Paar fotos van mij

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gesloten
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

hoezo off topic :lol: mn gitaren laten die draaitafels van jou wel even de hele kamer door draaien :P

het vervelende is wel dat je dan eerst langs je huisarts moet en daar ben ik een beetje bang voor....
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Tijn schreef:hoezo off topic :lol: mn gitaren laten die draaitafels van jou wel even de hele kamer door draaien :P

het vervelende is wel dat je dan eerst langs je huisarts moet en daar ben ik een beetje bang voor....

Hahaha ik wil best een foto van m'n draaitafels erop zetten, dan is het weer on-topic :lol: .

Ajoh, wat heb je te verliezen bij je huisarts.., alsof hij het je stiefmoeder zal vertellen bij de volgende afspraak...
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

ohh, tis niet mijn stiefmoeder waar ik bang voor ben hoor, die heeft zichzelf er volgens mij al wel van overtuigd dat ik trans ben :P tis meer de reactie van de huisarts zelf ( 't is bij de weg een vrouw :P ) want volgens mij mag die me niet zo :-?
omfgwtfbbq!!one1
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Tijn

Je huisarts hoort een vertrouwenspersoon te zijn waar je zonder remmingen alles tegen kwijt kunt; hij heeft immers beroepsgeheim.

Als je dat om een of andere reden niet kunt, moet je een andere huisarts zoeken waar je dat gevoel wel hebt.
Cyn.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

ik heb ook niet het gevoel dat ze zodra ik de kamer uit ben haar vriendin opbelt en even over mij gaat zitten roddelen hoor.
het is meer dat ik hier liever niet over praat met mensen die ik een keer in de 3 jaar zie.
omfgwtfbbq!!one1
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Wendy B schreef:Stratocaster. Bruce Springsteen schijnt er ook bekend om te staan. 8)
Fout!
Dit is een Stratocaster:

Afbeelding

En Bruce speelt al jaren op een Telecaster:

Afbeelding

Het zijn twee totaal andere gitarren -- niet alleen qua uiterlijk maar ook qua electronica en geluid en qua "touch" (de snaren liggen heel anders)

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Hahaha ik wil best een foto van m'n draaitafels erop zetten, dan is het weer on-topic :lol: .
Nee..
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

Lisa met een S schreef:Het zijn twee totaal andere gitarren -- niet alleen qua uiterlijk maar ook qua electronica en geluid en qua "touch" (de snaren liggen heel anders
Ze zijn wel allebei zo lelijk als de nacht zeg :-?
omfgwtfbbq!!one1
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Lisa met een S schreef:
Wendy B schreef:Het zijn twee totaal andere gitarren -- niet alleen qua uiterlijk maar ook qua electronica en geluid en qua "touch" (de snaren liggen heel anders)

Lisa
Het verschil zit em niet in de snaren, maar de positie van de elementen. Een telecaster heeft er maar een bij de brug zitten en tot zover ik weet altijd single coil, terwijl een strat meerdere heeft, namelijk bij de brug, de hals en er tussenin. Om wat beter te kunnen scheuren met een stratocaster zetten ze ook wel eens elementen direct tegenover elkaar, dat noemen ze dan een humbucker.

En tja het is geen Les Paul (dat is een hollow body zelfs, de strat is massief) maar ik denk dat Tijn (mag ik ook Tanja zeggen ?) het liefst een Gibson Flying V oid heeft ;)

Overigens om nog even lekker offtopic door te gaan, er zijn ook bands die en gitaren en draaitafels hebben.... Incubus bijvoorbeeld...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

De hals van een telecaster is ook anders dan de strat waardoor de hand anders op de snaren ligt; bovendien zijn de snaren hoger van de hals af bij een tele zodat je iets meer druk op de snaren moet zetten -- dus speelt het ook anders

allebei geweldig instrumenten maar wel anders van elkaar

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

Incubus is maf... ik zeg ook niet dat draaitafels klote zijn hoor, maar gitaren zijn gewoon toffer :P

en ja, je mag Tanja zeggen ;) ik vind trouwens Ibanez het mooist, lekker scherpe punten en het ziet er gewoon allemaal erg ruig uit :)

Plus, ik zie geen humbuckers bij die strat, en de mijne heeft ze ook niet :-?
omfgwtfbbq!!one1
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

jaaaajaaaa, en bij de V&D hebben ze ook een roltrap :-? . Waaaar gaat dit allemaal over?
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

overal behalve het onderwerp van deze thread :roll:
omfgwtfbbq!!one1
paula25
dagelijks aanwezig

Bericht door paula25 »

Janneke schreef:jaaaajaaaa, en bij de V&D hebben ze ook een roltrap :-? . Waaaar gaat dit allemaal over?
Heeyyy Janneke: het was gezellig gisteren he? :D
[/slowchat]
Afbeelding
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

paula22 schreef:
Janneke schreef:jaaaajaaaa, en bij de V&D hebben ze ook een roltrap :-? . Waaaar gaat dit allemaal over?
Heeyyy Janneke: het was gezellig gisteren he? :D
[/slowchat]
Heyyy Paula, ja was supergezellig, doen we snel weer :) Aanrader voor alle T-meiden, kebab eten in Leiden! :D
Gesloten