hoi Bea, die zijn nog te koop hoor, bij de Etos. Toevallig laatst gelezen.TV-Bea schreef:.
Toen de plastuiten nog te koop waren heb ik mijn zus er voor de gein gegeven omdat ze jaloers was op de mannen. Groetjes Bea.
groetjes elsa
Moderator: Moderators
hier ben ik niet van gediend van zulke antwoorden hoor en ik ga toch ook geen dingen zeggen van goh ik heb een slipje voor jeRobinhood schreef:Dat is nou ook toevallig ik heb nog een snor voor je liggen,..............een zijksnor.
Dan heb je wel een verrekt eigenaardige humor...Robinhood schreef:Ik denk dat je het verkeerd begrijpt,het is bedoeld als grap.
Heeft niks met serieus zijn te maken als je het mij vraagt. Je stijl van humor is gewoon niet de mijne. Persoonlijk vind ik het een beetje warrig en niet te volgen...Robinhood schreef:Hallo,lieve mensen,zijn jullie nou werkelijk zo serieus,of gaat de wereld aan jullie voorbij.
Als je mij een beetje goed zou kennen, weet je dat ik het leven totaal niet zwaar neem. Ik geniet elke dag, met humor, met liefde.Robinhood schreef:Chantal neem het leven niet te zwaar daar is het te kort voor