Hoi Kim,
dankje voor het informeren naar mijn welzijn
ik leef en werk 24/7 als vrouw, en heb nooit problemen, ik val namelijk niet zo op. Helaas ben ik dankzij het gedrag van oa mijn naaste familie indertijd behept met een post traumatic stress disorder (ja, gediagnosticeerd). Dus flash backs, overvoorzichtig, altijd beducht op gevaar, waardoor ik het niet kan laten om mijn omgeving binnen een straal van 150 te scannen op evt kwade bedoelingen (lichaamstaal, gezichtsuidrukking, houding van mensen proberen te doorgronden enz). Niet leuk, maar er valt redelijk mee te leven, gezien de omstandigheden.
Blijft over de liefde........zoals de verliefdheden op mij van jongens en mannen indertijd volledig onbevangen was, van hun kant wel te verstaan, zo beladen is het nu.
Als een man bij voorbaat op ts valt, dan kan ik er bijvoorbaat al vanuit gaan dat er iets grondig mis is met hem. Natuurlijk de overbekende latente homo, uiteraard de diepgeniep stiekeme, zwaar gefrustreerde bi man, maar ook de man die bij wijze van projectie op tv/ts valt, omdat ie zelf tv/ts/cd/tg neigingen heeft. Verder de castratie-angstige mannen, de mannen die angst hebben voor geboren vrouwen, en last but not least: de SM gast......
Laat ik nou *NIET* het object van schaamte en schuldgevoel willen worden van de latente homo/zwaar gefrustreerde bi man, ook knap ik *ongelooflijk af* op mannen met tv/ts/tg/cd neigingen, 'ook al kan hij heus wel een echte man zijn hoor', omdat ik nou eenmaal niet op vrouwen en aanverwanten val.......al is het Brad Pitt; als ie zich bij tijd en wijle Brenda Pitt noemt, en een jurkje aanwil, dan hoef ik niet meer. De sm gasten: weerzinwekkend, en ook al verbouwd schuldgevoel. "Als ik er toe gedwongen word door een ts, dan heb ik het zelf niet gedaan, en ben ik helemaal geen bi/tv enz" Of natuurlijk: "jou ga ik eens flink straffen voor *mijn* bi/tv neigingen*.....brrrrrrrrrrr!!!!!
Dus de mannen die op me vallen of me proberen te versieren wantrouw ik al bij voorbaat, en meestal, helaas, terecht. Ik wil trouwens ook maar even zeggen dat ts lovers de hormoonvibraties vanaf 5km afstand aanvoelen, dus voor hun ben ik allesbehalve passabel.............lolz!
Soms denk ik wel eens...viel ik maar op vrouwen/ts/tv/tg/cd, dan zou het leven er voor mij een stuk gemakkelijker hebben uitgezien
Vermoedelijk is mijn levensloop nogal bepaald door het feit dat ik uitsluitend en alleen op mannen val, dus nix ex-hetero in mijn geval, maar een indertijd zeer vrouwelijke ex homo.
Trouwens; natuurlijk weet ik wel dat het voor geboren vrouwen ook niet rozegeur en maneschijn is voor wat betreft (het gedrag van) mannen.........maar een relatie met een geboren vrouw is voor een 'he'/ts lover/bi man wel sociaal wenselijk, tevens een excuustruus , dus die man past zich wel tot in bepaalde mate aan die vrouw aan, want 'normaal', en vrijwel nooit zal zo'n man zijn vrouw/vriendin vertellen dat hij bi/tv/cd is.
. Bij een ts echter, slaan ze meteen van god los, en komen de 'afwijkende' voorkeuren per direct naar de oppervlakte, want ts is 'abnormaal', en staat volkomen buiten zijn leven en alledaagse realiteit. Dus zij is van god los, en bij haar kan en mag natuurlijk alles, al was het maar uit veronderstelde 'ruimdenkendheid' van de ts in kwestie.... NOT!
En ik wil er aan toe voegen dat ik die mannen en hun vrouwen/vriendinnen nou niet bepaald benijd..........een bi/tv/cd man die in een sociaal wenselijke heterorelatie zit met een vrouw die van niks weet, maar wel word verondersteld zijn maatje te zijn, dat lijkt me erg eenzaam voor zo'n man, zo'n dubbelleven. En de vrouwen in kwestie worden willens en wetens bedonderd, en zelfs als ze na verloop van tijd wel degelijks iets aanvoelen, dan nog zal zo'n man zijn vrouw/vriendin in vrijwel alle gevallen in onzekerheid laten over wat er nou is........
Nee, dan ben ik liever 24/7 100% mezelf.
Groetjes Mila.