Wie draagt er graag ouderwetse lingerie, corseletten e.a.

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

HSJ
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: wo sep 06, 2006 11:57

Ouderwetse lingerie

Bericht door HSJ »

Heeyy,

Ik wil graag weten of er iemand is die een site weet waar je informatie en afbeeldingen kan vinden van ouderwetse lingerie...zoals corsetten :roll:
sandrinnetv
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: ma mei 06, 2002 21:21

ouderwetse lingerie

Bericht door sandrinnetv »

Hallo, Kijk eens op google en geef eens rago in. Je vind er een paar sites met die goede ouderwetse gaines, torseletten enz. Ik zelf ben er gek op. Als ik mij omtover tot vrouw hoort daar altijd een torselet bij met jarretellen . Het voelt 100 keer meer vrouwelijer voor mij althans dan een gewone bh en slip.
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

HSJ,

Ik heb even wat voor je zitten zoeken en heb o.a. deze sites gevonden.
Succes verder.

Joyce
pammetje
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: wo sep 06, 2006 16:10
Locatie: Drenthe

Bericht door pammetje »

Wat fijn om te lezen dat ik niet alleen ben in deze... passie... Ja, ik draag heel graag lingerie, ouderwetse lingerie, of juist van het "Hema-achtige" zwaaare gedegen ondergoed... Ik voel me er lekker vrouwelijk en geil in. Wat ik aan leuke en mooie spulletjes heb (stevige BH's, stockings, corsetten, slipjes, enz) kocht ik OF samen met m'n vrouw, of ik bestelde het via webwinkels. Ik vond een leuke ingang altijd al:
http://lingerie-pikant.startpagina.nl/
Van daar uit is meer te vinden; goede trefwoorden bij Google geven ook leuke resultaten.
Jammer dat ik in mijn omgeving niet veel mensen met een dergelijke fetisj zie; ik zou het erg leuk vinden om meer contact te hebben. Samen dingen bekijken, ze passen...
Gebruikersavatar
Carla van Eibergen
dagelijks aanwezig
Berichten: 91
Lid geworden op: di dec 23, 2003 15:01
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Bericht door Carla van Eibergen »

Hoi hoi

Hunkemoller heeft een zwart korsetje in de aanbieding deze week.
Trouwens heb ik zelf afgelopen dinsdag de zwart met roze gekocht (26 Euro), gewoon voor de heb,
Kus,
Carla
Pluk de dag voordat je zelf in een vaasje komt
Lizette
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: di dec 06, 2005 10:22
Locatie: Amsterdam

Re: Ouderwetse lingerie

Bericht door Lizette »

HSJ schreef:Heeyy,

Ik wil graag weten of er iemand is die een site weet waar je informatie en afbeeldingen kan vinden van ouderwetse lingerie...zoals corsetten :roll:
Heerlijk om te horen dat er meerdere draagsters zijn van ouderwetse lingerie, echt geweldig! :D
Ik draag al jaren met veel plezier ouderwetse lingerie, voel me er echt geil en 100% vrouwelijk in!
Bij voorkeur draag ik zware hoogopgesneden gaines verstrekt met balleinen, en ook zware corsetten met jarretelles.
De laatste tijd draag ik ook heel graag corseletten met jarretelles.
Die combineer ik met nylons, en korte rokken met topjes.
:roll:
Zo heb ik ze van Triumph, en koop ze regelmatig via Ebay Duitsland.
Duitsland was in de jaren 60 en 70 behoorlijk corset en gaine minded, veel meer als in Nederland toentertijd.
Op ebay Duitsland is zo wie zo veel aan ouderwetse, lekker stevige lingerie te koop, maar ook bij ebay in Engeland.

Bezoek maar eens de volgende sites, zijn echt fantastisch met ouderwetse gaines, corseletten en step-ins en zo:

www.frish.com
www.lynlocke.com
www.corsetiere.net
www.mieder-revue.de/home.htm


Interessant forum over ouderwetse corsetterie: www.girdles and more
Love klassieke corsetterie. Korte jeansrokken en leren rokken vind ik heerlijk dragen.
nnyny
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: ma feb 12, 2007 13:32

Bericht door nnyny »

Ben bezeten van panty's en lingerie in het algemeen. heb vandaag een panty aan met een "ouderwets" corset. heerlijk gewoon.
Jammer dat mijn vrouw er niets van wil weten; heb intussen een hele verzameling beha's, slipjes, 2 corsetten, panty's.
In deze tijd van het jaar ben ik erg geil van corsetten. ben nog op zoek naar een corselet met jarretelles.
heb al eens via marktplaats gekeken.
joyzes
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: di jan 30, 2007 19:53
Locatie: Midden-Limburg

Bericht door joyzes »

hey dames,

hebben jullie al eens aan marktplaats gedacht? of ebay?
daar gooien ze je soms dood met dat mooie spul, soms van handelaren maar ook particulieren die hun spulletjes weer verkopen, best de moeite waard voor de kleine(re) beurs!
geldt trouwens ook voor dames kleding :wink: :wink:
en...voor die wat een beetje privacy wilt, lekker anoniem thuis laten sturen, of bij een vriendin.
veel plezier :D
nnyny
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: ma feb 12, 2007 13:32

Corselet

Bericht door nnyny »

joyzes schreef:hey dames,

hebben jullie al eens aan marktplaats gedacht? of ebay?
daar gooien ze je soms dood met dat mooie spul, soms van handelaren maar ook particulieren die hun spulletjes weer verkopen, best de moeite waard voor de kleine(re) beurs!
geldt trouwens ook voor dames kleding :wink: :wink:
en...voor die wat een beetje privacy wilt, lekker anoniem thuis laten sturen, of bij een vriendin.
veel plezier :D

Zag bij Bader mooie ouderwetse stevige corseletten: www.bader.nl
marjolein
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: vr sep 03, 2004 21:35
Locatie: ergens in noordholland

Bericht door marjolein »

bij otto is ook nog ,,oude,, lingerie van triumph te koop een lange beha
en diverse corseletten.
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

Bericht door annalisa »

Ga eens naar de site van Branches online.com Daar hebben ze ook nog mooie jaren 50 lingerie(klassiek)
Veel succes groeten Annalisa.

.
joan-
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: di nov 05, 2002 21:32
Locatie: Zuid Holland

Bericht door joan- »

prachtige site van branches online. jammer alleen van de echte nylons dat ze helemaal niet kunnen oprekken. joan
nnyny
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: ma feb 12, 2007 13:32

Re: Ouderwetse lingerie

Bericht door nnyny »

HSJ schreef:Heeyy,

Ik wil graag weten of er iemand is die een site weet waar je informatie en afbeeldingen kan vinden van ouderwetse lingerie...zoals corsetten :roll:
kijk eens bij www.klingel.nl
Gebruikersavatar
Joanp
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: di nov 06, 2007 15:05
Locatie: Den Helder

Re: Ouderwetse lingerie

Bericht door Joanp »

nnyny schreef:
HSJ schreef:Heeyy,

Ik wil graag weten of er iemand is die een site weet waar je informatie en afbeeldingen kan vinden van ouderwetse lingerie...zoals corsetten :roll:
Hele mooie site is www.girdlebound.com ook erg leuk vind ik www.miederlady.de

liefs

Joan
Niet wat je weet is belangrijk, maar de keuzes die je maakt
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

joan- schreef:prachtige site van branches online. jammer alleen van de echte nylons dat ze helemaal niet kunnen oprekken. joan
Dat die echte nylons niet kunnen oprekken, betekent dat dan ook dat ze steviger zijn en dat de kans op ladders e.d. minder is dan bij panty's? Bij panty's heb ik altijd dat er snel een ladder inkomt, daarom draag ik liever maillots.
liefs, Josette
Plaats reactie