<
Afgelopen zaterdag was ik met mijn broer en vrouw uit Friesland winkelen bij de Bijenkorf; we wilden allemaal nieuwe kleren, en op de herenafdeling van de Bijenkorf bleek dat de herenmode momenteel veeeeeeeeeeeeeeeel leuker, fleuriger en kleuriger is dan de damesmode nu, mooiere stoffen ook.
Dus kozen we alledrie een paar leuke bloezen, en sloegen aan het passen in, idd, de herenkleedkamer en de aanwezigheid van mijn schoonzus en mij wekte helemaal geen verbazing of vreemde blikken of zo.......lolz!
Mijn broer heeft 2 hele mooie (subtiel) gebloemde bloezen gekocht, mijn schoonzus 1 gebloemde, en ik ook 1 gebloemde (of moet ik zeggen 'shirts'?) >
Zouden de (macho) hetero tv's onder ons zich nu ook wat fleuriger en vrouwelijker gaan kleden als ze 'in burger zijn'? Nu hun de kans gegeven word zich wat meer te uiten via de fleurige, kleurige en wufte herenmode van nu? Of zouden ze het bij kleurloos en uitgesproken mannelijk houden om zich niet verdacht te maken in het dagelijks leven, of dat als tegenhang voor hun femme zijde houden?
Overigens is mijn broer 46, dusseh, en die 2 gebloemde bloezen staan hem heel goed, dus leeftijd=geen argument
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Overigens zag ik vanmiddag een man die een lange, gebloemde rok droeg, een strak getailleerd bloesje, een hele leuke pet, geen make up of vrouwenschoenen. Een 'gewone' man in rok dus, zoals ik wel vaker zie in Amsterdam, alleen was dit het eerste gebloemde exemplaar dat ik zag, maar net zoals de anderen die ik wel eens zie op enkellengte, gewoon leuk om te zien, maar nix sexies of pikants of zo (dus 'verschoond' van travestie'?)
Groetjes Mila.