Wat is jullie doel???

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Laila
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Laila »

Hallo Fransiska,
Wat mijn seksuele voorkeuren betreft ga ik die hier zeker niet bespreken. Dat is mijn zaak en van niemand anders.
Dat hoeft ook niet, zoals ik al zei ieders meug enzo 8) ...alleen kon ik de gewraakte foto niet rijmen met je uiting, een tweejarig meisje te zijn. :wink:
Wat de gewraakte foto's betreft had ik die vorig jaar al van mijn site gehaald maar op een onverklaarbare wijze zijn ze er bij de laatste update toch weer opgekomen.
Tja d'er gebeurt wel meer onverklaarbaar. :roll:
Verder wil ik hier geen worden aan vuil maken.
Hoeft ook niet, maar misschien zou je in het vervolg op een andere manier je gevoelens moeten uiten. Transseksuelen die zeggen zich als een twee-jarig meisje te voelen, bezorgen mij de kriebels, en dan bedoel ik geen lekkere. :-? Als je stelt, "ik voel me alsof ik in een puberteitsfase zit", kan ik hier in meegaan. Twee-jarige kinderen moeten gewoon kind blijven en niet van geslacht willen veranderen. :roll:

Daarnaast heb ik mogen ervaren, als twee-driejarig kind, wat jij op je foto's vertoont. Je zult het me dan niet euvel duiden, dat ik ietwat geïrriteerd reageer. :(

Groetjes,

Laila,
Did you know wich way to turn to, yes I said...

the right one...

...and still with joy.
Gebruikersavatar
Franciska
ForumFan
Berichten: 427
Lid geworden op: wo nov 28, 2001 1:00
Locatie: Amersfoort.

Bericht door Franciska »

Hoi Laila,
Laila schreef:Hallo Fransiska,



Hoeft ook niet, maar misschien zou je in het vervolg op een andere manier je gevoelens moeten uiten. Transseksuelen die zeggen zich als een twee-jarig meisje te voelen, bezorgen mij de kriebels, en dan bedoel ik geen lekkere. :-? Als je stelt, "ik voel me alsof ik in een puberteitsfase zit", kan ik hier in meegaan. Twee-jarige kinderen moeten gewoon kind blijven en niet van geslacht willen veranderen. :roll:

Dat ik mij af en toe een twee jarig meisje voel komt omdat ik mij in vergelijking met andere transeksuelen pas sinds twee jaar weet dat ik die gevoelens heb en mij er ook pas sinds dien in ben gaan verdiepen. terwijl de meeste anderen zich er al jaren mee bezig houden. Als transeksueel ben ik dus pas twee jaaroud, voor de rest ben ik echt wel veertig.


Daarnaast heb ik mogen ervaren, als twee-driejarig kind, wat jij op je foto's vertoont. Je zult het me dan niet euvel duiden, dat ik ietwat geïrriteerd reageer. :(

Groetjes,

Laila,
Na dit gelezen te hebben kan ik inderdaad wel begrijpen dat je geirriteerd reageerde.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Gebruikersavatar
Eline
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: di sep 25, 2001 2:00
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Eline »

Laila schreef: Twee-jarige kinderen moeten gewoon kind blijven en niet van geslacht willen veranderen. :roll:
Laila,
Waarom brengen zulke zinnetjes nou weer die gevoelens van verdriet bij me naar boven :cry: Goed, bij mij begon het gedonder dan niet op mijn 2e maar op mijn 3e. Het woord geslachtsverandering kende ik nog niet, verschil tussen jongetjes en meisjes ook niet echt denk, maar is zag dat mijn moeder en zus anders waren dan ik, en zo anders wilde ik ook zijn, en dat kon niet :cry: Dacht dat ik dat verdriet nou wel verwerkt had, maar nee hoor.......
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Als iemand een website maakt en daar confronterende foto's op plaatst en vervolgens onder al haar mailtje de link daar naar toe zet stelt die persoon zichzelf natuurlijk ter discussie.
En ieder zijn meug is danook mijn reaktie na het zien van die foto's.
Wat ik echter niet begrijp is de link die door mensen gemaakt wordt naar haar transseksualiteit.
Juist uit de diversiteit van mensen in de T wereld is gebleken dat seksuele voorkeur geen ene bal met transseksualiteit te maken heeft.
Je moest eens weten wat ik allemaal in mijn kont heb gehad en ben ik daardoor dan minder transseksueel, nee hoor.
Daarnaast is de uitdrukking tweejarig meisje figuurlijk aangezien wij een volwassen mannenlichaam bezitten met alle daarbij behorende spatjes.
Dat jij Franciska ervoor kiest je sexualiteit op deze manier te beleven is jouw goed recht.
Het zegt niks over jouw persoonlijkheid, die is zoals die is.
Dat iemand die foto's ziet en daar een mening over heeft is haar goed recht maar het zegt nog steeds niks over de persoonlijkheid van de persoon op de foto's.
Dus met andere woorden waar gaat dit nu helemaal over?
Ga vooral je gang Franciska it's your life.
Bedenk echter tweemaal voordat je zoiets op een website zet en ook of je dan de link daar naar toe openbaar moet maken, voor je het weet wordt je beoordeelt op je sexuele voorkeur.
Dat is 'smens eigen namelijk.
Gebruikersavatar
Laila
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Laila »

Joanne..

Als iemand een website maakt en daar confronterende foto's op plaatst en vervolgens onder al haar mailtje de link daar naar toe zet stelt die persoon zichzelf natuurlijk ter discussie.
Dit is een beetje vreemde reactie blijkens....maar goed je laat niet na ook jouw afkeer te benoemen.
En ieder zijn meug is dan ook mijn reaktie na het zien van die foto's
.

Afkeur en vervolgens....
Je moest eens weten wat ik allemaal in mijn kont heb gehad en ben ik daardoor dan minder transseksueel, nee hoor.
Nee minder niet....want dat zei ik ook niet tegen Fransiska...ik viel over haar vergelijking met een twee jarig meisje, dat vond ik nogal...en hier staakt mijn betoog, omdat ik de juiste woorden niet kan vinden zonder grof te worden.
Daarnaast is de uitdrukking tweejarig meisje figuurlijk aangezien wij een volwassen mannenlichaam bezitten met alle daarbij behorende spatjes.
Tja dat is jouw invulling van het verhaal van Fransiska en dat laat ik dan graag voor jouw rekening.
Het zegt niks over jouw persoonlijkheid, die is zoals die is.
Dat is waar, het zegt veel meer over jou namelijk...maar dat terzijde.
Dus met andere woorden waar gaat dit nu helemaal over?
Over de vergelijking met "ik voel met net een tweejarig meisje...en ondertussen zit ze" .....nee dat wordt wederom te grof...dus laat ik het maar. Waarschijnlijk schiet jouw ethische norm hierin geheel de andere kant uit, terwijl je normaliter, er niet voor terugdeinst je moraal_ridder_vingertje voor zaken, veel minder pijnlijk, te heffen.
Ga vooral je gang Franciska it's your life.
Bedenk echter tweemaal voordat je zoiets op een website zet en ook of je dan de link daar naar toe openbaar moet maken, voor je het weet wordt je beoordeelt op je sexuele voorkeur.
Dat is wat je hier, dus heel duidelijk zit te doen, maar wel met een dubbele bodem, zoals we van je gewend zijn.
Dat is 'smens eigen namelijk.
Ja niks is jou vreemd en daar laat ik het maar bij.

Laila,
Did you know wich way to turn to, yes I said...

the right one...

...and still with joy.
Gebruikersavatar
Laila
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Laila »

Tommy girl schreef:

Laila schreef:

Twee-jarige kinderen moeten gewoon kind blijven en niet van geslacht willen veranderen. :roll:
Laila,
Waarom brengen zulke zinnetjes nou weer die gevoelens van verdriet bij me naar boven :cry: Goed, bij mij begon het gedonder dan niet op mijn 2e maar op mijn 3e. Het woord geslachtsverandering kende ik nog niet, verschil tussen jongetjes en meisjes ook niet echt denk, maar is zag dat mijn moeder en zus anders waren dan ik, en zo anders wilde ik ook zijn, en dat kon niet :cry: Dacht dat ik dat verdriet nou wel verwerkt had, maar nee hoor.......
Tja je bent dus echt transseksueel meisje en derhalve, heb je net zoals de rest van ons transsekuelen, een keuze moeten maken, die niet de makkelijkste is. Het was trouwens niet mijn bedoeling om je verdrietig te maken...eentje [ik] verdrietig is genoeg bij het lezen van dergelijke zinnetjes.

Liefs,

Laila,
Did you know wich way to turn to, yes I said...

the right one...

...and still with joy.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

foutje bedankt
Laatst gewijzigd door Joanne op di jun 18, 2002 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Beste Laila

De waarde van jouw analyses zijn mij welbekend.
Ik trek mij er dan ook wijselijk niks van aan.
Waar het mij om gaat is dat Franciska begrijpt wat ik bedoel.
Overigens heb jij je al van je beste kanten laten zien en dat in die 50 mailtjes die je hier gepost hebt.
Verder maak ik hier geen woorden meer aan vuil.
Gebruikersavatar
Laila
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Laila »

Joanne,
De waarde van jouw analyses zijn mij welbekend.
Ik trek mij er dan ook wijselijk niks van aan.
Moet dat dan... :-? Ieders zhaar weg hoor Joanne, heb ik ook moeten doen. :cry:
Waar het mij om gaat is dat Franciska begrijpt wat ik bedoel.
En mij had ze niet begrepen bedoel je? :roll: De foto's zijn gekuist en daar ging het me om. Op het net heb ik er geen last van...in groepen, als deze wel...Die is er namelijk niet alleen voor jou of Fransiska hoor...ook voor mij, al ben ik dan een omgebouwde nicht volgens jouw analyse. :o :roll: :cry:

Vinnunie....Maarre vertel es, je kon wel last van me hebben!? Je blijft maar antwoorden of zijdelings refereren. Mag best hoor, maar ga dan niet als een klein kind verongelijkt zitten doen. :cry: Bij mijn aanmelding schreef ik je al, dat je antwoorden kon verwachten die je verdient en dat schijnt maar niet bij je door te dringen. :roll: :roll:

Uw nicht,

Laila,
Did you know wich way to turn to, yes I said...

the right one...

...and still with joy.
Gebruikersavatar
Laila
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Laila »

Gottegot,

Van deze openbaring viel m'n kopje koffie uit de hand. :evil:
benthemj schreef:foutje bedankt
Héhé, dank je, de tranen schieten me in de ogen. Als er nou ook nog excuus had achter gestaan, was het voor mij weer klaar geweest. :wink:

Maar 't is altijd buigen of barsten hé.... :roll:

uw toegenegen nicht 8)

Laila,
Did you know wich way to turn to, yes I said...

the right one...

...and still with joy.
Gebruikersavatar
Franciska
ForumFan
Berichten: 427
Lid geworden op: wo nov 28, 2001 1:00
Locatie: Amersfoort.

Bericht door Franciska »

Het word mij steeds duidelijker waar om de buiten staanders niks met T girls te maken willen heben als je ziet hoe de hatelijkheden over en weer vliegen in bedekte termen. Dan kan ik niet anders zeggen dan WALGELIJK.

Een ding is zeker dit is het laatste wat juilie hier van mij lezen.

De groeten,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Jessie
dagelijks aanwezig
Berichten: 249
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00

Bericht door Jessie »

:-)
Laatst gewijzigd door Jessie op za sep 21, 2002 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ilona
ForumFan
Berichten: 431
Lid geworden op: za jun 23, 2001 2:00
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door ilona »

Franciska schreef:Het word mij steeds duidelijker waar om de buiten staanders niks met T girls te maken willen heben als je ziet hoe de hatelijkheden over en weer vliegen in bedekte termen.
Ach... sommige T-girls leven in prima harmonie met hun omgeving hoor. 't Hangt een beetje af van je gedrag en zo.
Fransciska schreef:Een ding is zeker dit is het laatste wat jullie hier van mij lezen.
In jouw geval ervaar ik dat als een belofte. Ga maar lekker met je dildo spelen en het voor de rest van de T-gemeenschap verpesten. Dat maakt je toch niks uit... your words, not mine. Wou je het nog veel onbedektere termen uitgemeten krijgen? Dusse... toedels.

Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
Gebruikersavatar
Laila
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Laila »

Hi Ilona,

Fransiska schreef:

Het word mij steeds duidelijker waar om de buiten staanders niks met T girls te maken willen heben als je ziet hoe de hatelijkheden over en weer vliegen in bedekte termen.
In jouw geval ervaar ik dat als een belofte. Ga maar lekker met je dildo spelen en het voor de rest van de T-gemeenschap verpesten. Dat maakt je toch niks uit... your words, not mine. Wou je het nog veel onbedektere termen uitgemeten krijgen?
U trapt er niet naast, als u op het doel afgaat. om in WK termen te blijven.

Liefs,

Laila,
Did you know wich way to turn to, yes I said...

the right one...

...and still with joy.
Gebruikersavatar
Laila
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Laila »

Hi all,
Een ding is zeker dit is het laatste wat juilie hier van mij lezen.
Waarmee we weer helemaal on-topic zijn...het stellen van een doel.

Laila,
Did you know wich way to turn to, yes I said...

the right one...

...and still with joy.
Plaats reactie