Waar kan je gevallen van discriminatie melden?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

frederique schreef:Ik denk dat er twee kanten aan zitten: zowel jouw kant (verder voor jezelf kiezen ipv voor Don Quichotte spelen) als de kant dat je ook niet zo maar over je heen hoeft te laten lopen. Waar de grens ligt is soms moeilijk te bepalen, soms kun je ook het ene doen zonder het andere na te laten...
Tja Frederique,
de casus Kendra (hier inmiddels al van het forum weg- de geschiedenis zal ik je besparen) heeft ons geleerd dat er inderdaad eerst goed over nagedacht mag worden eer er tegen windmolens gevochten moet gaan worden. Natuurlijk is gediscrimineerd worden nooit fijn. En zal er soms tegen opgetreden moéten worden.
Maar mijn boodschap is slechts: overweeg wat het netto resultaat voor jezelf maar ook voor je omgeving zal zijn. Haal je de bevrediging uit de kruistocht die je uiteindelijk wénst te behalen ? En waar sta je daarna, qua baan bij die werkgever ? Wat doet het voor je familie, je gezin als alles in de publiciteit komt ? Zomaar een paar overwegingen, hoor.

Om kort te gaan: er zijn meerdere wegen die uiteindelijk naar het mooie Rome leiden.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Ja Natalie, ik ben het zeker met je eens. Ten eerste moet je de tijd vinden en ik heb al te weinig tijd. Het is soms beter om dingen van je af te zetten, maar dan heeft de buitenwereld weer gewonnen. Ik ben een robot met 1000 opdrachten in de wachtrij. Alles op zijn tijd...
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Ik heb weer bericht van het CGB. Ik moet wat vragen toelichten. Deze hebben betrekking op hoe de sollicitatie procedure heeft plaats gevonden.

Ik moet de volgende keer de achternamen van te voren noteren, zodat dit niet later weer opgevraagd moet worden.

In deze zaak heeft Tempo Team ook niet goed gehandeld. Het was iemand die ze pas hadden aangenomen, maar dat mag niets uitmaken.

Uitzendbureaus spelen altijd onder een hoedje, maar deze keer maakten ze het wel erg bont.

Mandy
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Jinte bons swa! Hey swa! Mata mata musu!!!

(NL Vertaling: bons je lekker op je Airs Vriend! Hey Gabber! Ogen van de Vijand! (*bekende tekst uit het begin van de Post Koloniale Tijdperk. )

Anakin_TS
IS en blijf Mandy en die licht sabel blijft in mijn vuisten. Word die 318i ook een 318IS? Alleen met de wil van Krishna! en 318i volstaat ook! Allah u akbar!

Het was een zware ochtend op internet,
Na de nachtdienst,

Dik 5 maanden na die zware tegenvaller van Konmar en Tempo Team Gouda, kreeg ik een telefoontje om 10 uur 's ochtends . Het was toch wel auw, dat ze een brief hadden gekregen van het CGB. En Maandag ga ik verschijnen en zal ik hier melden wat ze tegen mij te zeggen hebben.

Het CGB heeft tegen mij gezegd dat mijn recht voor de rechtzaak die is gestart hierdoor niet zal vervallen.

Mandy,

Drive safe, stay clean,
there's a lot of bad guys/ girls out there,
Save EURO in your tank, Save LIFE,
safe the dancing bears of Bulgaria,
how? ask me!
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Anakin_TS schreef:Jinte bons swa! Hey swa! Mata mata musu!!!

(NL Vertaling: bons je lekker op je Airs Vriend! Hey Gabber! Ogen van de Vijand! (*bekende tekst uit het begin van de Post Koloniale Tijdperk. )

Anakin_TS
IS en blijf Mandy en die licht sabel blijft in mijn vuisten. Word die 318i ook een 318IS? Alleen met de wil van Krishna! en 318i volstaat ook! Allah u akbar!
Ik hoop dat je ter zitting met betere argumenten zal komen dan hierboven. :roll:
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Ja ik geef toe, Ik was vanochtend bezopen.

―Centurion to Anakin
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Gaat het al weer een beetje, Anakin? :wink:
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Vandaag ben ik in Gouda geweest bij Tempo Team en ze hadden excuus aangeboden. De rayonmanager wist van niks. En toen de brief van CGB binnen kwam dik 5 maanden later, was ze ziek en op vakantie, iets in die geest.

Als ik dit weer mee maak, niet gelijk in oude rollen vervallen maar altijd naar de baas vragen. De stagiair was zo groen als gras en wou voor mij gaan denken en mij beschermen tegen een milleu waar ik mij gewoon thuis voel en het bleek ook helemaal niet duidelijk te zijn dat ik 1 jaar ervaring had bij de concurrent AH.

En wat wouden ze me graag terug, van mijn bevriende ex collega´s heb ik gehoord dat het heel erg druk is daar momenteel, dus die gevoelens begrijp ik ook. Waar ik nu zit is het toch wel veel beter.

Een oude snuit gezien die ook door de gangpaden liep bij AH en terug bij Tempo Team. Na afscheid heb ik dikke bos bloemen gekregen. Ja nu kreeg ik bloemen zeiden ze, want ik had bij afscheid bloemen gegeven toen ik weg ging bij AH.

Ik had maar 2.5 uur geslapen vannacht, want ik zit in de overgang van middag-avond dienst naar ochtend dienst. En dan val je savonds in slaap en dan kan ik snachts niet echt goed slapen. Heb nu al bijna het dubbele geslapen en ik ga wat Elektro leren, want ik heb ook examen in mei.

Daardoor zat ik daar ook een beetje om de dingen heen te draaien. Ik had net niet de goede invalshoeken kunnen vinden om tegen een paar stenen te trappen.

De rayonmanager kwam wel eerlijk over, maar het is een tactisch spel. Men heeft bijna niet de naam Konmar laten vallen en mijn neus zegt dat het niet klopt, omdat men mij wel terug wilt, maar weer bij AH en waarom niet toch bij Konmar? En die stagiair waar ze alles op gooien, die had tegen mij gezegd dat Konmar mij niet wou. Daar kan ik mij nog wel iets van herinneren en als hij alles had teruggedraaid, waarom niet in het begin, maar op het laatste moment? En ja hij was gewoon een klootzak, want hij behandelde mij heel arrogant, alsof ik niks was en hem nodig had. Die typische machtspositie houding.

Ik weet nog niet wat ik ga doen. In verband met mijn examen lijkt het mij het meest verstandig om dingen te laten rusten. Het is al moeilijk genoeg om te studeren. Als ik kinderen had, dan zou dat onmogelijk zijn. Ik weet dat het voor een bedrijf ingewikkeld is, ze krijgen niet elke dag met een transseksueel te maken.

Misschien zou ik naar Konmar in Waddinxveen moeten gaan en wat praten met wat swa´s.
Maar ik ben wel wijzer geworden, dit soort dingen gaan mij pas echt van mijn goede richting halen.

Mandy

Centaurion return to Base!/ Returning! Centaurion is student under control of AR9000. He locks you up in your room until you solved all MPC´s!!!

―Centurion to Anakin
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Russian Opera Superb!

Here is Mandy again,

She who lost her Russian dictionary and notebook! At that house of the Captain of Bulgarian Burgas Police and that cute Major of Fire Department, with his Home made wine! In short She who lost her Things at the Black Sea! (That was some swell hotel my man!)

Like that Indian in "Lost in Beverly Hills", who said He who lost his American Express Card and don't give a ***!

Okay cut the crap now! Ofcourse I kept the Go! CGB don't call OFF the Judge!

Mandy,

Polée! Ruskyé Pole!
Zdrastvyé!
(Land! Russisch land! Welkom,Hallo)

Zdrasvye Ruskye yey pole, ya kak iti!!??
Haaaaa zjidaaaam jee zjivooo!!!!

―Centurion to Anakin
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Fout! Het was Down and Out in Beverly Hills!
Misschien een leuke kaskraker? Lost in Beverly Hills?

―Centurion to Anakin
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Begin van deze maand bericht ontvangen.

Laurus wist nergens van af en die stagiair heeft gewoon de boel bedonderd, zoals ik al vermoedde.

Dus Tempo Team is schuldig verklaard.

Wat ik ga doen? Ik weet het nog niet precies.

Jullie mogen ook je mening geven.

(Ben geslaagd voor Elektriciteitsleer/analoge elektronica)
Punten : 6.66667 :x
Totaal Propedeuse: 60 :cry:
Ingenieur titel :240 :evil:

Dus dan weten jullie ook de reden waarom ik bijna niet meer op dit forum kom.

Het gaat beter met de fles laten staan.

―Centurion to Anakin
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Anakin_TS schreef:Jullie mogen ook je mening geven.
Zie ook Cynthia haar reactie op het berichtin forum "algemeen": ik ben het helemaal met haar eens dat het een goede zaak is dat Tempo Team op de vingers getikt is.
Anakin_TS schreef:(Ben geslaagd voor Elektriciteitsleer/analoge elektronica)
Punten : 6.66667 :x
Totaal Propedeuse: 60 :cry:
Ingenieur titel :240 :evil:
Nog even doorzetten, dus ;-)

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie