Mijn grootste T-blooper
Moderator: Moderators
Re: dit was erg
Ik was ook op het feest in moordrecht, en je kan het wel raden ik moest ook naar de wc en de dames wc zat ook vol en er waren nog wachtende.
Dan maar de heren wc genomen, en gelukkig had ik meer geluk om niet zo'n bak te hoeven nemen...
Ik vond het al erg genoeg om een man tegen te komen op de heren toilet.
Maar ja ik moest nodig.
Dan maar de heren wc genomen, en gelukkig had ik meer geluk om niet zo'n bak te hoeven nemen...
Ik vond het al erg genoeg om een man tegen te komen op de heren toilet.
Maar ja ik moest nodig.
-
- ForumFan
Afgelopen maand besloten om mij een paar oorclipjes cadeau te geven. Vond de modellen niet leuk die ik eerst zag en vroeg de verkoopster of er nog meer waren. Zij liet mij anderen zien met één met veel glittertjes en maakte de volgende opmerking "Deze past niet bij jou, teveel glitter" Ik flapte er ook zo uit "Ze zijn inderdaad voor mijzelf, maar vind clipjes nogal pijnlijk"
Verbaasd keek zij mij aan en begon te glimlachen. Daarna kwam ze met wat tips voor adressen voor het schieten van gaatjes in mijn oren en hebben we nog wat geklets. Opdat moment was het leuk maar op de terug weg geneerde ik mij kapot. Nou ja 't zal wel wennen
Verbaasd keek zij mij aan en begon te glimlachen. Daarna kwam ze met wat tips voor adressen voor het schieten van gaatjes in mijn oren en hebben we nog wat geklets. Opdat moment was het leuk maar op de terug weg geneerde ik mij kapot. Nou ja 't zal wel wennen
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
-
- ForumFan
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
na een half jaar terug naar het topic, die appeltaart zal inmiddels wel beschimmeld zijn.
Mijn absoluut grootste T-blooper. Ik was een aantal terug voor zaken in Madrid. Op mijn hotelkamer mijn teennagels vuurrood gelakt. Net toen ze helemaal droog waren kwam ik tot de ontdekking dat ik geen remover bij me had. Wilde mijn collega's ook nog gaan zwemmen. Ik heb toen maar als smoes gebruikt dat ik geen zwemkleding bij me had, wat in wezen nog waar was ook, want ik had echt geen bikini in mijn koffer zitten
Irene
Mijn absoluut grootste T-blooper. Ik was een aantal terug voor zaken in Madrid. Op mijn hotelkamer mijn teennagels vuurrood gelakt. Net toen ze helemaal droog waren kwam ik tot de ontdekking dat ik geen remover bij me had. Wilde mijn collega's ook nog gaan zwemmen. Ik heb toen maar als smoes gebruikt dat ik geen zwemkleding bij me had, wat in wezen nog waar was ook, want ik had echt geen bikini in mijn koffer zitten
Irene
Kleine stapjes
Hee girls! net nieuw op jullie forum, en hoe kan je beter binnenvallen dan met een blooper. . . .
Als ontdekkend tv op mijn 18e in een oud autootje met vrienden naar een strandje om s'avonds te gaan zwemmen.
daar aangekomen iedereen in onderbroek naar het water, kom ik erachter dat ik een zwarte slip met kantrandjes aan heb. . . . . . . .
Gewoon doorgegaan, en de enige opmerking was . . . .waauw! van 1 van de drie.
nog nooit zo'n bevrijdend gevoel gehad, nu ben ik 40 gelukkig getrouwd, 2 superkids en mezelf, en voor de buitenwereld langzaaaaaam coming out. (ik bedoel eigenlijk voor mezelf langzaam coming out.)
(voor de binnenwereld ben ik vanaf het begin coming out gegaan, en nooit spijt van gehad)
heerlijk forum........
Dag! Suzanne(Mark) Soms het een, soms het ander. . . . .
Als ontdekkend tv op mijn 18e in een oud autootje met vrienden naar een strandje om s'avonds te gaan zwemmen.
daar aangekomen iedereen in onderbroek naar het water, kom ik erachter dat ik een zwarte slip met kantrandjes aan heb. . . . . . . .
Gewoon doorgegaan, en de enige opmerking was . . . .waauw! van 1 van de drie.
nog nooit zo'n bevrijdend gevoel gehad, nu ben ik 40 gelukkig getrouwd, 2 superkids en mezelf, en voor de buitenwereld langzaaaaaam coming out. (ik bedoel eigenlijk voor mezelf langzaam coming out.)
(voor de binnenwereld ben ik vanaf het begin coming out gegaan, en nooit spijt van gehad)
heerlijk forum........
Dag! Suzanne(Mark) Soms het een, soms het ander. . . . .
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Hi suzanne, je beeld van travestie is verfrissend en prettig om te lezen. Fijn dat dat mensen ook nog bestaan.
Of in ieder geval dat willen delen met ons hier in het forum. Dat mag van mij best wat meer gebeuren.
Voor het broodnodige evenwicht
Of in ieder geval dat willen delen met ons hier in het forum. Dat mag van mij best wat meer gebeuren.
Voor het broodnodige evenwicht
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
-
- daar ben ik weer
antwerpen
Op een mooie zomerdag aan het windowshoppen op de Meir in Antwerpen.
Het was mij al opgevallen dat er zoveel mensen zo vriendelijk naar mij lachten.
Tot er een leuke dame naar mij toekwam en er mij attent op maakte dat er één van mijn stay-up kousen op mijn enkel was afgezakt.
Ik heb dan waarschijnlijk het moeilijkste half uur doorgemaakt van mijn leven.
Kousen uitdoen op straat, kousloos winkel zoeken om een paar andere te kopen en dan vlug pashokje in.
Sedert ga ik nooit meer buiten zonder een tweede paar in de handtas.
Het was mij al opgevallen dat er zoveel mensen zo vriendelijk naar mij lachten.
Tot er een leuke dame naar mij toekwam en er mij attent op maakte dat er één van mijn stay-up kousen op mijn enkel was afgezakt.
Ik heb dan waarschijnlijk het moeilijkste half uur doorgemaakt van mijn leven.
Kousen uitdoen op straat, kousloos winkel zoeken om een paar andere te kopen en dan vlug pashokje in.
Sedert ga ik nooit meer buiten zonder een tweede paar in de handtas.
-
- dagelijks aanwezig
Mijn misser :
Ik woonde in '79 nog thuis. Was een jaar of 14 ?
Ontdekte mijn tv zijn met de sjieke jurken en pruik van mijn moeder.
Onze garage bevond zich met 20 anderen op een pleintje omdat we in een rijtjeshuis met 8 onder 1 kap woonden.
Op een middag was ik volledig opgetut en dacht "Hé ik zet mijn fiets even weg" Met roze-bruine jurk en op klompen ( mijn moeders laarzen pasten al niet meer) klepperde ik en femme op en neer naar de garage.
Op de terugweg stond de buurman met grote ogen voor het raam.
Wat bleek nou : ik had in die tijd lang haar en dat onder een afgeknipte panty gestopt alvorens de pruik van mijn moeder op te doen.
Helaas zat de pruik té ver naar voren en kwam er een stuk van de panty aan de achterkant onder de pruik uit met mijn eigen haar erin....
Hij heeft het er nooit over gehad.... hahahahaha
Groetjes,
Claire
Ik woonde in '79 nog thuis. Was een jaar of 14 ?
Ontdekte mijn tv zijn met de sjieke jurken en pruik van mijn moeder.
Onze garage bevond zich met 20 anderen op een pleintje omdat we in een rijtjeshuis met 8 onder 1 kap woonden.
Op een middag was ik volledig opgetut en dacht "Hé ik zet mijn fiets even weg" Met roze-bruine jurk en op klompen ( mijn moeders laarzen pasten al niet meer) klepperde ik en femme op en neer naar de garage.
Op de terugweg stond de buurman met grote ogen voor het raam.
Wat bleek nou : ik had in die tijd lang haar en dat onder een afgeknipte panty gestopt alvorens de pruik van mijn moeder op te doen.
Helaas zat de pruik té ver naar voren en kwam er een stuk van de panty aan de achterkant onder de pruik uit met mijn eigen haar erin....
Hij heeft het er nooit over gehad.... hahahahaha
Groetjes,
Claire
...uit Groningen. Daar waar de lucht de horizon nog raakt....
Ikke!!!
Nu dacht ik dat ik wel zoveel ervaring had dat mij niets meer zou overkomen. Fout. Helemaal fout. Verleden week moet ik vroeg m'n bedje uit om op tijd bij m'n psych te zijn in Schoonhoven, omdat ik in de ochtend wat meer tijd nodig heb om mijzelf een beetje toonbaar te krijgen, en nooit weet wat ik aan zal trekken.
Beetje foundation op, wenkbrauwtjes een beetje donkereder maken, wat masacara en ja hoor, klaar. Na het bezoek aan m'n psych loop ik naar de auto, stap in, en kijk gewoontegetrouw even in de binnenspiegel. Vrouw eigen he? Ik schrik me kapot! M'n hele gezicht oranje! (Nee, ik houd niet van voetbal!) Ziet er niet uit! Nou, ja, kan er op dat moment weinig aan doen. Later bleek dat mijn dagcreme en de foundation, die ik net een dag tevoren bij de DA had gekocht, elkaar niet verdragen...
M'n psych had wijselijk niks gezegd erover, want dan zou ik me alleen maar zorgen gaan zitten maken over m'n uiterlijk tijdens het gesprek...
Liefs, Kitty.
Nu dacht ik dat ik wel zoveel ervaring had dat mij niets meer zou overkomen. Fout. Helemaal fout. Verleden week moet ik vroeg m'n bedje uit om op tijd bij m'n psych te zijn in Schoonhoven, omdat ik in de ochtend wat meer tijd nodig heb om mijzelf een beetje toonbaar te krijgen, en nooit weet wat ik aan zal trekken.
Beetje foundation op, wenkbrauwtjes een beetje donkereder maken, wat masacara en ja hoor, klaar. Na het bezoek aan m'n psych loop ik naar de auto, stap in, en kijk gewoontegetrouw even in de binnenspiegel. Vrouw eigen he? Ik schrik me kapot! M'n hele gezicht oranje! (Nee, ik houd niet van voetbal!) Ziet er niet uit! Nou, ja, kan er op dat moment weinig aan doen. Later bleek dat mijn dagcreme en de foundation, die ik net een dag tevoren bij de DA had gekocht, elkaar niet verdragen...
M'n psych had wijselijk niks gezegd erover, want dan zou ik me alleen maar zorgen gaan zitten maken over m'n uiterlijk tijdens het gesprek...
Liefs, Kitty.