Wat is jullie doel???

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Jessie
dagelijks aanwezig
Berichten: 249
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00

Bericht door Jessie »

:-)
Laatst gewijzigd door Jessie op za sep 21, 2002 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ilona
ForumFan
Berichten: 431
Lid geworden op: za jun 23, 2001 2:00
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door ilona »

destiny__ schreef: Mijn doel is dan ook om dit na te streven mijn uiterlijk aan mijn gevoelens vast te koppelen dit heeft tijd nodig gaat niet op een en andere dag..heeft bepaalde redenen een aantal mensen weten dat ook..
Trek je eigen plan maar meissie. Goed in je lijf zitten is heftig bepalend voor je geluksgevoel, maar het is niet het enige. En zolang een compromis door welke reden dan ook leefbaar is, neem je gewoon de tijd die je nodig hebt.
destiny__ schreef: Ik heb een hele lieve begrijpende vrouw en daar heb ik ook de meeste steun aan
Yep... meet het maar ff uit :-) Ik wou zeggen... je bent een bofferd... dat ben je ook wel, maar je verdient 'r ook wel :D :roll: :wink: Meestal tenminste, zolang je d'r drop niet opvreet en zo :wink: :roll: :D

Liefs - Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
Jessie
dagelijks aanwezig
Berichten: 249
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00

Bericht door Jessie »

:-)
Laatst gewijzigd door Jessie op za sep 21, 2002 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Laila
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Laila »

Hi Destiny:

Ilona schreef:

Ik wou zeggen... je bent een bofferd... dat ben je ook wel, maar je verdient 'r ook wel :D :roll: :wink: Meestal tenminste, zolang je d'r drop niet opvreet en zo :wink: :roll: :D

Ik ben ook een ontzettende bofferd je hoort dit toch niet echt vaak ik ben ook ontzettend blij met haar ze is een echte kanjer.. :P :P :P
Ik neem aan...gezien de foto. :D
Enne die drop mmmmmmm heb inderdaad ervan mee gesnoept hihihihi. :oops: :oops: :oops:
Drop is lekker zegt men. Ik hou er niet zo van. Ik heb nooit van snoep gehouden en dat is vreemd, vindt men. :lol: Zeker in Nederland, waar ik me een jaar of 28 geleden vestigde. 8) :roll:
Ik had ook naar Japan gekund...maar wie_zat_daar op me te wachten. :evil: Toch jammer dat ik me toen vooral door angst liet leiden. :x
die absoluut niet mag klagen met haar echtgenote.
Nee dat vooral niet en als de liefde sterk is en deze preoccupatie overwint, heb je veel om dankbaar voor te zijn, zei ze stichtelijk. :lol: Helemaal nooit last gehad van met de paplepel en een scheutje wijn, ingegoten wijschheden. :o

Ik heb vaak door angst ingegeven kansen, onbenut gelaten. Veel geleerd hiervan...maar nog niet genoeg. Brede schouders zegt men, hebben transseksuelen...en de mijne zijn zo frêle... :wink: :roll: :lol:

Groetjes_Laila,
Did you know wich way to turn to, yes I said...

the right one...

...and still with joy.
Jessie
dagelijks aanwezig
Berichten: 249
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00

Bericht door Jessie »

:-)
Laatst gewijzigd door Jessie op za sep 21, 2002 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Laila
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Laila »

Hoi Destiny,
Ben jij dat echt op die foto!!!!
Das war einmal...maar dan een andere kleur haar en nog zo het een en 't ander. 'N spetter vinnunie? :lol:
Ze worden wel steeds gewaagder hoor vind je ook niet hahaha
Ach, ik heb zulke snoepjes onder m'n vriendinnen, net katjes, die je niet zonder fluwelen handschoenen kunt aanpakken. 'T kost een hoop centen, maar dan heb je ook wat. :wink: :roll: :wink:
Enne zoveel drop eet ik ook niet hoor alleen als ik keelpijn krijg dan eet ik meer drop als anders...tja dat dat nou net op het moment moeten wezen toen Nancy die zak drop kreeg van Ilona hihihihihihihjihjihihihji.....
Dat was zeker toen ons Iloon besloot een kilo of wat af te vallen. tja, dan kun je die lekkernijen beter kwijt dan rijk zijn en jullie voeren er wel bij. :wink: :lol:
Ik heb haar gewoon geholpen kan die meid toch niet alleen laten zitten met zo,n joekel van een zakdrop... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Waar je het woord joekel al niet voor kunt gebruiken. Ik kende het al bij de omschrijving van een flinke bos hout voor de deur enzo...en daarnaast, wordt het nogal eens gebruikt bij het duiden van de ietwat groter geschapen heren. Maar bij een zak drop had ik het nog niet gehoord. Is dat Zuid - Hollands?

:lol: :oops: :oops: :oops: 8)

Liefs,

laila,
Did you know wich way to turn to, yes I said...

the right one...

...and still with joy.
Gebruikersavatar
ilona
ForumFan
Berichten: 431
Lid geworden op: za jun 23, 2001 2:00
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door ilona »

Ja halloooooooo....

Toen ons Iloon besloot een paar kilo kwijt te raken enzo...

Wou 'k toch maar ff gezegd hebben. Iloon besloot niet om een paar kilo kwijt te raken... Iloon besloot te stoppen met suicide op termijn. Dus hield ze op met vreselijk veel drinken en veel te vet eten. Met andere woorden... 't ging niet om de kilo's, maar om 't leven. En die kilo's waren een - zij het welkom - pluspuntje...

'k Vind het nogal wat... dat hele traject... hoe goed het ook voelt. Tot ik met m'n buuv een paar huizen verderop praatte... een heftig depressieve husband als huisdier hebbend... Ik vroeg 'r of mij traject niks voor hem zou zijn.

Weet je, zei ze, liever dat dan zo depri blijven, en toch 'k hoop niet dat je 'm gezien hebt op één van die avondjes van je. Heftig nee, en nooit zo gelogen :evil: :roll: :wink:

Hoe hier nou weer mee om te gaan???

Liefs - Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
Gebruikersavatar
Laila
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Laila »

Hi Iloontje, ahum :roll:
Ja halloooooooo....

Toen ons Iloon besloot een paar kilo kwijt te raken enzo...
Kon toch moeilijk je hele levensverhaal hier publiekelijk aan de kaak stellen, dacht ik zo..'K blijf aan de gang. Ik kan al die dossiers niet meer bijbenen.
Wou 'k toch maar ff gezegd hebben. Iloon besloot niet om een paar kilo kwijt te raken... Iloon besloot te stoppen met suicide op termijn. Dus hield ze op met vreselijk veel drinken en veel te vet eten. Met andere woorden... 't ging niet om de kilo's, maar om 't leven. En die kilo's waren een - zij het welkom - pluspuntje...
En staat het u niet geweldig...die nieuwe levensfilosfie. Dat thanatos gedoe, heb ik net nog wat van aanschouwd. Is niks, moet je maar rekenen....al is die vetreductie een stuk aangenamer, goedkoper en je hoeft geen liposuctie. :lol:
'k Vind het nogal wat... dat hele traject... hoe goed het ook voelt. Tot ik met m'n buuv een paar huizen verderop praatte... een heftig depressieve husband als huisdier hebbend... Ik vroeg 'r of mij traject niks voor hem zou zijn.
Nou, al zou die maar beginnen met drinken, teveel eten en af en toe een jurkje aantrekken. Misschien knapt 't ie wel onmiddelijk op.
Weet je, zei ze, liever dat dan zo depri blijven, en toch 'k hoop niet dat je 'm gezien hebt op één van die avondjes van je. Heftig nee, en nooit zo gelogen :evil: :roll: :wink:
Liegen doen we als de beste. 'K heb meer dan 10 jaar mensen voor de gek gehouden. Na meer dan 22 jaar, moest ik nog eens gaan uitleggen...tja, nou eigenlijk is het zo....dat ik....geen kinderen enzo...zovaak in het ziekenhuis en dat u misschien dan....nee hoor, zo ernstig was het nou ook weer niet...... alhoewel....Tranen met tuiten, nooit zoveel tranen met tuiten bij elkaar gezien.
Hoe hier nou weer mee om te gaan???
Niet denk ik...gewoon doen alsof je gek bent en slechts geïnteresseerd zijn in z'n underdog positie. Jij had je tijd ook nodig en dat geldt voor ons allemaal. Laat hem eerst maar eens opknappen van die depressie...daarna kan ie altijd nog.......afvallen. :wink: :roll: :oops:

Liefs,

Laila,
Did you know wich way to turn to, yes I said...

the right one...

...and still with joy.
Gebruikersavatar
ilona
ForumFan
Berichten: 431
Lid geworden op: za jun 23, 2001 2:00
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door ilona »

Laila schreef: Kon toch moeilijk je hele levensverhaal hier publiekelijk aan de kaak stellen, dacht ik zo..'K blijf aan de gang. Ik kan al die dossiers niet meer bijbenen.
Je moest een durven :-). Al valt er gelukkig niet veel te verbergen meer.... ;-) Baas op de hoogte en akkoord met uitstel tot alles op z'n plaats geduveld is en terugkeer op de oude werkplek mogelijk is... Ze zouden een anders moeten proberen... aan het gas he?. Wie schendt mensenrechten??
Laila schreef: En staat het u niet geweldig...die nieuwe levensfilosfie. Dat thanatos gedoe, heb ik net nog wat van aanschouwd. Is niks, moet je maar rekenen....al is die vetreductie een stuk aangenamer, goedkoper en je hoeft geen liposuctie. :lol:
't Enige wat nu nog dik aan me is zijn de voeten... en de tits... Maar dat laatste vind ik dus uitstekend... :-)
Laila schreef: Nou, al zou die maar beginnen met drinken, teveel eten en af en toe een jurkje aantrekken. Misschien knapt 't ie wel onmiddelijk op.
Was het maar zo ja.... maar daar komt 'ie dus niet echt voor uit. Maar hij weet wat ik doe... en dat ik 'm persoonlijk aan de allerhoogste juridise boom nagel die ik kan vinden... Als dat nog nodig is tegen die tijd. Want er zijn mensen die gee enkele scrupule hebben. Die 'm bij voorbaat willen pakken....
Laila schreef: 'K heb meer dan 10 jaar mensen voor de gek gehouden. Na meer dan 22 jaar, moest ik nog eens gaan uitleggen...tja, nou eigenlijk is het zo....dat ik....geen kinderen enzo...zovaak in het ziekenhuis en dat u misschien dan....nee hoor, zo ernstig was het nou ook weer niet...... alhoewel....Tranen met tuiten, nooit zoveel tranen met tuiten bij elkaar gezien.
Jouw verdriet is mijn verdriet... en je weet het. De "wordingsgeschiedenis" is anders... maar de overeenkomsten zijn niettemin hevig... Daarom alleen al hou ik van je... los van de rest...

En wat je voor de rest schrijft... mee eens... bij de BBQ dan maar.

Liefs - Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
Gebruikersavatar
Laila
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Laila »

Hi Ilona

Laila schreef

Kon toch moeilijk je hele levensverhaal hier publiekelijk aan de kaak stellen, dacht ik zo..'K blijf aan de gang. Ik kan al die dossiers niet meer bijbenen.

Je moest eens durven :-). Al valt er gelukkig niet veel te verbergen meer.... ;-) Baas op de hoogte en akkoord met uitstel tot alles op z'n plaats geduveld is en terugkeer op de oude werkplek mogelijk is... Ze zouden een anders moeten proberen... aan het gas he?. Wie schendt mensenrechten??


Tja, ook dat heb ik eens gedacht en daarnaast nog de loyaliteit, dat ik ze blindelings geloofde...in eerste instantie dan hé...al zal het in jouw geval zeker anders gaan. Zoniet, jurisprudentie genoeg, al zal je zelf wel weten...waar je terecht kunt, denk ik....

En staat het u niet geweldig...die nieuwe levensfilosfie. Dat thanatos gedoe, heb ik net nog wat van aanschouwd. Is niks, moet je maar rekenen....al is die vetreductie een stuk aangenamer, goedkoper en je hoeft geen liposuctie. :lol:
't Enige wat nu nog dik aan me is zijn de voeten... en de tits... Maar dat laatste vind ik dus uitstekend... :-)
Ja, voeten en handen, worden pas op het allerlaatste moment dunner, als je al geen vocht vast houdt, dattis...met die hormonen. "N kniesoor die daarover struikelt. :( :lol: :lol: ..al zou je dat bij sommige graag een keertje uitproberen. :roll: :lol:

Nou, al zou die maar beginnen met drinken, teveel eten en af en toe een jurkje aantrekken. Misschien knapt 't ie wel onmiddelijk op.
Was het maar zo ja.... maar daar komt 'ie dus niet echt voor uit. Maar hij weet wat ik doe... en dat ik 'm persoonlijk aan de allerhoogste juridise boom nagel die ik kan vinden... Als dat nog nodig is tegen die tijd. Want er zijn mensen die geen enkele scrupule hebben. Die 'm bij voorbaat willen pakken....
Ik begrijp Amice, dat u er op dit moment niet over kunt uitweiden. :wink: Maar net zoals ik, vertrouw ik u ook wel toe, dat rust niet im frage ist, zolang één en ander niet is rechtgezet. 8)
Jouw verdriet is mijn verdriet... en je weet het. De "wordingsgeschiedenis" is anders... maar de overeenkomsten zijn niettemin hevig... Daarom alleen al hou ik van je... los van de rest...
Tnx, Ilona...en toch had ik ook zoveel mooie, dierbare en goede momenten in m'n leven, dat al die tranen met tuiten....over een periode van vijf jaar, niks is, vergeleken met de hoogtepunten van avontuur, humor, vriendschap, liefde en vrijheden.
En wat je voor de rest schrijft... mee eens... bij de BBQ dan maar.
Eerst zie ik je waarschijnlijk nog, dinsdag a.s., als je kunt...neem ik aan?

Liefs - Laila
Did you know wich way to turn to, yes I said...

the right one...

...and still with joy.
Gebruikersavatar
ilona
ForumFan
Berichten: 431
Lid geworden op: za jun 23, 2001 2:00
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door ilona »

Laila schreef: Kon toch moeilijk je hele levensverhaal hier publiekelijk aan de kaak stellen, dacht ik zo..'K blijf aan de gang. Ik kan al die dossiers niet meer bijbenen.
Nee... en ik waardeer je er des te meer door... :-)
Laila schreef: En staat het u niet geweldig...die nieuwe levensfilosfie. Dat thanatos gedoe, heb ik net nog wat van aanschouwd. Is niks, moet je maar rekenen....al is die vetreductie een stuk aangenamer, goedkoper en je hoeft geen liposuctie. :lol:
Het staat heftig en geweldig... nachthemmedjes hangen eindelijk op de goede manier af en zo... Geen uitstulpsels op de buik... maar een centimer of 20-30 daarboven... precies waar het thuishoort :-)

Ilona oud:
'k Vind het nogal wat... dat hele traject... hoe goed het ook voelt. Tot ik met m'n buuv een paar huizen verderop praatte... een heftig depressieve husband als huisdier hebbend... Ik vroeg 'r of mij traject niks voor hem zou zijn.

Laila:
Nou, al zou die maar beginnen met drinken, teveel eten en af en toe een jurkje aantrekken. Misschien knapt 't ie wel onmiddelijk op.

Ilona:
't kan nog erger... 'k heb 'm dus inderdaad gezien op 1 van die T&T avondjes... Met een koffertje enzo. Ik hoef het je niet uit te leggen... genderdysforie doet pijn... heftig. Zolang je er niet aan toegeeft... en daarna wordt het alleen maar beter... Nou hij nog ;-)

Laila:
Liegen doen we als de beste. 'K heb meer dan 10 jaar mensen voor de gek gehouden. Na meer dan 22 jaar, moest ik nog eens gaan uitleggen...tja, nou eigenlijk is het zo....dat ik....geen kinderen enzo...zovaak in het ziekenhuis en dat u misschien dan....nee hoor, zo ernstig was het nou ook weer niet...... alhoewel....Tranen met tuiten, nooit zoveel tranen met tuiten bij elkaar gezien.

Ilona:
Godverdegodver Laila... ik begrijp je pijn... Jij was stealth... ik in de kast. Maar dat maakt dus geen *** uit voor het gevoel. Het wordt, wat we ook doen, nooit goed... hooguit leefbaar. Die pijn blijft... helaas... en het enige dat we kunnen doen is knuffen en huggen... gewoon om onszelf er doorheen te slaan...

En voor de rest... hij/zij komt er ook wel. Het is gewoon heerlijk te ervaren dat "jouw" proces ook bij anderen dingen in gang zet :-)

Liefs - Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
Plaats reactie