Hi Cynthia,
Ben vanmiddag naar Virgin geweest, en op de terugweg naar huis bleek de tank bijna leeg. Ik dus nog even tanken op mijn vaste stekkie; hoef ik het morgenochtend niet te doen.
Loop ik naar de kassa, reken ik af, krijg ik de opmerking "klasse gedaan, je ziet er goed uit".
Heb even getwijfeld wat er overheerst? Het compliment dat ik er goed uitzie, of de teleurstelling dat ik herkend ben? In eerste instantie was dat het laatste, maar er op terugkijkend ga ik toch steeds meer naar de positieve insteek. En uiteindelijk was het een heel leuke opmerking!
Ik denk dat opmerking, ook om dat ze je kennen, gemeend was anders zeggen ze uit beleefdheid niets, dus je hebt gelijk een leuke opmerking en dat doet je goed.
Het passabel zijn, als je dit wilt, komt met de tijd en je moet er iets voor doen.
Situatie die we allemaal wel eens meemaken, je hebt het over een lege tank, dus naar de benzinepomp voor de eerste keer als je dan moet afrekenen en je in de zenuwen tot 2x toe de verkeerde pin intoetst
![:oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
met een rij voornamelijk ongeduldige mannen achter je en de kassadame zegt: nou nog een maal he,
![:evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
dan maak je je niet meer druk over passabel maar wil je alleen zo gauw mogelijk weg.
![:(](./images/smilies/icon_frown.gif)
De derde keer was goed en ik heb geen idee ofdat de kassadame mij voor een man of vrouw aan zag, maar na de eerste schrik dacht ik zo dat hebben we ook weer meegemaakt, de volgende keer zal het gemakkelijker zijn en dat klopt.
Ik denk dat er om passabel te kunnen zijn er veel voor komt kijken maar het belangrijkste is toch wel het uiterlijk en spraak, uiterlijk gaat goed maar spraak daar moet nog heel wat aan gebeuren
We kennen ze wel die vrouwen die ook net halve mannen lijken en soms twijfel oproepen maar zodra ze gaan praten, weg twijfel.
Van de week in een warenhuis wat gekocht (perfumerie) en raakte in gesprek met de verkoopster, was niet druk, en op een gegeven moment zei ze, als U praat kijken de mensen gelijk anders niet, dus echt passabel
![:roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
zijn is ook met de stem.
groetjes, Adriana