Ik lees regelmatig in posts van mensen dat ze het ene merk panties of kousen aanbevelen, of ze noemen weer wat anders. Ik heb me er eigenlijk nooit zo voor geintresseerd en kocht meestal gewoon 'een' merk bij de Hema of de V&D, maar gezien het grote aantal ladders wil ik toch iets duurzamers. Daarnaast ben ik vaak veel te lang voor die soorten die ze daar hebben. Ik heb het dan voornamelijk over hold up kousen. Panties draag ik eigenlijk vrij weinig.
Maar goed.. dan dé vraag:
Wat is dé soort hold up kousen die ik moet hebben als ik een soort zoek die je regelmatig kan dragen, niet super snel laddert en niet té duur is (mijn arme studentenportomonnee kan het allemaal niet meer aan) ?
Ik ben 1.87 lang, en heb vrij lange benen. Ik heb al een keertje maat 'Large' gekocht en die kwamen uiteindelijk ietsje hoger dan mijn knieen (echt waar ja), dus daar moet ik zeker rekening mee houden.
In de andere thread plaatste Caroline B al de site mythights.com, en ik zou op zich wel bij zoiets willen bestellen, maar het liefst in Nederland (ivm verzendkosten).
dus.. hebben jullie tips voor deze goedkope onverwoestbare perfect zittende kousen?
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)