hey,
ik vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn met een epilady, ik sprak laatst iemand en die vond het helemaal geweldig en gebruikte het ook voor zijn kont enz. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
alvast bedankt
jullie ervaring met epilady
Moderator: Moderators
Ik gebruik hem al een tijdje voor mijn buik en borst.
De pijn is te doen,maar bij mij zijn de ingegroeide haren het grootste probleem.
Vooral mijn buik lijkt één groot slagveld,ondanks dagelijks scrubben
Ik word er soms best wel een beetje moedeloos van,maar al dat haar op mijn voorgevel is ook verre van idiaal.
De pijn is te doen,maar bij mij zijn de ingegroeide haren het grootste probleem.
Ik word er soms best wel een beetje moedeloos van,maar al dat haar op mijn voorgevel is ook verre van idiaal.
- Chantal C.
- Forumdiva
Tip: trek je huid strak voordat je je Epilady (of welk merk dan ook) erover heen haalt. Hierdoor kom de haartjes wat rechterop te staan en worden ze makkelijker eruit getrokken.helen schreef:De pijn is te doen,maar bij mij zijn de ingegroeide haren het grootste probleem.
Daarnaast heb je minder snel (tot geen) ingegroeide haartjes... Ik heb er nooit last van...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Ik denk dat je je buik even teveel behandelt. Je huid moet ook rust hebben, en als jij elke dag gaat schrubben lukt dat nooit. Mijn advies: epileer en scrub slechts een keer per week, maar niet op dezelfde dag. Bijvoorbeeld zaterdag epileren en woensdag schrubben. Na epileren kun je je buik met azulele-creme insmeren - dat kalmeert de huid (verkrijgbaar bij de schoonheidsspecialiaste, van Webecos.helen schreef:.... de ingegroeide haren het grootste probleem.
Ingegroeide haren is vervelend. Ik had dat ook. Ik duwde de huid tussen m'n duimnagels met een tissue ertussen naar elkaar toe en de haar met alle rommel kwam eruit. Daarna even schoonmaken en met rust laten.
Kitty.