Staand of zittend?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Staand of zittend plassen als vrouw?

Staand
7
6%
Zittend
87
80%
Soms staand, soms zittend
15
14%
 
Totaal aantal stemmen: 109

Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

TV-Bea schreef:.
Toen de plastuiten nog te koop waren heb ik mijn zus er voor de gein gegeven omdat ze jaloers was op de mannen. Groetjes Bea.
hoi Bea, die zijn nog te koop hoor, bij de Etos. Toevallig laatst gelezen.
groetjes elsa
leon
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: za nov 13, 2004 23:25
Locatie: Noord Holland

Bericht door leon »

hoi elsa

ik ga zeker even kijken bij onze etos en mischien kan ik me eigen gelukkig maken bedankt voor je tip

leon
Met deze naam :) mag ik mezelf zijn
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Hallo Leon, las het gisteren toevallig in de krant. De Etos drogisterij en Perry Sport verkopen het nog. Je moet er dan wel om vragen. En men overweegt om op koninginnedag de plastuit in Amsterdam te verkopen. Stond in de Telegraaf van 25/01.
groetjes Elsa (en succes he)
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Lieve Elsa bedankt voor de informatie. Ik ben ze zelf niet nodig maar Leon is daar weer heel gelukkig mee. Ik weet dat omdat ik hem ontmoet heb in Hoorn.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

staand of zittendA

Bericht door Robinhood »

Als ik nuchter ben staand, en als ik dronken ben liggend.En in het Kralingse bos tegen een boom.En in mijn broekje,nee hoor.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
leon
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: za nov 13, 2004 23:25
Locatie: Noord Holland

Bericht door leon »

hoi allemaal

nou ik heb een penis waar ik mee kan plassen heerlijk,via v/m site heb ik iemand gevonden die er nog 1 had liggen.Dus nu mag ik lekker staand plassen.

Leon
Met deze naam :) mag ik mezelf zijn
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

stand ofzittend

Bericht door Robinhood »

Dat is nou ook toevallig ik heb nog een snor voor je liggen,..............een zijksnor.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
leon
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: za nov 13, 2004 23:25
Locatie: Noord Holland

Re: stand ofzittend

Bericht door leon »

Robinhood schreef:Dat is nou ook toevallig ik heb nog een snor voor je liggen,..............een zijksnor.
hier ben ik niet van gediend van zulke antwoorden hoor en ik ga toch ook geen dingen zeggen van goh ik heb een slipje voor je
bemoei met je zelf

Leon
Met deze naam :) mag ik mezelf zijn
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

staand of zittend

Bericht door Robinhood »

Ik denk dat je het verkeerd begrijpt,het is bedoeld als grap.
Kijk maar eens op de pagina"deze site",bij de rubriek humor,dan begrijo je het mischien.
Je kan jezelf wel af vragen,waarom je zo snel op je geleende pik,getrapt bent?
Nou lieverd maak je niet druk ik hou van je,en voor het behoud van deze pagina,ga ik er niet verder op in,want deze pagina,gaat over plassen.

Groetjes,.....Tena Lady Robin
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Re: staand of zittend

Bericht door Chantal C. »

Robinhood schreef:Ik denk dat je het verkeerd begrijpt,het is bedoeld als grap.
Dan heb je wel een verrekt eigenaardige humor... :roll:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

staand of zittend

Bericht door Robinhood »

Hallo,lieve mensen,zijn jullie nou werkelijk zo serieus,of gaat de wereld aan jullie voorbij.
Wanneer ik op de site kijkt en ik zie soms de respectloze afzijkerij,die sommigen elkaar aandoen,wat vaak eindigt in een catfight,dan moet je jouzelf af vragen wat om te huilen is,en wat om te lachen is.
Het zijn ook altijd de zelfden die een werkelijk onsympatiek gedrag vertonen of uitlokken.
Ik heb gelukkig in deze paar dagen dat ik op het forum zit al velen contacten met lieve mensen ,die mij wel begrijpen.Echte gezellige meiden,die wat van de wereld hebben gezien en begrepen,te veel om alles ZO serieus te nemen.
En daar ben ik echt dankbaar voor!!!!!!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Re: staand of zittend

Bericht door Chantal C. »

Robinhood schreef:Hallo,lieve mensen,zijn jullie nou werkelijk zo serieus,of gaat de wereld aan jullie voorbij.
Heeft niks met serieus zijn te maken als je het mij vraagt. Je stijl van humor is gewoon niet de mijne. Persoonlijk vind ik het een beetje warrig en niet te volgen...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

staand of zittend

Bericht door Robinhood »

Lieve ,Chantal,jij zou juist als geen ander moeten weten dat het hele leven warrig en niet te volgen is.Op het moment dat je denkt dat er een lijn in je leven zit word je onder uit geschopt.
Ik kan op deze site mijn levens verhaal vertellen,ik zou er een boek over kunnen schrijven,ik zou ook kunnen vertellen hoe ik daar doorheen ben gegaan,maar dan ben ik de zoveelste!!!!!
Het word tijd om leed met andere ogen te bekijken.
En weet je vanuit de sociale zorg,help ik naast mijn werk als kunstenaar, travies transsexuelen om een plek in de maatschappij terug te vinden,de dames lopen weg met mij omdat ik luister,begrijp en de zelfspot gebruik om voor hun in deze maatschappij te overleven.
Als dat warrig is,...ben ik dan de spiegel?
Maar weet dat ik in liefde geloof voor ons allemaal,Chantal neem het leven niet te zwaar daar is het te kort voor,ik hou van jou,en geniet van je mooie vrouw zijn ,kijk elke ochtend met zaligheid naar dat mooie mens
in de spiegel,laat het geluk stromen,je bent op en top vrouw dat wilde je altijd al zijn,ik wens jou veel geluk met jouw taak op deze wereld ik hoop dat je mij hetzelfde wens!
Roin Hood.


P.S ik plas ondersteboven.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

Robinhood Je kan beter je grappen in die humor rubriek van je hou houden . wand niet iedereen vind je grappen leuk kennelijk . ik vind dat je niet zomaar iemand zo als leon kunt beledigen met die grappen van je . groetjes joke
vrouw voelen is vrouw zijn
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Re: staand of zittend

Bericht door Chantal C. »

Robinhood schreef:Chantal neem het leven niet te zwaar daar is het te kort voor
Als je mij een beetje goed zou kennen, weet je dat ik het leven totaal niet zwaar neem. Ik geniet elke dag, met humor, met liefde.

Ik begrijp gewoon je humor niet. Net zoals ik mannen niet begrijp.

:wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Plaats reactie