Discotheek Zenith=op zoek naar professioneel entertainment

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Marga van Dijck
is nieuw hier
Contacteer:

Discotheek Zenith=op zoek naar professioneel entertainment

Bericht door Marga van Dijck »

Zenith, de grootste club van de Benelux, is op zoek naar fun en excitement ieder weekend. Professioneel en smaakvol. Groots entertainment en acts zijn ieder weekend tot in de puntjes verzorgd. Nog niet eerder hebben wij travestieten ontvangen in onze zaak. Hier willen wij zeker verandering in brengen. Wilt u met ons de mogelijkheden bepraten hierover, of een bekende aandragen? Neem contact op met Marga, marga@thezenith.nl of 0478 581787. Zie www.thezenith.nl
Bedankt!
Mail marga@thezenith.nl voor smaakvol en professioneel werk/ entertainment binnen de grootste discotheek van Nederland.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

is Zenith internationaal? :-? kheb dat ding alleen nog maar in Veendam gezien :o
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Tijn,

Gezien het feit dat Marga uit Venray komt denk ik dat er al minstens twee landen meedoen: Limburg en Groningen ;-)

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Chantal C.
Forumdiva

Re: Discotheek Zenith=op zoek naar professioneel entertainme

Bericht door Chantal C. »

Marga van Dijck schreef:Zenith, de grootste club van de Benelux
De wens is de vader van de gedachte... Ik ken Zenith niet eens en heb al heel wat clubs in mijn leven gezien... Leuk geprobeerd! :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Frederique_ schreef:Hoi Tijn,

Gezien het feit dat Marga uit Venray komt denk ik dat er al minstens twee landen meedoen: Limburg en Groningen ;-)

Groetjes,

Frederique
Zeg lieve Frederique, Ik wil niet katten maar: dat friesland zich al een land noemd dat is tot daar aan toe Maar wordt Nederland nu ook al verder verdeelt in landen??
Ik heb geleerd dat Limburg en Groningen provincies waren.

Liefs Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Nance
daar ben ik weer

Bericht door Nance »

De Zenith is met zijn, ff uit mijn hoofd 7000 nog wat bezoekers, een van de grotere clubs in de BeNeLux. En is sinds april open of zo....In iedergeval nog niet lang....Ik kom voor mijn werk veel in discotheken, maar ben daar ook nog niet geweest, zoals zoveel clubs in Nederland..;-)
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

tsja, ik doe niet aan clubs aflopen, vind het nogal saai, maar Zenith vind ik wel een mooie naam, plus, het zit in Veendam in het centrum van de 'stad' waar ik nog wel een langsfiets, dusja...
omfgwtfbbq!!one1
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

TV-Bea schreef:Zeg lieve Frederique, Ik wil niet katten maar: dat friesland zich al een land noemd dat is tot daar aan toe Maar wordt Nederland nu ook al verder verdeelt in landen??
Ik heb geleerd dat Limburg en Groningen provincies waren.
Ach... In de binnenlanden van Groningen en Limburg wordt een taaltje gesproken dat buitenstaanders niet verstaan :wink:

Groetjes,

Frederique
N.B: Neem mij niet te serieus: ik ben in de provincie Groningen opgegroeid en zit maar wat te dollen.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

ik wou net heel boos en agressief gaan typen dat gronings heel goed is te verstaan, maar toen las ik je NB en kalmeerde ik weer :D hoewel limburgs opzich wel nogal onverstaanbaar is voor mij :-?
omfgwtfbbq!!one1
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Tijn schreef:ik wou net heel boos en agressief gaan typen dat gronings heel goed is te verstaan, maar toen las ik je NB en kalmeerde ik weer :D hoewel limburgs opzich wel nogal onverstaanbaar is voor mij :-?
Komt gewoon door de verschillende tijdzones. In het noorden en zuiden zit men nog ongeveer begin jaren '90 :lol:
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Silvia_
dagelijks aanwezig

Bericht door Silvia_ »

Frederique_ schreef:N.B: Neem mij niet te serieus: ...
:o
Krijg nou wat. De hele tijd serieuze discussies met jou aan het voeren en dan moeten je jou opeens niet serieus nemen? :P Goed dat ik het weet. :wink:

Groetjes,
Edith (Uit het heuvelachtige Groningen. En dat is wel serieus. :wink: )
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

ik werd vanmorgen wakker, en toen ik uit m'n raam keek zag ik ineens een flinke heuvel mest voor mn deur staan :-? voor m'n deur is dan in dit geval even 500 meter richting kiel-windeweer, maar ik kon em hier zien dus moet ie flink groot zijn :o

en die tijdzones kunnen inderdaad verschillen, behalve dat groningen al ver vooruit loopt op de rest van de wereld :D
omfgwtfbbq!!one1
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Edith schreef:De hele tijd serieuze discussies met jou aan het voeren en dan moeten je jou opeens niet serieus nemen? :P Goed dat ik het weet. :wink:
De boodschap is overgekomen: ik moet beter op m'n woorden letten :wink:

Groetjes,

Frederique
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Limburg kan niet zo verkeerd zijn......duizenden komen hier om te recreëren en gaan weer, als hun vakantietijd erop zit, met lange gezichten trug naar hun krappe bijenkorven, daar waar un taal wordt gepraat, waar wij van denken, jeetje wat kunnen mensen toch collektief aan een taalgebrek lijden..... :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Mara schreef:Limburg kan niet zo verkeerd zijn......duizenden komen hier om te recreëren en gaan weer, als hun vakantietijd erop zit, met lange gezichten trug naar hun krappe bijenkorven, daar waar un taal wordt gepraat, waar wij van denken, jeetje wat kunnen mensen toch collektief aan een taalgebrek lijden..... :wink:
D'r is niks verkeerd aan Limburg, hoor. Ik kom er graag, meerdere keren per jaar, want veel van m'n vriendinnen wonen daar. Maar ik lijdt niet aan 'n taalgebrek: hoewel in IJmuiden een beetje dialect, spreek ik ook wat WestFries, en ZO Drents....

Liefs, Kitty.
Plaats reactie