Kelly, Beeldvorming en Seksualiteit

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Irene schreef:Ik ben dan wel niet zo'n fervente TV-kijker, maar de absolute leeghoofdigheid van de genoemde jongedame in kwestie, kun je maar moeilijk over het hoofd zien en een positief beeld van de T-wereld geeft ze daarmee zeker niet. Ik wil er in ieder geval niet mee geassocieerd worden.
Het zal wel mijn gebrek aan smaak zijn, maar wil iemand mij waarschuwen als Kelly op de TV is? Ik heb haar echt nog nooit op de TV gezien en jullie maken me nieuwsgierig...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

's avonds na 1 uur, tussen de reclames van 0906 lijnen door probeert ze even te zorgen dat jij naar haar gaat gluren :) volgens mij nog eens op iedere zender ook :-?
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Irene schreef:Ik heb gewoon een aversie tegen mensen die koketeren met onwetendheid. Van die types die als 'bekende Nederlander' ijskoud beweren dat ze niet kunnen rekenen en als je ze analfabeet durft te noemen onmiddelijk op hun achterste poten gaan staan.

Het zal wel aan mij liggen

Irene
Waarschijnlijk weten ze niet wat 'analfabeet' betekent :wink:
A candle loses nothing by lighting another candle.
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Frederique_ schreef:
Irene schreef:Ik ben dan wel niet zo'n fervente TV-kijker, maar de absolute leeghoofdigheid van de genoemde jongedame in kwestie, kun je maar moeilijk over het hoofd zien en een positief beeld van de T-wereld geeft ze daarmee zeker niet. Ik wil er in ieder geval niet mee geassocieerd worden.
Het zal wel mijn gebrek aan smaak zijn, maar wil iemand mij waarschuwen als Kelly op de TV is? Ik heb haar echt nog nooit op de TV gezien en jullie maken me nieuwsgierig...

Groetjes,

Frederique
Hoi Frederique,
Als je genoegen neemt met wat oude beelden (dat wil zeggen van dit voorjaar): De meeste bezoekjes van Kelly in de show van Jensen zijn nog te zien op:
http://www.rtl.nl/shows/jensen/video/
Zij is heel vaak geweest, soms zit ze in het onderdeel "Breaking News" (bijvoorbeeld in de uitzending van 19-05), maar ook wel in lange "interviews" (bijvoorbeeld op 15-05)
groetjes
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Kim,

Ik snap ook al hoe het komt dat ik Kelly niet "spontaan" tegenkom. Natuurlijk is het geen porum, maar laat me eerlijk zijn: dat vind ik van Jensen zelf ook niet - en wie Jensen als voorbeeld neemt voor "alle mannen" is ook niet helemaal goed bij z'n hoofd :wink:

Bedankt voor de link!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Heb net ook even een stukje gekeken naar de uitzending van Jensen op 15-5.
Ik kijk al ruim een jaar geen TV meer sinds ik de kabel heb opgezegd na een probleem met de kabelmaatschappij. Nu weet ik ook weer waarom ik de TV niet mis.
Ik schat dat 80% van de TV-uitzendingen van dit intelligentieniveau is. Immers heel Nederland moet het kunnen begrijpen.

Ik heb er niet lang genoeg naar kunnen kijken (en dat was niet wegens tijdgebrek) om een gedegen oordeel te kunnen geven over Kelly wel/niet een goede ambassadrice voor de T-zaak. Maar dat zegt misschien al genoeg.

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Plaats reactie