Wie draagt er graag ouderwetse lingerie, corseletten e.a.
Moderator: Moderators
Ouderwetse lingerie
Heeyy,
Ik wil graag weten of er iemand is die een site weet waar je informatie en afbeeldingen kan vinden van ouderwetse lingerie...zoals corsetten
Ik wil graag weten of er iemand is die een site weet waar je informatie en afbeeldingen kan vinden van ouderwetse lingerie...zoals corsetten
-
- is nieuw hier
ouderwetse lingerie
Hallo, Kijk eens op google en geef eens rago in. Je vind er een paar sites met die goede ouderwetse gaines, torseletten enz. Ik zelf ben er gek op. Als ik mij omtover tot vrouw hoort daar altijd een torselet bij met jarretellen . Het voelt 100 keer meer vrouwelijer voor mij althans dan een gewone bh en slip.
Wat fijn om te lezen dat ik niet alleen ben in deze... passie... Ja, ik draag heel graag lingerie, ouderwetse lingerie, of juist van het "Hema-achtige" zwaaare gedegen ondergoed... Ik voel me er lekker vrouwelijk en geil in. Wat ik aan leuke en mooie spulletjes heb (stevige BH's, stockings, corsetten, slipjes, enz) kocht ik OF samen met m'n vrouw, of ik bestelde het via webwinkels. Ik vond een leuke ingang altijd al:
http://lingerie-pikant.startpagina.nl/
Van daar uit is meer te vinden; goede trefwoorden bij Google geven ook leuke resultaten.
Jammer dat ik in mijn omgeving niet veel mensen met een dergelijke fetisj zie; ik zou het erg leuk vinden om meer contact te hebben. Samen dingen bekijken, ze passen...
http://lingerie-pikant.startpagina.nl/
Van daar uit is meer te vinden; goede trefwoorden bij Google geven ook leuke resultaten.
Jammer dat ik in mijn omgeving niet veel mensen met een dergelijke fetisj zie; ik zou het erg leuk vinden om meer contact te hebben. Samen dingen bekijken, ze passen...
- Carla van Eibergen
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Re: Ouderwetse lingerie
Heerlijk om te horen dat er meerdere draagsters zijn van ouderwetse lingerie, echt geweldig!HSJ schreef:Heeyy,
Ik draag al jaren met veel plezier ouderwetse lingerie, voel me er echt geil en 100% vrouwelijk in!
Bij voorkeur draag ik zware hoogopgesneden gaines verstrekt met balleinen, en ook zware corsetten met jarretelles.
De laatste tijd draag ik ook heel graag corseletten met jarretelles.
Die combineer ik met nylons, en korte rokken met topjes.
Zo heb ik ze van Triumph, en koop ze regelmatig via Ebay Duitsland.
Duitsland was in de jaren 60 en 70 behoorlijk corset en gaine minded, veel meer als in Nederland toentertijd.
Op ebay Duitsland is zo wie zo veel aan ouderwetse, lekker stevige lingerie te koop, maar ook bij ebay in Engeland.
Bezoek maar eens de volgende sites, zijn echt fantastisch met ouderwetse gaines, corseletten en step-ins en zo:
www.frish.com
www.lynlocke.com
www.corsetiere.net
www.mieder-revue.de/home.htm
Interessant forum over ouderwetse corsetterie: www.girdles and more
Love klassieke corsetterie. Korte jeansrokken en leren rokken vind ik heerlijk dragen.
Ben bezeten van panty's en lingerie in het algemeen. heb vandaag een panty aan met een "ouderwets" corset. heerlijk gewoon.
Jammer dat mijn vrouw er niets van wil weten; heb intussen een hele verzameling beha's, slipjes, 2 corsetten, panty's.
In deze tijd van het jaar ben ik erg geil van corsetten. ben nog op zoek naar een corselet met jarretelles.
heb al eens via marktplaats gekeken.
Jammer dat mijn vrouw er niets van wil weten; heb intussen een hele verzameling beha's, slipjes, 2 corsetten, panty's.
In deze tijd van het jaar ben ik erg geil van corsetten. ben nog op zoek naar een corselet met jarretelles.
heb al eens via marktplaats gekeken.
hey dames,
hebben jullie al eens aan marktplaats gedacht? of ebay?
daar gooien ze je soms dood met dat mooie spul, soms van handelaren maar ook particulieren die hun spulletjes weer verkopen, best de moeite waard voor de kleine(re) beurs!
geldt trouwens ook voor dames kleding
en...voor die wat een beetje privacy wilt, lekker anoniem thuis laten sturen, of bij een vriendin.
veel plezier
daar gooien ze je soms dood met dat mooie spul, soms van handelaren maar ook particulieren die hun spulletjes weer verkopen, best de moeite waard voor de kleine(re) beurs!
en...voor die wat een beetje privacy wilt, lekker anoniem thuis laten sturen, of bij een vriendin.
veel plezier
Corselet
joyzes schreef:hey dames,
veel plezier
Zag bij Bader mooie ouderwetse stevige corseletten: www.bader.nl
kijk eens bij www.klingel.nlHSJ schreef:Heeyy,
Hele mooie site is www.girdlebound.com ook erg leuk vind ik www.miederlady.dennyny schreef:HSJ schreef:Heeyy,
liefs
Joan
Niet wat je weet is belangrijk, maar de keuzes die je maakt
Dat die echte nylons niet kunnen oprekken, betekent dat dan ook dat ze steviger zijn en dat de kans op ladders e.d. minder is dan bij panty's? Bij panty's heb ik altijd dat er snel een ladder inkomt, daarom draag ik liever maillots.joan- schreef:prachtige site van branches online. jammer alleen van de echte nylons dat ze helemaal niet kunnen oprekken. joan
liefs, Josette