Dat hoeft ook niet, zoals ik al zei ieders meug enzo ...alleen kon ik de gewraakte foto niet rijmen met je uiting, een tweejarig meisje te zijn.Wat mijn seksuele voorkeuren betreft ga ik die hier zeker niet bespreken. Dat is mijn zaak en van niemand anders.
Tja d'er gebeurt wel meer onverklaarbaar.Wat de gewraakte foto's betreft had ik die vorig jaar al van mijn site gehaald maar op een onverklaarbare wijze zijn ze er bij de laatste update toch weer opgekomen.
Hoeft ook niet, maar misschien zou je in het vervolg op een andere manier je gevoelens moeten uiten. Transseksuelen die zeggen zich als een twee-jarig meisje te voelen, bezorgen mij de kriebels, en dan bedoel ik geen lekkere. Als je stelt, "ik voel me alsof ik in een puberteitsfase zit", kan ik hier in meegaan. Twee-jarige kinderen moeten gewoon kind blijven en niet van geslacht willen veranderen.Verder wil ik hier geen worden aan vuil maken.
Daarnaast heb ik mogen ervaren, als twee-driejarig kind, wat jij op je foto's vertoont. Je zult het me dan niet euvel duiden, dat ik ietwat geïrriteerd reageer.
Groetjes,
Laila,