Klaar om ons en de auto aan een indringend onderzoek te onderwerpen.

Omdat we allemaal 'en femme' waren leek ons dit niet echt een gelukzalig vooruitzicht om daar zo midden in de nacht ten overstaan van de voltallige amsterdamse politiemacht uit de kast te komen. Te meer daar een van onze T*-medepassagiers zelf bij de recherche zat. Weliswaar niet in amsterdam, maar het schijnt een nogal klein wereldje te zijn.
Er werd dus flink gezweet daar voor het verkeerslicht in het holst van de nacht. Het licht leek wel uren op rood te staan. En opeens, uit het niets was daar het groene licht. Deze keer niet uit het VU maar vanuit een verkeerslicht ergens diep in het centrum van Amsterdam. :-?

De agente reed rechtsaf de brug over. Nog steeds niet achter kijkend. En wij reden op een slakkengangetje ........rechtdoor.... de vrijheid tegemoet.
Het is lang stil geweest in de auto en we hebben nog veel achterom gekeken.

Maar niemand van de hermandad is ons met gillende sirenes en/of overvalwagens achterna gekomen. En achteraf was het oh zo leuk. Maar die nacht is me nog lang bijgebleven. Ik was eigenlijk toch wel benieuwd hoe het zou zijn afgelopen als we wél alle vier, daar bovenop die brug, zouden zijn 'gestripsearched' :)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Nathalie schreef:Om het weer een beetje goed te maken met Kitty (sorry for my derailing, dear ;-)) een gelijkwaardige politieblooper. Of ook niet echt een blooper maar meer een smakelijke anecdote.
Is goed, meis...

Ik ben al blij dat ik niet als enige met politie overhoop heb gelegen.

Liefs,

Kitty.
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

He Nathalie,

Fantastisch!!! erg leuk verhaal!
En wat een geluk dat je de cops niet achter je aan kreeg!

Mijn T-blooper moet nog komen... omdat ik er eerlijk gezegd nog niet voor uit kom dat ik een T-girl ben.

Maar misschien is dit wel leuk: Ik ging met een smoes winkelen kocht een kanariegele broek had afgerekend en de verkoopster veel plezier met jouw nieuwe broek... ik ja, bedankt! En toen oeps dat had ik beter niet kunnen zeggen... en maar denken had ze door dat die broek voor mij was???
:oops: :oops:

Tja... kom er dan voor uit dat het voormezelf is... en gebruik dan geen smoes...

greetzzz, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Iedereen ligt wel eens met de politie overhoop...
Ik ook... soms.

Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Franscien
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: za okt 23, 2004 19:00
Locatie: Friesland

Bericht door Franscien »

Nou dan ga ik maar weer terug naar het onderwerp. :-?

Afgelopen woensdag naar de T&T geweest. Op de terugweg naar huis kwam ik tot de ontdekking dat ik m'n huissleutels was vergeten :o

Het was laat geworden die nacht en 'moeders' sliep al en ook bijna niet wakker te krijgen. Toen ze wakker was is ze erg geschrokken. Ben toen onder protest van enige kracht termen binnen gelaten.

Het is zo stom dat me dit is overkomen dat het eingelijk gewoon lachwekkend is (voor mij dan tenmiste) M'n vrouw zag dant wat anders.

Een goede leer voor een volgende keer.

groetjes,
Franscien
Plaats reactie