Hi Ilona
Laila schreef
Kon toch moeilijk je hele levensverhaal hier publiekelijk aan de kaak stellen, dacht ik zo..'K blijf aan de gang. Ik kan al die dossiers niet meer bijbenen.
Je moest eens durven
. Al valt er gelukkig niet veel te verbergen meer....
Baas op de hoogte en akkoord met uitstel tot alles op z'n plaats geduveld is en terugkeer op de oude werkplek mogelijk is... Ze zouden een anders moeten proberen... aan het gas he?. Wie schendt mensenrechten??
Tja, ook dat heb ik eens gedacht en daarnaast nog de loyaliteit, dat ik ze blindelings geloofde...in eerste instantie dan hé...al zal het in jouw geval zeker anders gaan. Zoniet, jurisprudentie genoeg, al zal je zelf wel weten...waar je terecht kunt, denk ik....
En staat het u niet geweldig...die nieuwe levensfilosfie. Dat thanatos gedoe, heb ik net nog wat van aanschouwd. Is niks, moet je maar rekenen....al is die vetreductie een stuk aangenamer, goedkoper en je hoeft geen liposuctie.
't Enige wat nu nog dik aan me is zijn de voeten... en de tits... Maar dat laatste vind ik dus uitstekend...
Ja, voeten en handen, worden pas op het allerlaatste moment dunner, als je al geen vocht vast houdt, dattis...met die hormonen. "N kniesoor die daarover struikelt.
..al zou je dat bij sommige graag een keertje uitproberen.
Nou, al zou die maar beginnen met drinken, teveel eten en af en toe een jurkje aantrekken. Misschien knapt 't ie wel onmiddelijk op.
Was het maar zo ja.... maar daar komt 'ie dus niet echt voor uit. Maar hij weet wat ik doe... en dat ik 'm persoonlijk aan de allerhoogste juridise boom nagel die ik kan vinden... Als dat nog nodig is tegen die tijd. Want er zijn mensen die geen enkele scrupule hebben. Die 'm bij voorbaat willen pakken....
Ik begrijp Amice, dat u er op dit moment niet over kunt uitweiden.
Maar net zoals ik, vertrouw ik u ook wel toe, dat rust niet im frage ist, zolang één en ander niet is rechtgezet.
Jouw verdriet is mijn verdriet... en je weet het. De "wordingsgeschiedenis" is anders... maar de overeenkomsten zijn niettemin hevig... Daarom alleen al hou ik van je... los van de rest...
Tnx, Ilona...en toch had ik ook zoveel mooie, dierbare en goede momenten in m'n leven, dat al die tranen met tuiten....over een periode van vijf jaar, niks is, vergeleken met de hoogtepunten van avontuur, humor, vriendschap, liefde en vrijheden.
En wat je voor de rest schrijft... mee eens... bij de BBQ dan maar.
Eerst zie ik je waarschijnlijk nog, dinsdag a.s., als je kunt...neem ik aan?
Liefs - Laila
Did you know wich way to turn to, yes I said...
the right one...
...and still with joy.