Advies, of het ultieme antwoord op de panty/kousenvraag

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Simone XXX
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: wo okt 18, 2006 15:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door Simone XXX »

Simone XXX schreef:... hele mooie kousen...
Sorry, dat moet "heel" zijn, want heel zijn ze heus, bij aankoop dan. :lol:
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Bij de kousenspeciaalzaak verkopen ze ook losse teentjes, en handschoenen om je panty's aan te trekken.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik vind die kousen ook prachtig. Heb een keer zoiets geprobeerd, maar mijn benen zijn te dun t.o.v. de band die alles op z'n plek moet houden (of er was een andere reden waarom het telkens naar beneden zakte). Sindsdien gebruik ik altijd panties. In zo'n geval merk ik het nadeel dat ik toch iets langer ben dan gemiddeld...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
ilske
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: zo apr 16, 2006 14:26
Locatie: Omg.Gorinchem

kousen

Bericht door ilske »

Ik heb ook een lengte van 190 cm maar het geluk is dat ik voor mijn lengte korte benen heb.
Mijn panty maat is 44/46 en afhankelijk van het merk goed passend.
Koop zelf vaak pantys op marktplaats en kan daar meestal goed slagen,draag vaak etos panty 8 voor € 10,00 en dit is een mooie glanzende panty en nog sterk ook.
Voor degene die de echte nylons dragen en grote maten zoeken kunnen op Ebay terecht RHT nylons maatje 12 en ze zijn echt lang.
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

mwoah, draag ook altijd kousen die een soort van plakrand ofzo hebben, en die blijven meestal de hele dag zitten (vandaag ook, deed ze om 9 uur aan, ze zitten nu nog goed, terwijl ik redelijk veel gelopen heb). Waar ze vandaag komen weet ik niet, m'n stiefmoeder neemt ze altijd mee uit Duitsland (zal dan wel ergens in Leer zijn) voor 5 euro, en ze zijn van goede kwaliteit 8)
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Renate_CD
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: di mar 08, 2005 10:47
Locatie: drenthe
Contacteer:

Bericht door Renate_CD »

Ik met m'n lengte van 1m95. draag altijd zelfophoudende kousen.
Heb ze van V&D en de Hema geprobeerd, ik ben er achter dat die van de Hema net iets langer en ruimer en voor mij dus prettiger, zijn dan van V&D.

Bij het aan en uit trekken maak ik altijd gebruik van een paar latex "wegwerp" handschoenen. verder koop ik altijd 2 of meer paar van de zelfde kousen.
Misschien ben ik een uitzondering,:oops:
ik ben in ieder geval uitzonderlijk :oops:
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Renate,

Ik ben zelf 1:97. Panties van V&D zijn voor mij ruimschoots te kort. Panties van C&A bevallen wel goed, al draag ik ze meestal in combinatie met een onderrok van V&D - daar zit een klein stukje stof tussen de benen wat de pantie prima omhoog houdt. (Nu ik dit zo zit te schrijven denk ik ineens: het dragen van een extra onderbroekje zou het probleem natuurlijk ook oplossen).

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

ik heb net geconstateerd dat al mn panty's mysterieus zijn verdwenen in de puinhoop van m'n zolder :-?
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
eva
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: wo apr 26, 2006 16:42
Locatie: Eindhoven

Bericht door eva »

Ik draag al jaren hold-ups kousen. De beste die ik kan aanbevelen zijn van Dim-up. Ze zijn in diverse diktes en kleuren. Erg sterk, ladderen vrijwel niet. Maar nog het belangrijkste, de elastsche kousenband met sileconenstrip blijft lang in conditie. Zelfs na meedere malen wassen blijven ze goed op hun plaats. Zakken dus niet snel af. De lengte, ik heb lange benen, is voor mij ook goed. (zelfs mijn vrouw haalt ze wel eens uit mijn kast omdat ze zo lekker dragen) Ik heb zelfs kousen van Dim-up van 60 den die ik zo'n 8 jaar geleden kocht en veel heb gedragen. Ook nu nog.Een echte aanrader. Tegenwoordig kan ik ze bij C1000 in het schap vinden. Ook makkelijk.

Onlangs ben ik bij Classic Legs (zie in bovengenoemde bericht de url) geweest. In Amersfoort. Aardige mensen die je de vrijheid geven na een afspraak om in een afgezonderde ruimte te passen. Staan positief tegenover travestie. Ik heb daar mooie retro nylon kousen gekocht. Met cuba hiel en naad. Erg sterk en fijn gevoel aan je benen. Niet voordelig maar zeker een aanrader. Ze verkopen ook jarretelles met 6 of 8 bevestigingen (of hoe dat ook heet). Hierdoor draag je de kousen veel prettiger. Bij de kousen kreeg ik gratis hold-up. Merk ken ik niet maar ook deze zitten lekker. Alhoewel de Dim-ups mooier zijn.
groetjes en veel 'draagplezier'

Eva
Plaats reactie