Discotheek Zenith=op zoek naar professioneel entertainment
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
Discotheek Zenith=op zoek naar professioneel entertainment
Zenith, de grootste club van de Benelux, is op zoek naar fun en excitement ieder weekend. Professioneel en smaakvol. Groots entertainment en acts zijn ieder weekend tot in de puntjes verzorgd. Nog niet eerder hebben wij travestieten ontvangen in onze zaak. Hier willen wij zeker verandering in brengen. Wilt u met ons de mogelijkheden bepraten hierover, of een bekende aandragen? Neem contact op met Marga, marga@thezenith.nl of 0478 581787. Zie www.thezenith.nl
Bedankt!
Bedankt!
Mail marga@thezenith.nl voor smaakvol en professioneel werk/ entertainment binnen de grootste discotheek van Nederland.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Tijn,
Gezien het feit dat Marga uit Venray komt denk ik dat er al minstens twee landen meedoen: Limburg en Groningen
Groetjes,
Frederique
Gezien het feit dat Marga uit Venray komt denk ik dat er al minstens twee landen meedoen: Limburg en Groningen
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Chantal C.
- Forumdiva
Re: Discotheek Zenith=op zoek naar professioneel entertainme
De wens is de vader van de gedachte... Ik ken Zenith niet eens en heb al heel wat clubs in mijn leven gezien... Leuk geprobeerd!Marga van Dijck schreef:Zenith, de grootste club van de Benelux
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Zeg lieve Frederique, Ik wil niet katten maar: dat friesland zich al een land noemd dat is tot daar aan toe Maar wordt Nederland nu ook al verder verdeelt in landen??Frederique_ schreef:Hoi Tijn,
Groetjes,
Frederique
Ik heb geleerd dat Limburg en Groningen provincies waren.
Liefs Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ach... In de binnenlanden van Groningen en Limburg wordt een taaltje gesproken dat buitenstaanders niet verstaanTV-Bea schreef:Zeg lieve Frederique, Ik wil niet katten maar: dat friesland zich al een land noemd dat is tot daar aan toe Maar wordt Nederland nu ook al verder verdeelt in landen??
Ik heb geleerd dat Limburg en Groningen provincies waren.
Groetjes,
Frederique
N.B: Neem mij niet te serieus: ik ben in de provincie Groningen opgegroeid en zit maar wat te dollen.
Komt gewoon door de verschillende tijdzones. In het noorden en zuiden zit men nog ongeveer begin jaren '90Tijn schreef:ik wou net heel boos en agressief gaan typen dat gronings heel goed is te verstaan, maar toen las ik je NB en kalmeerde ik weer hoewel limburgs opzich wel nogal onverstaanbaar is voor mij
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
ik werd vanmorgen wakker, en toen ik uit m'n raam keek zag ik ineens een flinke heuvel mest voor mn deur staan voor m'n deur is dan in dit geval even 500 meter richting kiel-windeweer, maar ik kon em hier zien dus moet ie flink groot zijn
en die tijdzones kunnen inderdaad verschillen, behalve dat groningen al ver vooruit loopt op de rest van de wereld
en die tijdzones kunnen inderdaad verschillen, behalve dat groningen al ver vooruit loopt op de rest van de wereld
spamqueen
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
De boodschap is overgekomen: ik moet beter op m'n woorden lettenEdith schreef:De hele tijd serieuze discussies met jou aan het voeren en dan moeten je jou opeens niet serieus nemen? Goed dat ik het weet.
Groetjes,
Frederique
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Limburg kan niet zo verkeerd zijn......duizenden komen hier om te recreëren en gaan weer, als hun vakantietijd erop zit, met lange gezichten trug naar hun krappe bijenkorven, daar waar un taal wordt gepraat, waar wij van denken, jeetje wat kunnen mensen toch collektief aan een taalgebrek lijden.....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
D'r is niks verkeerd aan Limburg, hoor. Ik kom er graag, meerdere keren per jaar, want veel van m'n vriendinnen wonen daar. Maar ik lijdt niet aan 'n taalgebrek: hoewel in IJmuiden een beetje dialect, spreek ik ook wat WestFries, en ZO Drents....Mara schreef:Limburg kan niet zo verkeerd zijn......duizenden komen hier om te recreëren en gaan weer, als hun vakantietijd erop zit, met lange gezichten trug naar hun krappe bijenkorven, daar waar un taal wordt gepraat, waar wij van denken, jeetje wat kunnen mensen toch collektief aan een taalgebrek lijden.....
Liefs, Kitty.